Skuteczny marketing przy niskim budżecie

Sprawdź nowy numer i dowiedz się jak działać skutecznie przy ograniczonym budżecie

Zobacz numer

Przetwarzanie danych osobowych w działalności marketingowej zgodnie z prawem – obowiązki i zagrożenia

Przetwarzanie danych osobowych w ujęciu prawnym odbywa się niemal na każdym kroku. Przetwarzaniem danych osobowych jest prowadzenie akt pracowniczych czy też gromadzenie faktur, na których widnieją dane osobowe kontrahentów – osób fizycznych. W branży marketingowej przetwarzanie danych osobowych ma jednak często znacznie szerszy i ważniejszy wymiar. Tworzenie baz danych zawierających setki lub tysiące rekordów jest stałym elementem działalności wielu przedsiębiorców z branży marketingowej lub mających własne działy marketingu. Czynności te należy wykonywać zgodnie z prawem i przy zastosowaniu odpowiednich środków technicznych.

Przetwarzanie danych osobowych w działalności marketingowej zgodnie z prawem – obowiązki i zagrożenia

Przetwarzanie danych osobowych w ujęciu prawnym odbywa się niemal na każdym kroku. Przetwarzaniem danych osobowych jest prowadzenie akt pracowniczych czy też gromadzenie faktur, na których widnieją dane osobowe kontrahentów – osób fizycznych. W branży marketingowej przetwarzanie danych osobowych ma jednak często znacznie szerszy i ważniejszy wymiar. Tworzenie baz danych zawierających setki lub tysiące rekordów jest stałym elementem działalności wielu przedsiębiorców z branży marketingowej lub mających własne działy marketingu. Czynności te należy wykonywać zgodnie z prawem i przy zastosowaniu odpowiednich środków technicznych.
Przetwarzanie danych osobowych w ujęciu prawnym odbywa się niemal na każdym kroku. Przetwarzaniem danych osobowych jest prowadzenie akt pracowniczych czy też gromadzenie faktur, na których widnieją dane osobowe kontrahentów – osób fizycznych. W branży marketingowej przetwarzanie danych osobowych ma jednak często znacznie szerszy i ważniejszy wymiar. Tworzenie baz danych zawierających setki lub tysiące rekordów jest stałym elementem działalności wielu przedsiębiorców z branży marketingowej lub mających własne działy marketingu. Czynności te należy wykonywać zgodnie z prawem i przy zastosowaniu odpowiednich środków technicznych.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę