Zobacz teraz!

Planowanie budżetu i pomiar efektywności działań marketingowych

Dowiedz się więcej

Jak człowiek z człowiekiem. O tym, dlaczego w mediach społecznościowych warto sobie pomagać

Każdego dnia w serwisach społecznościowych polscy internauci zamieszczają tysiące pytań dotyczących przeróżnych dziedzin życia: od sposobów na rozwiązanie pracy domowej, przez porady dotyczące zdrowia, po opinie na temat polecanych modeli smartfonów czy marek sprzętu hi-fi. Dla firm i instytucji z każdej branży to okazja do publicznego wyeksponowania, udowodnienia i potwierdzenia własnej wiedzy oraz doświadczenia. Problemy użytkowników sieci związane z profilem naszej działalności należy potraktować jako wyzwania, które – jeżeli zrealizowane z pomysłem – doprowadzą do zainteresowania potencjalnych klientów marką. To esencja marketingu human to human, który coraz częściej zastępować będzie relacje typu B2B i B2C.

Jak człowiek z człowiekiem. O tym, dlaczego w mediach społecznościowych warto sobie pomagać

Każdego dnia w serwisach społecznościowych polscy internauci zamieszczają tysiące pytań dotyczących przeróżnych dziedzin życia: od sposobów na rozwiązanie pracy domowej, przez porady dotyczące zdrowia, po opinie na temat polecanych modeli smartfonów czy marek sprzętu hi-fi. Dla firm i instytucji z każdej branży to okazja do publicznego wyeksponowania, udowodnienia i potwierdzenia własnej wiedzy oraz doświadczenia. Problemy użytkowników sieci związane z profilem naszej działalności należy potraktować jako wyzwania, które – jeżeli zrealizowane z pomysłem – doprowadzą do zainteresowania potencjalnych klientów marką. To esencja marketingu human to human, który coraz częściej zastępować będzie relacje typu B2B i B2C.
Każdego dnia w serwisach społecznościowych polscy internauci zamieszczają tysiące pytań dotyczących przeróżnych dziedzin życia: od sposobów na rozwiązanie pracy domowej, przez porady dotyczące zdrowia, po opinie na temat polecanych modeli smartfonów czy marek sprzętu hi-fi. Dla firm i instytucji z każdej branży to okazja do publicznego wyeksponowania, udowodnienia i potwierdzenia własnej wiedzy oraz doświadczenia. Problemy użytkowników sieci związane z profilem naszej działalności należy potraktować jako wyzwania, które – jeżeli zrealizowane z pomysłem – doprowadzą do zainteresowania potencjalnych klientów marką. To esencja marketingu human to human, który coraz częściej zastępować będzie relacje typu B2B i B2C.

Polecane prezentacje i narzędzia:

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę