Psychologia konsumenta i neuromarketing w praktyce

210 stron praktycznej wiedzy!

Zobacz numer

Strategiczne podejście do rynku… tak na marginesie strategii

Długo oczekiwana, nowa książka Marka Staniszewskiego o strategii w marketingu. Najnowsza odsłona sztuki myślenia strategicznego.

Strategiczne podejście do rynku… tak na marginesie strategii

Długo oczekiwana, nowa książka Marka Staniszewskiego o strategii w marketingu. Najnowsza odsłona sztuki myślenia strategicznego.

Marek Staniszewski w swojej najnowszej książce – tak na marginesie strategii – po raz kolejny oprowadza czytelnika po świecie marketingu strategicznego. Z dużą dozą subiektywności pisze o markach, kulturze, społeczeństwie i gospodarce.

W kolejnych esejach, omawiając różne aspekty działań strategicznych, penetruje rzadko lub niechętnie poruszane tematy, takie jak:

  • przewidywanie przyszłości w marketingu – czy to w ogóle ma sens,
  • rola nowych technologii w świecie marek,
  • postawa klientocentryczna – i co z tego wynika,
  • klient ma zawsze rację – czy aby na pewno,
  • sztuka budowania emocjonalnej więzi z konsumentem,
  • marketing jako filozofia działania, czyli jak likwidować antagonizmy pomiędzy marketingiem i sprzedażą,
  • siła i potencjał nowych mediów na przykładzie blogosfery.

Wiedza oparta na doświadczeniu, trafne analogie, inteligentne spostrzeżenia, ciekawe inspiracje – to wszystko znajdziemy w tej  publikacji. Gdy dodamy do tego bezkompromisowy język oraz świeże spojrzenie autora, otrzymamy prawdziwy rarytas dla każdego, kto poszukuje wiedzy marketingowej na poziomie zaawansowanym.

Marek Staniszewski – Założyciel i konsultant w Heuristica. Posiada 20-letnie doświadczenie w budowaniu marek i badaniu ich kondycji, zdobyte w największych agencjach reklamowych (Ogilvy, Y&R, Havas) oraz jako szef marketingu (Canal+).

Wykładowca i trener (prowadził wykłady m.in. w WSKiMS, SMR, SSM, ICAN HBP i Questus). Współtworzył formułę i program oraz jest wieloletnim wykładowcą Szkoły Strategii Marki przy SKM/SAR.

Autor kilkudziesięciu publikacji na temat komunikacji i strategii. Jest również autorem książek: Atlas strategiczny i Strategiczny podstęp oraz współautorem publikacji: Portret klienta.

Współzałożyciel Stowarzyszenia Marketing 4 Business. Założyciel i Prezes Fundacji Homo Inquietus. Pomysłodawca i opiekun merytoryczny warsztatów Farma Inwencji. Prowadzi blog …tak na marginesie.


Tytuł: …tak na marginesie strategii

Autor: Marek Staniszewski

Rok wydania: 2016

Wydawnictwo: Słowa i Myśli

ksiazka-3d-tak-na-marginesie-strategii-marek-staniszewski_wydawnictwo_slowa_i_mysli

Polecane prezentacje i narzędzia:

Pinpoint

PINPOINT – personalizowane kampanie multikanałowe integrujące pięć kanałów komunikacji: e-mail, SMS, direct mail, wideo i pURL (personalized URL).

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę