Już jest nowy numer!

Zarządzanie doświadczeniem klienta w praktyce.

Dowiedz się więcej

BANT – kiedy lead zamienia się w szansę sprzedaży

Generowanie leadów to jeden z najważniejszych elementów oceny skuteczności marketingu. Jednak zanim lead wyląduje w firmowym CRM jako szansa sprzedaży (Business Opportunity) muszisz upewnić się, że spełnia ustalone w firmie kryteria kwalifikacji leadu sprzedażowego. Jednym z częściej stosowanych kryterium jest zestaw BANT. Opracowany przez IBM i stosowany przez większość amerykańskich korporacji B2B obrósł mitami i nieporozumieniami, dlatego warto dowiedzieć się dokładnie co oznacza, kiedy go stosować i jakich błędów unikać.

BANT – kiedy lead zamienia się w szansę sprzedaży

Generowanie leadów to jeden z najważniejszych elementów oceny skuteczności marketingu. Jednak zanim lead wyląduje w firmowym CRM jako szansa sprzedaży (Business Opportunity) muszisz upewnić się, że spełnia ustalone w firmie kryteria kwalifikacji leadu sprzedażowego. Jednym z częściej stosowanych kryterium jest zestaw BANT. Opracowany przez IBM i stosowany przez większość amerykańskich korporacji B2B obrósł mitami i nieporozumieniami, dlatego warto dowiedzieć się dokładnie co oznacza, kiedy go stosować i jakich błędów unikać.
Generowanie leadów to jeden z najważniejszych elementów oceny skuteczności marketingu. Jednak zanim lead wyląduje w firmowym CRM jako szansa sprzedaży (Business Opportunity) muszisz upewnić się, że spełnia ustalone w firmie kryteria kwalifikacji leadu sprzedażowego. Jednym z częściej stosowanych kryterium jest zestaw BANT. Opracowany przez IBM i stosowany przez większość amerykańskich korporacji B2B obrósł mitami i nieporozumieniami, dlatego warto dowiedzieć się dokładnie co oznacza, kiedy go stosować i jakich błędów unikać.

Polecane prezentacje i narzędzia:

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę