Zakończyła się XI edycja Webstarfestival – najstarszego wśród konkursów przeznaczonych dla branży interaktywnej, w którym nagradzane są najlepsze strony i kreacje w internecie.
W tegorocznej edycji konkursu, decyzją Akademii Internetu, składającej się z założycieli projektu oraz zwycięzców poprzednich edycji, Webstary zostały przyznane w 19 kategoriach.
– Kapituła wybrała najlepsze strony i kampanie, które wskazują aktualne trendy i są warte dalszego śledzenia – mówi Iwona Wardzyńska, kierownik projektu. I dodaje – Konkurs Webstarfestival od 11 lat jest ważną częścią rynku, wyłania firmy, które wychodzą poza obowiązujące standardy i budują sukces dzięki nieszablonowemu podejściu do komunikacji marketingowej. Natłok informacji, jakimi atakowany jest konsument powoduje, że skuteczność standardowych metod dotarcia z informacją systematycznie maleje. Dlatego tak poszukiwane są innowacyjne rozwiązania oraz pomysły łatwo trafiające do świadomości odbiorców. Nagrody przyznawane w konkursie Webstarfestival dla kreatywnych i innowacyjnych kampanii oraz stron nagradzają najciekawsze projekty, doceniają pracę twórców i zwiększają efektywność działań komunikacyjnych. To duże wyróżnienie.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Wśród laureatów XI edycji Webstarfestival znaleźli się:
WEBSTAR CREATIVE
- Kategoria: Zintegrowana kampania marketingowa
Webstar Creative: kampania Serwisant 24H – TAURON Sprzedaż sp. z o.o. - Kategoria: Kampania internetowa
Webstar Creative: kampania Karma Wraca – Fundacja Sarigato - Kategoria: Banner/Display
Webstar Creative: kreacja Mercedes-AMG GT – Sataku - Kategoria: Web Design
Webstar Creative: www.lloydgroup.pl – TECHNETIUM Sp. z o.o. - Kategoria: Film/video
Webstar Creative: www.blogforumgdansk.pl – Projekt PR dla Miasta Gdańsk - Kategoria: E-mail marketing
Webstar Creative: kampania Karma Wraca – Sarigato - Kategoria: Kampania w serwisach społecznościowych
Webstar Creative: www.oddajserce.dawca.pl – Dawca.pl (PTPZ) i agencja Projekt PR za akcję #OddajSerce
NAJLEPSZE STRONY INTERNETOWE
- Kategoria: Dom i Ogród
Webstar Akademii: www.brw.com.pl – Ideo Sp. z o.o. - Kategoria: RTV/AGD
Webstar Akademii: amica.pl/in – Amica Handel i Marketing - Kategoria: Rozrywka
Webstar Akademii: tylkohity.pl – Mindshare Polska - Kategoria: Nowa strona www
Webstar Akademii: tylkohity.pl – Mindshare Polska - Kategoria: Odzież i Moda
Webstar Akademii: www.houseofapril.com – Bold Brand Commerce Sp. z o.o. - Kategoria: Podróże i Turystyka
Webstar Akademii: www.hotelcoloseum.pl – TECHNETIUM Sp. z o.o. - Kategoria: Sklep internetowy
Webstar Akademii: ex aeguo
www.militaria.pl – Janmedia Interactive
yes.pl – White Ducky Sp. z o.o. Sp. k. - Kategoria: Strona firmowa
Webstar Akademii: www.fructoplant.pl – Fructoplant Sp. z o.o. - Kategoria: Strona społeczna
Webstar Akademii: whalewatcher.eu – Discipline Media Group - Kategoria: Zdrowie i uroda
Webstar Akademii: provoke.pl – Discipline Media Group - Kategoria: Żywność i napoje
Webstar Akademii: imprezoweciacho.pl – Discipline Media Group - Kategoria: Informacja i Komunikacja
Webstar Akademii: za produkt InteriaPoczta – Grupa Interia.pl
W tegorocznej edycji przyznane zostały także wyróżnienia w 9 kategoriach:
- Kategoria: Kampania internetowa
Za kampanię dla Kopalni Soli „Wieliczka” – Semahead - Kategoria: Banner/Display
sataku.com/case-studies/battlefield – Sataku - Kategoria: Web Design
sataku.com – Sataku - Kategoria: E-mail marketing
www.sarigato.com/case-studies/loreal – Sarigato - Kategoria: Kampania w serwisach społecznościowych
karmimypsiaki.pl/karmawraca – Fundacja Sarigato - Kategoria: Dom i Ogród
www.oknoplast.com.pl – OX Media - Kategoria: Rozrywka
Za serwis InteriaMuzyka – Grupa Interia.pl - Kategoria: Strona firmowa
www.pomaranczowi.pl – Pomaranczowi.pl - Kategoria: Zdrowie i Uroda
Za sklep “LIKE MY SMILE” – TECHNETIUM Sp. z .o.o.
Marketer+ był patronem medialnym wydarzenia.