Nowy magazyn o e-commerce!

Praktyczny poradnik już w kwietniu „E-commerce w praktyce”

Zamów w przedsprzedaży

Jak wyróżnić się na tle konkurencji, czyli ciekawe rozwiązania w e-commerce Część 1.

Rynek e-commerce w Polsce ciągle się rozwija, a ilość sklepów internetowych z dnia na dzień rośnie. W związku z tym, konsumenci stają przed możliwością zakupu często bardzo podobnych lub nawet takich samych produktów z wielu miejsc. Oznacza to, że coraz trudniej jest wyróżnić się na tle konkurencji. Jak to osiągnąć? Jak wykonać pierwszy krok w kierunku oderwania się od przeciętności? Czy to w ogóle możliwe? Liczne przypadki pokazują, że tak. Za chwilę zaprezentuję Ci kilka przykładów, które udowadniają, że niezależnie od rosnącej konkurencji, nadal możesz odróżnić się od reszty – wyglądem sklepu, kreatywnym marketingiem, nietypowym modelem sprzedaży, pięknymi zdjęciami produktów czy ich oryginalnymi opisami. Co więcej, przykłady takich e-sklepów można bez problemu znaleźć również na naszym rodzimym rynku.

Jak wyróżnić się na tle konkurencji, czyli ciekawe rozwiązania w e-commerce Część 1.

Rynek e-commerce w Polsce ciągle się rozwija, a ilość sklepów internetowych z dnia na dzień rośnie. W związku z tym, konsumenci stają przed możliwością zakupu często bardzo podobnych lub nawet takich samych produktów z wielu miejsc. Oznacza to, że coraz trudniej jest wyróżnić się na tle konkurencji. Jak to osiągnąć? Jak wykonać pierwszy krok w kierunku oderwania się od przeciętności? Czy to w ogóle możliwe? Liczne przypadki pokazują, że tak. Za chwilę zaprezentuję Ci kilka przykładów, które udowadniają, że niezależnie od rosnącej konkurencji, nadal możesz odróżnić się od reszty – wyglądem sklepu, kreatywnym marketingiem, nietypowym modelem sprzedaży, pięknymi zdjęciami produktów czy ich oryginalnymi opisami. Co więcej, przykłady takich e-sklepów można bez problemu znaleźć również na naszym rodzimym rynku.
Rynek e-commerce w Polsce ciągle się rozwija, a ilość sklepów internetowych z dnia na dzień rośnie. W związku z tym, konsumenci stają przed możliwością zakupu często bardzo podobnych lub nawet takich samych produktów z wielu miejsc. Oznacza to, że coraz trudniej jest wyróżnić się na tle konkurencji. Jak to osiągnąć? Jak wykonać pierwszy krok w kierunku oderwania się od przeciętności? Czy to w ogóle możliwe? Liczne przypadki pokazują, że tak. Za chwilę zaprezentuję Ci kilka przykładów, które udowadniają, że niezależnie od rosnącej konkurencji, nadal możesz odróżnić się od reszty – wyglądem sklepu, kreatywnym marketingiem, nietypowym modelem sprzedaży, pięknymi zdjęciami produktów czy ich oryginalnymi opisami. Co więcej, przykłady takich e-sklepów można bez problemu znaleźć również na naszym rodzimym rynku.

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę