40 WYDANIE M+!

Zyskaj praktyczną wiedzę o e-mail marketingu i automatyzacji

Sprawdź!

Zapakuj to dla mnie tak, jak lubię – o zmianach roli opakowania produktu

Jeszcze dekadę temu, gdy tańczyliśmy razem z Lady Gagą do „Bad Romance”, świat opakowań wydawał się prosty i uporządkowany. Konsumenci skupiali się na produktach. Opakowania miały przyciągać ich uwagę, ułatwiać im identyfikację marki i kategorii oraz pomagać wygodnie przenosić zakupy ze sklepu do domu. Następnie wszystkie te kartoniki, pudełka czy torby lądowały w koszu – raczej wiele o nich nie myślano. Ten czas już nie wróci. Dzisiejsi konsumenci oczekują od opakowań dużo więcej. Dlaczego?

Zapakuj to dla mnie tak, jak lubię – o zmianach roli opakowania produktu

Jeszcze dekadę temu, gdy tańczyliśmy razem z Lady Gagą do „Bad Romance”, świat opakowań wydawał się prosty i uporządkowany. Konsumenci skupiali się na produktach. Opakowania miały przyciągać ich uwagę, ułatwiać im identyfikację marki i kategorii oraz pomagać wygodnie przenosić zakupy ze sklepu do domu. Następnie wszystkie te kartoniki, pudełka czy torby lądowały w koszu – raczej wiele o nich nie myślano. Ten czas już nie wróci. Dzisiejsi konsumenci oczekują od opakowań dużo więcej. Dlaczego?
Jeszcze dekadę temu, gdy tańczyliśmy razem z Lady Gagą do „Bad Romance”, świat opakowań wydawał się prosty i uporządkowany. Konsumenci skupiali się na produktach. Opakowania miały przyciągać ich uwagę, ułatwiać im identyfikację marki i kategorii oraz pomagać wygodnie przenosić zakupy ze sklepu do domu. Następnie wszystkie te kartoniki, pudełka czy torby lądowały w koszu – raczej wiele o nich nie myślano. Ten czas już nie wróci. Dzisiejsi konsumenci oczekują od opakowań dużo więcej. Dlaczego?

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

ZenCard

ZenCard to narzędzie do tworzenia programów lojalnościowych. Działa na terminalach płatniczych. Specjalnie dla Twojego biznesu.

Zobacz prezentację

Loyalty Club – aplikacje lojalnościowe

Opracowane przez nas rozwiązanie umożliwia budowanie najtańszych w Polsce mobilnych aplikacji lojalnościowych oraz dowolne wprowadzanie zmian. Jest to możliwe dzięki innowacyjnemu systemowi, który przypomina popularne CMS-y do zarządzania stronami internetowymi. Nasze rozwiązanie to mobilna aplikacja lojalnościowa do zbierania punktów za wydane pieniądze. Działamy w modelu abonamentowym, który zapewnia dostęp do najwyższej jakości usług.

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę