Numer 2(25) maj-sierpień 2017
Temat numeru: Generowanie leadów i sprzedaży w internecie. Performance marketing w praktyce
Liczba stron: 142
- jaka jest rola performance marketingu w prowadzeniu biznesu i jak patrzeć na niego strategicznie,
- jak działa marketing efektywnościowy w branżach B2B i B2C,
- jaki dobrać wskaźnik do oceny działań marketingowych nakierowanych na sprzedaż i generowanie leadów,
- jak mierzyć efekty bezpośrednie i pośrednie kampanii mediowych w modelu performance,
- jakie modele atrybucji dostępne są w Google Analytics i jak szacować wartość pokrywających się źródeł ruchu,
- jakie wnioski możesz uzyskać z analizy wskaźnika customer lifetime value,
- co wpływa na powodzenie kampanii w modelu performance,
- jakie narzędzia i kanały performance marketingu są najskuteczniejsze,
- jak dobierać kreacje, miejsce emisji i co brać pod uwagę przy analizie ścieżki konwersji,
- jakich błędów nie popełniać przy tworzeniu kreacji do działań performance,
- jakie są modele rozliczeń w marketingu efektywnościowym i w jakich sytuacjach je stosować,
- jak zarządzać budżetami wzajemnie przeplatających się kanałów, aby zwiększać zyski,
- jakie są najczęstsze błędy w planowaniu budżetu kampanii efektywnościowej,
- jakie wyzwania stoją przed marketerami, którzy korzystają z programmatic,
- co powoduje, że klienci nie kończą zakupów,
- jakie są skuteczne techniki remarketingowe i jak sprzedać więcej tym samym klientom,
- jak działa sieć afiliacyjna i do jakich działań wykorzystać zrzeszonych w niej wydawców,
- jak wykorzystać możliwości Facebooka do generowania leadów i sprzedaży,
- jak przygotować skuteczną kreację do kampanii performance na Facebooku,
- jak testować kampanię efektywnościową na Facebooku,
- jak przygotować strategię generowania leadów i nie tracić szans sprzedażowych w B2B,
- jak definiować i kategoryzować leady w organizacji,
- jak ustalić koszt pozyskania leada,
- jak tworzyć treści, które sprzedają,
- jak przygotować webinarium B2B i generować leady dla działu sprzedaży,
- jakie funkcje może pełnić e-mailing w cyklu sprzedażowym,
- jak wykorzystać big data i targetowania wysyłek w e-mailingach, aby generować leady i sprzedaż.