Skuteczny marketing przy niskim budżecie

Sprawdź nowy numer i dowiedz się jak działać skutecznie przy ograniczonym budżecie

Zobacz numer

Zapakuj to dla mnie tak, jak lubię – o zmianach roli opakowania produktu

Jeszcze dekadę temu, gdy tańczyliśmy razem z Lady Gagą do „Bad Romance”, świat opakowań wydawał się prosty i uporządkowany. Konsumenci skupiali się na produktach. Opakowania miały przyciągać ich uwagę, ułatwiać im identyfikację marki i kategorii oraz pomagać wygodnie przenosić zakupy ze sklepu do domu. Następnie wszystkie te kartoniki, pudełka czy torby lądowały w koszu – raczej wiele o nich nie myślano. Ten czas już nie wróci. Dzisiejsi konsumenci oczekują od opakowań dużo więcej. Dlaczego?

Zapakuj to dla mnie tak, jak lubię – o zmianach roli opakowania produktu

Jeszcze dekadę temu, gdy tańczyliśmy razem z Lady Gagą do „Bad Romance”, świat opakowań wydawał się prosty i uporządkowany. Konsumenci skupiali się na produktach. Opakowania miały przyciągać ich uwagę, ułatwiać im identyfikację marki i kategorii oraz pomagać wygodnie przenosić zakupy ze sklepu do domu. Następnie wszystkie te kartoniki, pudełka czy torby lądowały w koszu – raczej wiele o nich nie myślano. Ten czas już nie wróci. Dzisiejsi konsumenci oczekują od opakowań dużo więcej. Dlaczego?
Jeszcze dekadę temu, gdy tańczyliśmy razem z Lady Gagą do „Bad Romance”, świat opakowań wydawał się prosty i uporządkowany. Konsumenci skupiali się na produktach. Opakowania miały przyciągać ich uwagę, ułatwiać im identyfikację marki i kategorii oraz pomagać wygodnie przenosić zakupy ze sklepu do domu. Następnie wszystkie te kartoniki, pudełka czy torby lądowały w koszu – raczej wiele o nich nie myślano. Ten czas już nie wróci. Dzisiejsi konsumenci oczekują od opakowań dużo więcej. Dlaczego?

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

PushPushGo

PushPushGo to najszybciej rozwijająca się platforma do tworzenia, targetowania oraz wysyłki notyfikacji web push w Polsce. Umożliwiamy Klientom wysyłkę powiadomień na ekrany komputerów oraz urządzeń mobilnych ich odbiorców, nawet gdy przeglądają obecnie inną stronę internetową.

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę