Wydanie specjalne 2013: skuteczny marketing dla małej i średniej firmy
Temat numeru: Skuteczny marketing dla małej i średniej firmy
Liczba stron: 116
Na 116 stronach aktualnego numeru „Marketera+” zamieszczono artykuły ekspertów, którzy wyjaśnią m.in.:
- czy strategia marketingowa jest potrzebna małym i średnim firmom,
- o czym warto wiedzieć przygotowując system identyfikacji wizualnej,
- na jakie pytania powinna być przygotowana mała lub średnia firma, która planuje realizację kampanii outdoorowej,
- czy małe i średnie firmy powinny interesować się PR-em,
- jak tworzyć teksty, które będą skuteczne i zatrzymają na dłużej uwagę klienta,
- jak działają systemy typy CRM,
- dlaczego warto wykorzystywać SMS-y w kampaniach wielokanałowych,
- jak rozmawiać z agencją interaktywną o zaprojektowaniu i stworzeniu strony www,
- jak wykorzystać landing page w kampanii,
- jak zyskać przewagę konkurencyjną, wykorzystując do tego odpowiednie oprogramowanie,
- jak skutecznie pozyskiwać wartościowe leady w internecie.