Już jest nowy numer!

Personal branding krok po kroku

Dowiedz się więcej

Advertisement

Podejdź do marki osobiście

Pamiętasz Winstona Wolfe’a z „Pulp Fiction”? To niewątpliwie typ profesjonalisty z wyjątkową marką. Nie afiszuje się z nią jednak na każdym kroku. Właściwi ludzie mogą poprosić go o pomoc i zawsze mogą na niego liczyć. Jego usługi są drogie, a polecenia – wykonywane bez dyskusji. W każdym razie dyskusja nie trwa długo. Wolfe, grany znakomicie przez Harveya Keitela, jest przykładem człowieka, który już wypracował swoją markę. Nie wiemy, jak do tego doszedł, ale dowiadujemy się, jak pracuje i jak wiele znaczy jego nazwisko w środowisku, w którym ten człowiek się obraca. Każdy chciałby zbudować taką markę, prawda?

Podejdź do marki osobiście

Pamiętasz Winstona Wolfe’a z „Pulp Fiction”? To niewątpliwie typ profesjonalisty z wyjątkową marką. Nie afiszuje się z nią jednak na każdym kroku. Właściwi ludzie mogą poprosić go o pomoc i zawsze mogą na niego liczyć. Jego usługi są drogie, a polecenia – wykonywane bez dyskusji. W każdym razie dyskusja nie trwa długo. Wolfe, grany znakomicie przez Harveya Keitela, jest przykładem człowieka, który już wypracował swoją markę. Nie wiemy, jak do tego doszedł, ale dowiadujemy się, jak pracuje i jak wiele znaczy jego nazwisko w środowisku, w którym ten człowiek się obraca. Każdy chciałby zbudować taką markę, prawda?
Pamiętasz Winstona Wolfe’a z „Pulp Fiction”? To niewątpliwie typ profesjonalisty z wyjątkową marką. Nie afiszuje się z nią jednak na każdym kroku. Właściwi ludzie mogą poprosić go o pomoc i zawsze mogą na niego liczyć. Jego usługi są drogie, a polecenia – wykonywane bez dyskusji. W każdym razie dyskusja nie trwa długo. Wolfe, grany znakomicie przez Harveya Keitela, jest przykładem człowieka, który już wypracował swoją markę. Nie wiemy, jak do tego doszedł, ale dowiadujemy się, jak pracuje i jak wiele znaczy jego nazwisko w środowisku, w którym ten człowiek się obraca. Każdy chciałby zbudować taką markę, prawda?

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę