Musisz wiedzieć!

Jak skutecznie generować wartościowe leady i pozyskiwać klientów w b2b i b2c

Zobacz nowy numer!

Prospecting czy generowanie leadów – co wybrać i dlaczego?

Dosyć często spotykam się z tym, że terminy „prospecting” i „generowanie leadów” stosuje się zamiennie, jakby były one synonimami. Jednak w rzeczywistości określają zupełnie różne działania. W obu chodzi o pozyskanie szans sprzedaży, a w rezultacie nowych klientów dla Twojej firmy. Ale ich cele, sposoby realizacji oraz sytuacje, w których mają one sens, znacznie się różnią.

Prospecting czy generowanie leadów – co wybrać i dlaczego?

Dosyć często spotykam się z tym, że terminy „prospecting” i „generowanie leadów” stosuje się zamiennie, jakby były one synonimami. Jednak w rzeczywistości określają zupełnie różne działania. W obu chodzi o pozyskanie szans sprzedaży, a w rezultacie nowych klientów dla Twojej firmy. Ale ich cele, sposoby realizacji oraz sytuacje, w których mają one sens, znacznie się różnią.
Dosyć często spotykam się z tym, że terminy „prospecting” i „generowanie leadów” stosuje się zamiennie, jakby były one synonimami. Jednak w rzeczywistości określają zupełnie różne działania. W obu chodzi o pozyskanie szans sprzedaży, a w rezultacie nowych klientów dla Twojej firmy. Ale ich cele, sposoby realizacji oraz sytuacje, w których mają one sens, znacznie się różnią.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

Revhunter

Odzyskujemy porzucone koszyki, napędzamy ruch i sprzedaż, poszerzamy grono nowych klientów. Email retargeting jest przeznaczony zarówno dla małych,
średnich, jak i dużych e-commerce, a także dla wszystkich biznesów chcących dotrzeć do klientów online.

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę