Zobacz teraz!

Planowanie budżetu i pomiar efektywności działań marketingowych

Dowiedz się więcej

BANT – kiedy lead zamienia się w szansę sprzedaży

Generowanie leadów to jeden z najważniejszych elementów oceny skuteczności marketingu. Jednak zanim lead wyląduje w firmowym CRM jako szansa sprzedaży (Business Opportunity) muszisz upewnić się, że spełnia ustalone w firmie kryteria kwalifikacji leadu sprzedażowego. Jednym z częściej stosowanych kryterium jest zestaw BANT. Opracowany przez IBM i stosowany przez większość amerykańskich korporacji B2B obrósł mitami i nieporozumieniami, dlatego warto dowiedzieć się dokładnie co oznacza, kiedy go stosować i jakich błędów unikać.

BANT – kiedy lead zamienia się w szansę sprzedaży

Generowanie leadów to jeden z najważniejszych elementów oceny skuteczności marketingu. Jednak zanim lead wyląduje w firmowym CRM jako szansa sprzedaży (Business Opportunity) muszisz upewnić się, że spełnia ustalone w firmie kryteria kwalifikacji leadu sprzedażowego. Jednym z częściej stosowanych kryterium jest zestaw BANT. Opracowany przez IBM i stosowany przez większość amerykańskich korporacji B2B obrósł mitami i nieporozumieniami, dlatego warto dowiedzieć się dokładnie co oznacza, kiedy go stosować i jakich błędów unikać.
Generowanie leadów to jeden z najważniejszych elementów oceny skuteczności marketingu. Jednak zanim lead wyląduje w firmowym CRM jako szansa sprzedaży (Business Opportunity) muszisz upewnić się, że spełnia ustalone w firmie kryteria kwalifikacji leadu sprzedażowego. Jednym z częściej stosowanych kryterium jest zestaw BANT. Opracowany przez IBM i stosowany przez większość amerykańskich korporacji B2B obrósł mitami i nieporozumieniami, dlatego warto dowiedzieć się dokładnie co oznacza, kiedy go stosować i jakich błędów unikać.

Polecane prezentacje i narzędzia:

B-MIND

B-MIND to Interactive Software House z kompetencjami Agencji Interaktywnej, specjalizujący się w tworzeniu internetowych usług i produktów bezpośrednio dla marek, jak i Klientów Agencyjnych.

Zobacz prezentację

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę