Zobacz teraz!

Planowanie budżetu i pomiar efektywności działań marketingowych

Dowiedz się więcej

Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo

Weź do ręki tę książkę, jeśli zadajesz sobie pytanie, dlaczego niektórzy odnoszą większe sukcesy niż inni. Jeżeli nie zadowala Cię odpowiedź, że świat jest niesprawiedliwy, albo, że tylko osoby, które mają niezwykłe szczęście mogą być bogate i spełnione, a w miejsce tego wolisz poszukać prawdziwej odpowiedzi, to Brian Tracy napisał tę książkę właśnie dla Ciebie.

Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo

Weź do ręki tę książkę, jeśli zadajesz sobie pytanie, dlaczego niektórzy odnoszą większe sukcesy niż inni. Jeżeli nie zadowala Cię odpowiedź, że świat jest niesprawiedliwy, albo, że tylko osoby, które mają niezwykłe szczęście mogą być bogate i spełnione, a w miejsce tego wolisz poszukać prawdziwej odpowiedzi, to Brian Tracy napisał tę książkę właśnie dla Ciebie.

Jeśli czujesz odpowiedzialność za swoje życie i chcesz osiągnąć ambitne cele, dobrze trafiłeś. Zakładamy, że wiesz jak ważne są nawyki, jak kształtują nasze życie i jak wiele myśli, przekonań i działań od nich zależy. Zostaje tylko pytanie- jak zapanować nad nimi tak, by upragniony sukces przekuć w rzeczywistość.

Poznaj „nawyki milionerów”, czyli ludzi, którym udało się zbudować imperia i zgromadzić fortuny w ciągu jednego pokolenia. Dowiedz się, jakie metody pozwalają myśleć jeszcze efektywniej, jak podejmować lepsze decyzje oraz działać skuteczniej. Przeczytaj o technikach zarządzania finansami, zdecydowanie ułatwiających osiąganie niektórych celów.

Największe zadanie jednak wciąż przed Tobą. Pracuj nad własnym charakterem. Masz stać się wspaniałym człowiekiem. Być kimś, kto nadaje kierunek swojej społeczności i jest wzorem doskonałości. Jednak, by to osiągnąć czeka Cię intensywna praca nad własnymi nawykami. Wybierz te, które są potrzebne i konsekwentnie je utrwalaj.

Sukces nadejdzie. Wystarczy, że świadomie wyuczysz się pożądanych zachowań.

Książka podzielona jest na 12 rozdziałów:

1. Gdzie zaczynają się Twoje nawyki?
2. Mistrzowski program sukcesu.
3. Stać się wartościowym człowiekiem.
4. Nawyki potrzebne do odnoszenia sukcesów.
5. Nawyki typowe dla ludzi, którzy zostają milionerami.
6. Nawyki, dzięki którym będziesz więcej zarabiać i szybciej awansować.
7. Nawyki największych biznesmenów.
8. Nawyki wspomagające sukces w marketingu i sprzedaży.
9. Nawyki zwiększające osobistą wydajność.
10. Nawyki, które poprawią Twoje relacje z ludźmi.
11. Nawyki dla zdrowia i dobrego samopoczucia.
12. Nawyki kształtujące charakter i wyróżniające przywódców.

Sięgnij po „Nawyki warte miliony”, a dowiesz się jak:

  • Przejąć kontrolę nad swoim życiem i zacząć dokonywać lepszych wyborów
  • Zdobyć upragnioną niezależność finansową
  • Zmobilizować się do działania oraz osiągnąć życiowe cele
  • Odświeżyć relacje z bliskimi osobami
  • Stać się osobą pełną najlepszej energii

Naprawdę chcesz coś zmienić? To zmień swoje nawyki!

O Autorze:

Brian Tracy to fenomen na skalę światową. Świetnie wykształcony, odnoszący spektakularne sukcesy, charyzmatyczny mówca i motywujący trener. Jest autorem inspirujących książek, które raz po raz podbijają rankingi bestsellerów księgarni Amazon.com, Merlin.pl czy EMPiK.

Brian Tracy to ekspert w zakresie rozwoju osobistego oraz sukcesu zawodowego, charyzmatyczny mówca, przemawiający co roku do ponad 450 tysięcy osób. Ma rzadką umiejętność prowadzenia szkoleń w sposób, który pobudza słuchaczy do bezzwłocznego wdrażania w praktyce poznawanych technik i wartości.

