Już jest nowy numer!

Personal branding krok po kroku

Dowiedz się więcej

Ty też masz swoją markę osobistą

Pierwsze marki były mocno związane z personaliami swoich twórców. Można wręcz powiedzieć, że były z nimi zrośnięte. Do dziś w wielu krajach europejskich bardzo popularne są nazwiska wywodzące się od nazw zawodów. Dawne marki nie potrzebowały nazw własnych – nazwisko właściciela, a z czasem też jego wspólnika czy członków rodziny, w zupełności wystarczało do budowania renomy przedsiębiorstwa. Dzisiaj ten trend zdaje się powracać. Branding znów koncentruje się na osobach. Firmy są oceniane przez pryzmat tego, kto jest ich właścicielem. Z czego to wynika i jak to wykorzystać?

Ty też masz swoją markę osobistą

Pierwsze marki były mocno związane z personaliami swoich twórców. Można wręcz powiedzieć, że były z nimi zrośnięte. Do dziś w wielu krajach europejskich bardzo popularne są nazwiska wywodzące się od nazw zawodów. Dawne marki nie potrzebowały nazw własnych – nazwisko właściciela, a z czasem też jego wspólnika czy członków rodziny, w zupełności wystarczało do budowania renomy przedsiębiorstwa. Dzisiaj ten trend zdaje się powracać. Branding znów koncentruje się na osobach. Firmy są oceniane przez pryzmat tego, kto jest ich właścicielem. Z czego to wynika i jak to wykorzystać?
Pierwsze marki były mocno związane z personaliami swoich twórców. Można wręcz powiedzieć, że były z nimi zrośnięte. Do dziś w wielu krajach europejskich bardzo popularne są nazwiska wywodzące się od nazw zawodów. Dawne marki nie potrzebowały nazw własnych – nazwisko właściciela, a z czasem też jego wspólnika czy członków rodziny, w zupełności wystarczało do budowania renomy przedsiębiorstwa. Dzisiaj ten trend zdaje się powracać. Branding znów koncentruje się na osobach. Firmy są oceniane przez pryzmat tego, kto jest ich właścicielem. Z czego to wynika i jak to wykorzystać?

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

B-MIND

B-MIND to Interactive Software House z kompetencjami Agencji Interaktywnej, specjalizujący się w tworzeniu internetowych usług i produktów bezpośrednio dla marek, jak i Klientów Agencyjnych.

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę