Już jest nowy numer!

Personal branding krok po kroku

Dowiedz się więcej

Jak wyróżnić się na tle konkurencji, czyli ciekawe rozwiązania w e-commerce Część 1.

Rynek e-commerce w Polsce ciągle się rozwija, a ilość sklepów internetowych z dnia na dzień rośnie. W związku z tym, konsumenci stają przed możliwością zakupu często bardzo podobnych lub nawet takich samych produktów z wielu miejsc. Oznacza to, że coraz trudniej jest wyróżnić się na tle konkurencji. Jak to osiągnąć? Jak wykonać pierwszy krok w kierunku oderwania się od przeciętności? Czy to w ogóle możliwe? Liczne przypadki pokazują, że tak. Za chwilę zaprezentuję Ci kilka przykładów, które udowadniają, że niezależnie od rosnącej konkurencji, nadal możesz odróżnić się od reszty – wyglądem sklepu, kreatywnym marketingiem, nietypowym modelem sprzedaży, pięknymi zdjęciami produktów czy ich oryginalnymi opisami. Co więcej, przykłady takich e-sklepów można bez problemu znaleźć również na naszym rodzimym rynku.

Jak wyróżnić się na tle konkurencji, czyli ciekawe rozwiązania w e-commerce Część 1.

Rynek e-commerce w Polsce ciągle się rozwija, a ilość sklepów internetowych z dnia na dzień rośnie. W związku z tym, konsumenci stają przed możliwością zakupu często bardzo podobnych lub nawet takich samych produktów z wielu miejsc. Oznacza to, że coraz trudniej jest wyróżnić się na tle konkurencji. Jak to osiągnąć? Jak wykonać pierwszy krok w kierunku oderwania się od przeciętności? Czy to w ogóle możliwe? Liczne przypadki pokazują, że tak. Za chwilę zaprezentuję Ci kilka przykładów, które udowadniają, że niezależnie od rosnącej konkurencji, nadal możesz odróżnić się od reszty – wyglądem sklepu, kreatywnym marketingiem, nietypowym modelem sprzedaży, pięknymi zdjęciami produktów czy ich oryginalnymi opisami. Co więcej, przykłady takich e-sklepów można bez problemu znaleźć również na naszym rodzimym rynku.
Rynek e-commerce w Polsce ciągle się rozwija, a ilość sklepów internetowych z dnia na dzień rośnie. W związku z tym, konsumenci stają przed możliwością zakupu często bardzo podobnych lub nawet takich samych produktów z wielu miejsc. Oznacza to, że coraz trudniej jest wyróżnić się na tle konkurencji. Jak to osiągnąć? Jak wykonać pierwszy krok w kierunku oderwania się od przeciętności? Czy to w ogóle możliwe? Liczne przypadki pokazują, że tak. Za chwilę zaprezentuję Ci kilka przykładów, które udowadniają, że niezależnie od rosnącej konkurencji, nadal możesz odróżnić się od reszty – wyglądem sklepu, kreatywnym marketingiem, nietypowym modelem sprzedaży, pięknymi zdjęciami produktów czy ich oryginalnymi opisami. Co więcej, przykłady takich e-sklepów można bez problemu znaleźć również na naszym rodzimym rynku.

Polecane prezentacje i narzędzia:

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę