Psychologia konsumenta i neuromarketing w praktyce

210 stron praktycznej wiedzy!

Zobacz numer

Gmail Sponsored Promotions – alternatywa dla e-mailingu?

GSP (Gmail Sponsored Promotions) to format reklamowy wprowadzony przez Google na rynek polski pod koniec 2013 roku. Jest to specjalna forma promocji, dzięki której reklamodawcy mogą dotrzeć do użytkowników poczty Gmail (liczba „polskich” kont szacowana jest na ponad cztery miliony). Ten nienachalny, a za razem skuteczny rodzaj reklamy szybko staje się dobrą alternatywą dla innych form promocji, wliczając w to e-mailing, który przez wielu w branży uważany jest za jedną z najbardziej rentownych form reklamy online. Według badań Direct Marketing Association 2012, jedna złotówka zainwestowana w e-mailing przynosi średnio 43 zł zysku*. Czy GSP jest w stanie przebić ten wynik? Na pewno ma do tego dobre podstawy.

Gmail Sponsored Promotions – alternatywa dla e-mailingu?

GSP (Gmail Sponsored Promotions) to format reklamowy wprowadzony przez Google na rynek polski pod koniec 2013 roku. Jest to specjalna forma promocji, dzięki której reklamodawcy mogą dotrzeć do użytkowników poczty Gmail (liczba „polskich” kont szacowana jest na ponad cztery miliony). Ten nienachalny, a za razem skuteczny rodzaj reklamy szybko staje się dobrą alternatywą dla innych form promocji, wliczając w to e-mailing, który przez wielu w branży uważany jest za jedną z najbardziej rentownych form reklamy online. Według badań Direct Marketing Association 2012, jedna złotówka zainwestowana w e-mailing przynosi średnio 43 zł zysku*. Czy GSP jest w stanie przebić ten wynik? Na pewno ma do tego dobre podstawy.
GSP (Gmail Sponsored Promotions) to format reklamowy wprowadzony przez Google na rynek polski pod koniec 2013 roku. Jest to specjalna forma promocji, dzięki której reklamodawcy mogą dotrzeć do użytkowników poczty Gmail (liczba „polskich” kont szacowana jest na ponad cztery miliony). Ten nienachalny, a za razem skuteczny rodzaj reklamy szybko staje się dobrą alternatywą dla innych form promocji, wliczając w to e-mailing, który przez wielu w branży uważany jest za jedną z najbardziej rentownych form reklamy online. Według badań Direct Marketing Association 2012, jedna złotówka zainwestowana w e-mailing przynosi średnio 43 zł zysku*. Czy GSP jest w stanie przebić ten wynik? Na pewno ma do tego dobre podstawy.

Polecane prezentacje i narzędzia:

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę