Musisz wiedzieć!

Jak skutecznie generować wartościowe leady i pozyskiwać klientów w b2b i b2c

Zobacz nowy numer!

Przetwarzanie danych osobowych w działalności marketingowej zgodnie z prawem – obowiązki i zagrożenia

Przetwarzanie danych osobowych w ujęciu prawnym odbywa się niemal na każdym kroku. Przetwarzaniem danych osobowych jest prowadzenie akt pracowniczych czy też gromadzenie faktur, na których widnieją dane osobowe kontrahentów – osób fizycznych. W branży marketingowej przetwarzanie danych osobowych ma jednak często znacznie szerszy i ważniejszy wymiar. Tworzenie baz danych zawierających setki lub tysiące rekordów jest stałym elementem działalności wielu przedsiębiorców z branży marketingowej lub mających własne działy marketingu. Czynności te należy wykonywać zgodnie z prawem i przy zastosowaniu odpowiednich środków technicznych.

Przetwarzanie danych osobowych w działalności marketingowej zgodnie z prawem – obowiązki i zagrożenia

Przetwarzanie danych osobowych w ujęciu prawnym odbywa się niemal na każdym kroku. Przetwarzaniem danych osobowych jest prowadzenie akt pracowniczych czy też gromadzenie faktur, na których widnieją dane osobowe kontrahentów – osób fizycznych. W branży marketingowej przetwarzanie danych osobowych ma jednak często znacznie szerszy i ważniejszy wymiar. Tworzenie baz danych zawierających setki lub tysiące rekordów jest stałym elementem działalności wielu przedsiębiorców z branży marketingowej lub mających własne działy marketingu. Czynności te należy wykonywać zgodnie z prawem i przy zastosowaniu odpowiednich środków technicznych.
Przetwarzanie danych osobowych w ujęciu prawnym odbywa się niemal na każdym kroku. Przetwarzaniem danych osobowych jest prowadzenie akt pracowniczych czy też gromadzenie faktur, na których widnieją dane osobowe kontrahentów – osób fizycznych. W branży marketingowej przetwarzanie danych osobowych ma jednak często znacznie szerszy i ważniejszy wymiar. Tworzenie baz danych zawierających setki lub tysiące rekordów jest stałym elementem działalności wielu przedsiębiorców z branży marketingowej lub mających własne działy marketingu. Czynności te należy wykonywać zgodnie z prawem i przy zastosowaniu odpowiednich środków technicznych.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

FreshMail

FreshMail to nowoczesny, intuicyjny i profesjonalny system do e-mail marketingu bogaty w narzędzia optymalizacyjne, dzięki którym realizacja kampanii to czysta przyjemność. System ma także FreshMail Designera, dzięki któremu bez pomocy kodera czy grafika sam stworzysz profesjonalny mailing.

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę