Już jest! Magazyn E-commerce w Praktyce

Prowadzisz sklep internetowy? Sprzedajesz w internecie? Zamów prenumeratę w promocyjnej cenie

Dowiedz się więcej

Jak rozwijać kompetencje z zakresu e-marketingu?

Branża marketingowa rozwija się niezwykle dynamicznie, a Internet stwarza coraz to nowsze możliwości komunikacji z konsumentami. Prowadzenie kampanii w różnorodnych mediach społecznościowych, odpowiednie targetowanie, content marketing, marketing mobilny, pozycjonowanie SEO/SEM czy e-mail marketing to tylko niektóre z zagadnień, których znajomość staje się obecnie niezbędnym elementem warsztatu każdego specjalisty w tym obszarze. Marketingowcy muszą więc być na bieżąco z nowinkami branżowymi, śledzić najnowsze trendy, a także podnosić swoje kwalifikacje i zdobywać kolejne umiejętności, aby odnieść sukces w tej intensywnie rozwijającej się dziedzinie.

Jak rozwijać kompetencje z zakresu e-marketingu?

Branża marketingowa rozwija się niezwykle dynamicznie, a Internet stwarza coraz to nowsze możliwości komunikacji z konsumentami. Prowadzenie kampanii w różnorodnych mediach społecznościowych, odpowiednie targetowanie, content marketing, marketing mobilny, pozycjonowanie SEO/SEM czy e-mail marketing to tylko niektóre z zagadnień, których znajomość staje się obecnie niezbędnym elementem warsztatu każdego specjalisty w tym obszarze. Marketingowcy muszą więc być na bieżąco z nowinkami branżowymi, śledzić najnowsze trendy, a także podnosić swoje kwalifikacje i zdobywać kolejne umiejętności, aby odnieść sukces w tej intensywnie rozwijającej się dziedzinie.

Uczelnia Łazarskiego zaprasza na studia podyplomowe „E-marketing w praktyce”. To interesująca propozycja dla marketingowców, którzy chcą poszerzyć swoje kompetencje o szeroko pojęty obszar digital i stać się specjalistami od omnichannel marketingu.

„To właśnie umiejętność zintegrowania kanałów i działania w omnichannel marketing dadzą przewagę rynkową absolwentom studiów podyplomowych w tym obszarze. Interakcja z klientem za pomocą wielu kanałów sprzedażowo-promocyjnych, z których każdy powinien wspierać kolejny, jest najefektywniejszą drogą do sukcesu promocji firmy” – mówi Maciej Hoffmann, kierownik kierunku „E-marketing w praktyce” w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego. Na potwierdzenie tej tezy wystarczy przytoczyć badania przeprowadzone przez Aberdeen Group Inc., w których stwierdzono, że firmy stosujące omnichannel marketing zachowują średnio 89% swoich klientów, w porównaniu do 33% w przypadku firm ze słabym zaangażowaniem w omnichannel.

Studia zgłębiają również zagadnienia takie jak: planowanie, realizacja i badania efektywnościowe kampanii reklamowych, działalność w social mediach, nowoczesne narzędzia e-marketingowe, zarządzanie marką, najszybciej rozwijający się obecnie e-commerce, a także bieżące trendy społecznościowe, takie jak blogging i vlogging.

„Program uwzględnia także przygotowanie do oficjalnej certyfikacji IAB Polska – Digital Marketing Qualification (DIMAQ), a więc umożliwia zdobycie najbardziej rozpoznawalnego certyfikatu w branży internetowej” – dodaje Maciej Hoffmann.

Program studiów odzwierciedla ideę Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego, która zawarta jest w haśle: kształcenie praktyków przez praktyków. Zajęcia prowadzą eksperci z branży internetowej z wieloletnim doświadczeniem w biznesie, dzięki czemu słuchacze zdobywają praktyczne umiejętności. Wykładowcy to osoby zajmujące kierownicze i dyrektorskie stanowiska w domach mediowych, agencjach interaktywnych oraz firmach SEO/SEM, performance, buzz marketingowych czy e-mail marketingowych. Wśród ekspertów znajdują się również przedstawiciele największych na rynku wydawców, internetowych, firm badawczych oraz przedsiębiorstw zajmujących się tematyką usability. 

„Studia to jedno, a praktyka drugie. Tak zazwyczaj myślą wszyscy decydenci w branży marketingowej. My jednak postawiliśmy na praktyczne podejście do zagadnień marketingu internetowego i to zdecydowanie wyróżnia nasze studia. W programie koncentrujemy się na prawdziwych sytuacjach i problemach, jakie można spotkać w świecie marketingu internetowego. Poprzez rozbudowane ćwiczenia warsztatowe i case studies przygotowujemy absolwentów do pracy zawodowej. Nasze studia umożliwiają także kontakt z najlepszymi praktykami z wieloletnim doświadczeniem na rynku” – mówi Maciej Hoffmann.

Studia kierowane są do osób, które chcą nie tylko poznać zagadnienia związane z kierunkiem studiów na poziomie teoretycznym, ale również do osób szukających możliwości praktycznego rozwoju w branży marketingowej, zarówno w firmach, jak i agencjach reklamowych czy domach mediowych.

„Wszystkie osoby zainteresowane tym programem już dziś zapraszamy na wyjątkowy dzień otwarty w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego – Festiwal rozwoju kariery. Uczestnicy spotkania będą mogli wziąć udział w wykładach otwartych dotyczących zagadnień takich jak: prawo, biznes i rozwój potencjału. Jeden z wykładów z bloku tematycznego dotyczącego biznesu będzie poświęcony marketingowi internetowemu. Festiwal odbędzie się 9 września, w sobotę, na Uczelni Łazarskiego w Warszawie” – dodaje Maciej Hoffmann.

Więcej informacji o wydarzeniu oraz formularz zapisów można znaleźć na stronie: www.ckp.lazarski.pl/festiwalrozwojukariery/

Pełny program studiów podyplomowych „E-marketing w praktyce” znajduje się na stronie: www.ckp.lazarski.pl.

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę