Magazyn

Wydanie specjalne 2013: skuteczny marketing dla małej i średniej firmy

Temat numeru: Skuteczny marketing dla małej i średniej firmy

Liczba stron: 116

Na 116 stronach aktualnego numeru „Marketera+” zamieszczono artykuły ekspertów, którzy wyjaśnią m.in.:

  • czy strategia marketingowa jest potrzebna małym i średnim firmom,
  • o czym warto wiedzieć przygotowując system identyfikacji wizualnej,
  • na jakie pytania powinna być przygotowana mała lub średnia firma, która planuje realizację kampanii outdoorowej,
  • czy małe i średnie firmy powinny interesować się PR-em,
  • jak tworzyć teksty, które będą skuteczne i zatrzymają na dłużej uwagę klienta,
  • jak działają systemy typy CRM,
  • dlaczego warto wykorzystywać SMS-y w kampaniach wielokanałowych,
  • jak rozmawiać z agencją interaktywną o zaprojektowaniu i stworzeniu strony www,
  • jak wykorzystać landing page w kampanii,
  • jak zyskać przewagę konkurencyjną, wykorzystując do tego odpowiednie oprogramowanie,
  • jak skutecznie pozyskiwać wartościowe leady w internecie.