Zobacz teraz!

Planowanie budżetu i pomiar efektywności działań marketingowych

Dowiedz się więcej

Ty też masz swoją markę osobistą

Pierwsze marki były mocno związane z personaliami swoich twórców. Można wręcz powiedzieć, że były z nimi zrośnięte. Do dziś w wielu krajach europejskich bardzo popularne są nazwiska wywodzące się od nazw zawodów. Dawne marki nie potrzebowały nazw własnych – nazwisko właściciela, a z czasem też jego wspólnika czy członków rodziny, w zupełności wystarczało do budowania renomy przedsiębiorstwa. Dzisiaj ten trend zdaje się powracać. Branding znów koncentruje się na osobach. Firmy są oceniane przez pryzmat tego, kto jest ich właścicielem. Z czego to wynika i jak to wykorzystać?

Ty też masz swoją markę osobistą

Pierwsze marki były mocno związane z personaliami swoich twórców. Można wręcz powiedzieć, że były z nimi zrośnięte. Do dziś w wielu krajach europejskich bardzo popularne są nazwiska wywodzące się od nazw zawodów. Dawne marki nie potrzebowały nazw własnych – nazwisko właściciela, a z czasem też jego wspólnika czy członków rodziny, w zupełności wystarczało do budowania renomy przedsiębiorstwa. Dzisiaj ten trend zdaje się powracać. Branding znów koncentruje się na osobach. Firmy są oceniane przez pryzmat tego, kto jest ich właścicielem. Z czego to wynika i jak to wykorzystać?
Pierwsze marki były mocno związane z personaliami swoich twórców. Można wręcz powiedzieć, że były z nimi zrośnięte. Do dziś w wielu krajach europejskich bardzo popularne są nazwiska wywodzące się od nazw zawodów. Dawne marki nie potrzebowały nazw własnych – nazwisko właściciela, a z czasem też jego wspólnika czy członków rodziny, w zupełności wystarczało do budowania renomy przedsiębiorstwa. Dzisiaj ten trend zdaje się powracać. Branding znów koncentruje się na osobach. Firmy są oceniane przez pryzmat tego, kto jest ich właścicielem. Z czego to wynika i jak to wykorzystać?

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę