Od 11 do 29 marca trwa głosowanie w siódmej edycji konkursu AD wo/MAN Roku. Ludzie reklamy wybierają w nim osoby, które zasłużyły na ten tytuł swoimi osiągnięciami zawodowymi w 2018 roku. Każda firma ma prawo do jednego głosu i może wskazać od jednego do trzech nominowanych w każdej kategorii (nie mogą to być osoby zatrudnione w danej firmie lub podmiocie powiązanym strukturalnie z głosującym).
Podczas tegorocznej, siódmej edycji konkursu AD wo/MAN zostanie wręczona nowa nagroda – AD Marketer Roku 2018. Motywacją do utworzenia nowej kategorii było przeświadczenie, że często o sukcesie kampanii w równym stopniu co praca agencji reklamowej i domu mediowego decyduje udana współpraca z odważnym i profesjonalnym marketerem pracującym po stronie klienta.
Tytuł AD Marketera Roku przyznawany będzie za: sukces w biznesie marketingowym, innowacyjność i wytyczanie trendów w budowaniu pozycji marki/produktu, przestrzeganie standardów społecznej odpowiedzialności biznesu i dobrych praktyk przetargowych.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Wybór AD Marketera Roku 2018 odbędzie się w dwóch etapach. W pierwszym każda z uprawnionych do głosowania firm reklamowych może wskazać, również ze swoich klientów, jedną, dwie lub trzy osoby spośród marketerów, przyznając im odpowiednio liczbę punktów – 5, 3 i 1. Kandydaci do tytułu nie mogą być pracownikami agencji reklamowej, domu mediowego, firmy produkcyjnej, postprodukcyjnej lub studia dźwiękowego.
W etapie drugim, po podliczeniu nominacji, ostatecznego wyboru zwycięzcy dokona jury w tajnym głosowaniu. Jego członkami będą przedstawiciele podmiotów uprawnionych do głosowania, dziennikarze magazynu „Press”, przedstawiciel Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR oraz inne osoby wskazane przez organizatora.
Szczegóły i regulamin nagrody AD Marketer na http://adman.press.pl/
Tak jak w ubiegłym roku, tytuł AD wo/MAN Roku przyznany zostanie przedstawicielowi agencji reklamowej i domu mediowego.
Nominowani z agencji reklamowych:
1. Patrycja Bruź-Soniewicka, chief operating officer BNG
2. Igor Kaleński, prezes grupy BBDO w Polsce oraz global e-commerce lead w Molecular BBDO
3. Grzegorz Krzemień, prezes GoldenSubmarine
4. Dorota Mazur, CEO Havas Creative Group
5. Anna Pańczyk, CEO Grey Group i Grey London
Nominowani z domów mediowych:
1. Izabela Albrychiewicz, CEO GroupM w Polsce
2. Anna Jarosz-Badziak, dyrektor zarządzająca Vizeum Polska,
3. Piotr Piętka, co-CEO Publicis Groupe Polska
4. Małgorzata Węgierek, CEO Havas Media Group, CEO Arena Media
5. Kamil Wiszowaty, CEO Group One Media, managing director Value Media
Laureatów siódmej edycji konkursu AD wo/MAN Roku 2018 poznamy podczas kwietniowej gali w Warszawie.
Organizatorem konkursu jest magazyn “Press”.
Partnerzy kategorii AD wo/MAN Roku 2018 Agencje Reklamowe: Orange Polska, Provident Polska.
Partnerzy kategorii AD wo/MAN Roku 2018 Domy Mediowe: Wirtualna Polska, AMS.
Główny Partner kategorii AD Marketer Roku 2018: Publicis Groupe Polska.
Partnerzy gali: Audio Network, Platige Image, Platige Sound, Villa Foksal, Smartest Heads.
Patroni medialni: Marketer+, Social Press. (CP)
Formularz do głosowania: http://adman.press.pl/glosowanie
Kontakt dla mediów: Iwona Szymańska, i.szymanska@press.pl, 667 887 726