Magazyn

Numer 1(1)/2011

Temat numeru: Numer 1(1) / 2011

Liczba stron: 100

  • Jak współpracować z drukarnią?
  • Inspektror gadżet, czyli na tropie efektywnych inwestycji w gadżety reklamowe
  • Jak zbudować dobry program lojalnościowy?
  • Jak zorganizować loterię i konkurs SMS?
  • Jak prawidłowo przygotować brief?
  • Jak wygląda współpraca z agencją PR?
  • Jak skutecznie budować tożsamość marki?
  • Jak zwiększyć przychody z marketingu online dzięki optymalizacji konwersji?
  • Po co mi reklama w google?
  • Zacznij od słuchania
  • Kierunek Digital Signage

Wydanie specjalne 2014 E-handel skutecznie. Praktyczny poradnik

Temat numeru: E-handel skutecznie. Praktyczny poradnik

Liczba stron: 134

Na 134 stronach wydania specjalnego „Marketera+” zamieszczono artykuły ekspertów, którzy wyjaśnią m.in.:

  • jakie elementy należy brać pod uwagę podczas określania kosztów wdrożenia e-sklepu,
  • jak wybrać oprogramowanie do sklepu internetowego,
  • czy biznes internetowy potrzebuje CRM-a,
  • jak zastosować service design thinking w praktyce,
  • jak sklep internetowy może pomóc wizerunkowi marki,
  • jak zdobyć nowych klientów dzięki analizie konkurencji,
  • jak osiągnąć pierwszą sprzedaż w e-sklepie,
  • jak przyciągnąć ruch do nowego biznesu,
  • co zrobić, by skutecznie promować swój sklep internetowy,
  • jakie możliwości czekają na właścicieli e-sklepów w mediach społecznościowych,
  • jak możesz wykorzystać Content Marketing w przypadku e-sklepu,
  • jak zachęcić konsumentów do dokonania zakupu w Twoim e-sklepie.

Wydanie specjalne 2013: skuteczny marketing dla małej i średniej firmy

Temat numeru: Skuteczny marketing dla małej i średniej firmy

Liczba stron: 116

Na 116 stronach aktualnego numeru „Marketera+” zamieszczono artykuły ekspertów, którzy wyjaśnią m.in.:

  • czy strategia marketingowa jest potrzebna małym i średnim firmom,
  • o czym warto wiedzieć przygotowując system identyfikacji wizualnej,
  • na jakie pytania powinna być przygotowana mała lub średnia firma, która planuje realizację kampanii outdoorowej,
  • czy małe i średnie firmy powinny interesować się PR-em,
  • jak tworzyć teksty, które będą skuteczne i zatrzymają na dłużej uwagę klienta,
  • jak działają systemy typy CRM,
  • dlaczego warto wykorzystywać SMS-y w kampaniach wielokanałowych,
  • jak rozmawiać z agencją interaktywną o zaprojektowaniu i stworzeniu strony www,
  • jak wykorzystać landing page w kampanii,
  • jak zyskać przewagę konkurencyjną, wykorzystując do tego odpowiednie oprogramowanie,
  • jak skutecznie pozyskiwać wartościowe leady w internecie.