Kilka słów od redakcji Marketera+:

Osoby, które miały okazję czytać inne książki Briana Tracy’ego nie powinny być zaskoczone treścią oraz poradami zawartymi w „Nawyki warte miliony”. Po krótkiej analizie spisu treści wyraźnie widać, że czytelnik otrzyma cenne wskazówki w zależności od obszaru życia, który chciałby usprawnić, poprawić.

Lektura jest godna polecenia osobom, które poszukują „kopa motywacyjnego” do działania oraz podpowiedzi, jakie nawyki warto wdrażać w swoim codziennym życiu, aby poprawić jego jakość i stać się lepszą wersją samego siebie.

Z myślą o marketerach i osobach zajmujących się sprzedażą przytaczamy kilka wartych uwagi cytatów z rozdziału ósmego – „Nawyki wspomagające sukces w marketingu i sprzedaży”:

„Jednym z najważniejszych nawyków, jakich będziesz potrzebować, jeśli marzysz o wielkiej fortunie, jest ukierunkowanie na sprzedaż. Wszyscy najwięksi biznesmeni i przedsiębiorcy są skoncentrowani na klientach i sprzedaży. Przez cały czas myślą o swoich klientach i o tym, jak udoskonalić obsługę”.

„Wykształcenie nawyku specjalizacji wymaga wybrania obszaru, w którym chcesz się specjalizować, aby być konkurencyjnym i odnosić sukcesy na dzisiejszym rynku. Zarówno firmy, jak i pojedyncze osoby, które się w czymś specjalizują, są dużo skuteczniejsze w przyciąganiu i utrzymywaniu klientów niż te, które stawiają na generalizację albo oferują zbyt wiele produktów i usług zbyt dużej liczbie klientów, na zbyt wielu rynkach, stosując zbyt wiele metod i wyznaczając zbyt wiele progów cenowych”.

„Nawykiem, który sprzyja odnoszeniu sukcesów marketingowych (być może najważniejszym ze wszystkich), jest oferowanie produktu lub usługi, które odróżniają się od tego, co oferuje konkurencja (…). Zdefiniowanie Twojej przewagi konkurencyjnej powinno być tak proste, żebyś mógł ją wydrukować na odwrocie wizytówki. Kiedy już ją określisz, stanie się ona główną informacją przekazywaną w komunikatach reklamowych i w całym procesie sprzedaży”.

„Na każdym rynku istnieje grupa potencjalnych nabywców, których nazywa się “klientami wysokiego prawdopodobieństwa“. Osoby te bardzo wysoko cenią Cię za to, co tak dobrze robisz, i są bardziej skłonne niż inne, żeby u Ciebie kupować. Zidentyfikowanie takiego potencjalnego klienta jest konieczne do tego, aby odpowiednio ukierunkować swoje działania związane z marketingiem i sprzedażą”.

„Istnieje siedem nawyków związanych ze sprzedażą, które musisz ćwiczyć, żeby zostać ekspertem od sprzedaży. Są to:
pozyskiwanie nowych klientów, budowanie więzi, identyfikowanie potrzeb, prezentowanie rozwiązań, rozwiewanie wątpliwości, zamykanie sprzedaży i doprowadzanie do kolejnych sprzedaży oraz zdobywanie nowych klientów z polecenia – dokładnie w takiej kolejności”.

„Niech Twoim nawykiem będzie myślenie o ludziach – z firmy i spoza niej – którzy są odpowiedzialni za poszczególne aspelty strategii i działań związanych z marketingiem i sprzedażą. Zdolność do wybrania, zatrudnienia i zatrzymania w firmie właściwych osób, posiadających umiejętności potrzebne do wykonania kluczowych zadań, jest ważniejsza niż wszystko inne razem wzięte”.

Książka dostępna jest na stronie: www.onepress.pl

Polecane prezentacje i narzędzia:

Edenred

Odkryj Edenred i sprawdź, co możemy zrobić, aby Twoja sprzedaż wzrosła, a kontrahenci, konsumenci i przedstawiciele handlowi byli zmotywowani i lojalni.

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę