Zobacz teraz!

Planowanie budżetu i pomiar efektywności działań marketingowych

Dowiedz się więcej

Zdefiniuj, opakuj, zakomunikuj.
3 kroki do zbudowania marki osobistej pracownika

Gdy starasz się o przyjęcie do nowej pracy, tworzysz eleganckie CV, piszesz intrygujący list motywacyjny, a zaproszony na rozmowę, idziesz punktualnie i stosownie ubrany. Po podpisaniu umowy o pracę zaczynasz pełen zapału, jesteś życzliwy dla współpracowników, chętnie się uczysz. Jednym słowem: kreujesz swoją markę osobistą. Z czasem Twój entuzjazm opada i być może starasz się mniej, jednak budowanie Twojej marki osobistej trwa. Dlaczego warto mieć to cały czas na uwadze?

Zdefiniuj, opakuj, zakomunikuj.
3 kroki do zbudowania marki osobistej pracownika

Gdy starasz się o przyjęcie do nowej pracy, tworzysz eleganckie CV, piszesz intrygujący list motywacyjny, a zaproszony na rozmowę, idziesz punktualnie i stosownie ubrany. Po podpisaniu umowy o pracę zaczynasz pełen zapału, jesteś życzliwy dla współpracowników, chętnie się uczysz. Jednym słowem: kreujesz swoją markę osobistą. Z czasem Twój entuzjazm opada i być może starasz się mniej, jednak budowanie Twojej marki osobistej trwa. Dlaczego warto mieć to cały czas na uwadze?
Gdy starasz się o przyjęcie do nowej pracy, tworzysz eleganckie CV, piszesz intrygujący list motywacyjny, a zaproszony na rozmowę, idziesz punktualnie i stosownie ubrany. Po podpisaniu umowy o pracę zaczynasz pełen zapału, jesteś życzliwy dla współpracowników, chętnie się uczysz. Jednym słowem: kreujesz swoją markę osobistą. Z czasem Twój entuzjazm opada i być może starasz się mniej, jednak budowanie Twojej marki osobistej trwa. Dlaczego warto mieć to cały czas na uwadze?

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę