Partner serwisu:

Magazyn

Numer 4(15) listopad 2014-styczeń 2015

Temat numeru: Skuteczny marketing w wyszukiwarce

Liczba stron: 128

Z numeru dowiesz się m.in.:

  • jakie scenariusze rozwoju rysują się przed marketingiem w wyszukiwarkach,
  • jakie elementy strony www wpływają na ruch organiczny z wyszukiwarek,
  • w jaki sposób Google indeksuje strony i jakie parametry bierze pod uwagę przy ich ocenie,
  • jakie firmy powinny rozważyć inwestycję w pozycjonowanie lokalne
  • o czym należy pamiętać uruchamiając nowe wersje językowe serwisu,
  • na co zwrócić uwagę podpisując umowę na usługi SEM,
  • jak zoptymalizować kampanię prowadzoną w Google AdWords.

Numer 3(14) wrzesień-październik 2014

Temat numeru: Promocje konsumenckie

Liczba stron: 120

Z numeru dowiesz się m.in.:

  • kiedy warto zastosować promocję konsumencką, a kiedy lepiej jej zaniechać,
  • czy posłużenie się promocją konsumencką może być formą budowania wizerunku,
  • od czego zacząć planowanie promocji konsumenckiej,
  • jakie niestandardowe narzędzia wykorzystać do wsparcia promocji,
  • jak mierzyć efektywność promocji konsumenckiej,
  • jakie mechanizmy psychologiczne są wykorzystywane w promocjach konsumenckich,
  • czym charakteryzuje się konkurs, a czym loteria,
  • na jakich zasadach formalnoprawnych funkcjonują obie te formy,
  • w jaki sposób aranżacja sklepu wpływa na skuteczność promocji konsumenckich,
  • jak eksponować promowane produkty, by zachęcić ich do zakupu,
  • jak zaprojektować promocję cenową, by zwiększała zyskowność i była bezpieczna dla ceny regularnej,
  • jak uniknąć negatywnych skutków promocji cenowych,
  • jakie są etapy tworzenia skutecznych promocji cenowych,
  • dlaczego warto wyraźnie zdefiniować cel promocji cenowej,
  • na czym polegają akcje samplingowe,
  • dlaczego warto organizować nie jednorazowe, a regularne promocje konsumenckie.

Numer 2(13) maj-sierpień 2014

Temat numeru: Tożsamość marki

Liczba stron: 110

Z numeru dowiesz się m.in.:

  • w jaki sposób tożsamość marki wpływa na rezultaty biznesowe,
  • jaka jest rola przywództwa i lidera w kreowaniu tożsamości marki,
  • jak zbudować markę godną zaufania w oparciu o kluczową kompetencję,
  • kiedy pochodzenie brandu nie jest istotne,
  • jak stworzyć kampanię kreującą tożsamość marki i opierającą się o marketing zintegrowany,
  • jak mierzyć zmianę wizerunku w sieci i poza nią,
  • jaką rolę odgrywają domeny internetowe w komunikacji marki.

Numer 1(12) luty-kwiecień 2014

Temat numeru: User experience i usability

Liczba stron: 120

Z numeru dowiesz się m.in.:

  • czym UX różni się od użyteczności,
  • co nowego niesie ze sobą dyscyplina wiedzy, jaką jest service design,
  • jakie narzędzia wykorzystuje się w projektowaniu usług,
  • w jaki sposób komunikacja SMS może pomóc w budowaniu doświadczenia klienta,
  • jakie techniki badawcze wykorzystują w swojej pracy agencje UX,
  • co należy uwzględnić przy wyborze najlepszej firmy do realizacji celów UX,
  • dlaczego warto testować użyteczność interfejsu,
  • jak przeprowadzić audyt usability,
  • jakich czynników obniżających konwersję w sklepie internetowym należy unikać,
  • jakie są najlepsze praktyki projektowania efektywnych formularzy,
  • czym jest wyszukiwanie podstawowe i zaawansowane.

Numer 4(11) listopad 2013-styczeń 2014

Temat numeru: Lojalność klienta

Liczba stron: 118

Czego się dowiesz, czytając magazyn? Sprawdź!

  • jakie korzyści płyną z przygotowania Customer Journey Map,
  • jak doświadczenia klientów wpływają na ich lojalność wobec marki,
  • jakie są funkcje programów lojalnościowych,
  • jakie kanały komunikacji używane są do prowadzenia relacji lojalnościowej,
  • jak konstruować skuteczny program lojalnościowy,
  • rabaty, nagrody rzeczowe, bony, karty przedpłacone - które benefity są postrzegane przez właścicieli oraz sprzedawców jako najbardziej pożądane
  • o czym pamiętać przy planowaniu komunikacji z uczestnikami programu,
  • jak dobrać nagrody w programie lojalnościowym,
  • dlaczego efektowny pakiet startowy to za mało,
  • jaki powinien być optymalny czas trwania programu lojalnościowego,
  • jakie korzyści wynikają z zastosowania kart pre-paid dla firm,
  • jak badać lojalność w social mediach,
  • które z programów lojalnościowych najlepiej nadają się do budowania relacji z przyszłym klientem.

Numer 3(10) wrzesień-październik 2013

Temat numeru: Kontroling marketingowy

Liczba stron: 124

Czego się dowiesz, czytając magazyn? Sprawdź!

  • czym jest skuteczność, efektywność i rentowność działań marketingowych,
  • jak zmieniało się podejście do marketingu ROI na przestrzeni lat,
  • jak łączyć mierniki marketingu offline i online,
  • jaką tajemnicę kryją Big Data,
  • dlaczego dopiero teraz wskazuje się na ich istotność w zarządzaniu biznesem,
  • jak ustalany jest budżet na działania promocyjne i marketingowe,
  • jak i dlaczego należy skupić się na zwiększeniu zwrotu z inwestycji w marketing, a nie na cięciu kosztów,
  • jak narzędzie IT pomagają kontrolować i zarządzać budżetem,
  • jakie są działania kontrolingu marketingowego,
  • jak funkcjonuje kontroling marketingowy,
  • jak wykorzystać kontroling marketingowy podczas planowania marketingowego,
  • jakie wskaźniki wykorzystać do oceny efektów działań marketingowych,
  • jak stworzyć system wskaźników marketingowych,
  • czym jest marka i dlaczego warto ją badać,
  • jak badania marki mają się do strategii firmy i spójności jej komunikacji,
  • czy warto planować budżet promocji,
  • jak mierzyć efektywność reklam i folderów drukowanych,
  • jak mierzyć efektywność e-maili, sprzedaży telemarketingu oraz ROI,
  • jak wprowadzenie kontrolingu może wpłynąć na wyniki firmy.

Numer 2(9) maj-sierpień 2013

Temat numeru: Obsługa klienta

Liczba stron: 108

Czego się dowiesz, czytając magazyn? Sprawdź!

  • jak pozyskać nowych klientów w czasie recesji,
  • obsługa klienta od podstaw - dlaczego tak ważne jest, aby była na najwyższym poziomie,
  • jak ważna jest i jaki ma wpływ kultura organizacji na obsługę klienta,
  • jaki jest cel przeprowadzania badania mystery shopping,
  • dlaczego warto wykorzystać komunikację SMS w obsłudze klienta,
  • jak ułatwić klientom podjęcie decyzji zakupowych podczas przeglądania przez nich strony internetowej,
  • jak dotrzeć do klienta w sieci - media społecznościowe i influenserzy,
  • jak zdobyć lojalność i poprawić obsługę e-klienta,
  • klient w chmurze, czyli jak technologia może służyć biznesowi,
  • być albo nie być w biznesie - trendy w obsłudze klienta na lata 2013-2018.

Numer 1(8) luty-kwiecień 2013

Temat numeru: Content Marketing

Liczba stron: 112

Czego się dowiesz, czytając magazyn? Sprawdź!

  • jakie korzyści możesz uzyskać, włączając content marketing w strategię marketingową,
  • co powinieneś zrobić, zanim podejmiesz decyzję o tworzeniu i dystrybucji treści,
  • jak tworzyć skuteczne i angażujące treści,
  • jak wykorzystać "teorię luki informacyjnej" i klucze fascynacji, by czytelnik nie oderwał się od Twojego tekstu,
  • jak wstrzyknąć emocje do tematu, który wydaje się niemożliwie nudny,
  • czym charakteryzuje się dobry content w mediach społecznościowych,
  • dlaczego taki sposób komunikacji jest skuteczniejszy od tradycyjnej reklamy,
  • jakie marki wykorzystują content marketing,
  • na co zwracać uwagę, decydując się na współpracę z blogerami,
  • o czym i jak pisać, żeby zainteresować swoich klientów,
  • o czym warto pamiętać, wybierając medium do firmowej publikacji,
  • czy content marketing pomaga sprzedawać,
  • w jakiej formie przedstawiać wartościowy content,
  • czy tworzenie contentu zastąpi SEO.

Numer 4(7) listopad 2012-styczeń 2013

Temat numeru: CRM i systemy wsparcia marketingu

Liczba stron: 120

Czego się dowiesz, czytając magazyn? Sprawdź!

  • co się kryje pod pojęciem marketingu relacji oraz co to jest strategia CRM,
  • dlaczego strategia CRM jest tak istotna dla prawidłowego funkcjonowania przedsiębiorstwa,
  • jakie korzyści uzyskują przedsiębiorstwa, budując silne relacje z klientami,
  • z jakich faz składa się proces budowy strategii CRM,
  • jakie zastosowanie w contact center może mieć system CRM,
  • jak lepiej zrozumieć klienta w sieci,
  • w jaki sposób błyskawicznie dotrzeć do osób mówiących aktualnie na temat Twojej marki,
  • jakie korzyści dla firmy dostarcza CPQ,
  • jaką rolę pełnią systemy marketing automation w procesie pozyskiwania klienta.

Numer 3(6) wrzesień-październik 2012

Temat numeru: Wideo w internecie

Liczba stron: 102

Z numeru dowiesz się m.in.:

  • jaka jest przewaga kontentu wideo,
  • jak zachowują się internauci wobec materiałów wideo,
  • co jest najbardziej popularne i jakie elementy wideo zdają egzamin,
  • jak wysoką pozycję w branży interaktywnej zajmuje wideo, dlaczego warto w nie inwestować i na jak wiele urządzeń można je dostarczyć,
  • jak połączyć siłę wideo i potencjał connected devices,
  • jakie typy reklam wideo są najskuteczniejsze, czym jest inteligentny player,
  • jak wykorzystać wideo w... korporacji,
  • jak wpływać na emocje internautów i przekonywać ich do zakupów w sklepie internetowym,
  • jak wykorzystać wideo online do zwiększania sprzedaży,
  • jak technicznie umieścić wideo w sklepie,
  • jaka jest przyszłość wideo online.

Numer 2(5) maj-sierpień 2012

Temat numeru: Strategia komunikacji marki

Liczba stron: 98

Z numeru dowiesz się m.in.:

  • jak ważny jest wyróżnik marki oraz na podstawie jakich kryteriów można go określić,
  • czym są tzw. emotikony marki,
  • na czym polega pozycjonowanie strategiczne marki,
  • jak komunikować skutecznie z uwzględnieniem strategii kontekstu,
  • jak duże korzyści daje zintegrowany model biznesowy,
  • dlaczego sprzedawca jest jednym z najistotniejszych elementów procesu strategii komunikacji,
  • po co przedsiębiorstwu strategia rynkowa i jak przekłada się ona na strategię komunikacji,
  • czym różnią się od siebie pośrednie i bezpośrednie grupy odbiorców,
  • jak zbudować piramidę zaangażowania w komunikację,
  • jak ocenić skuteczność strategii komunikacji.

Numer 1(4) luty-kwiecień 2012

Temat numeru:

Liczba stron: 90

Z numeru dowiesz się m.in.:

  • czy i kiedy warto zmieniać nazwę marki,
  • jak projektować nową nazwę, aby uzyskać najlepsze rezultaty,
  • jakie najczęstsze błędy popełniają firmy przy projektowaniu nowej nazwy,
  • w którym momencie rozwoju firmy należy wdrożyć program lojalnościowy,
  • jakie elementy należy wziąć pod uwagę, budżetując program lojalnościowy,
  • jakie są korzyści z wykorzystania zarządzania ryzykiem w obszarze marketingu i PR,
  • jak zbudować wizerunek eksperta w swojej branży,
  • dlaczego brief powinien być podstawą wspólnej pracy z projektantem,
  • jak skonfigurować Google Analytics dla znalezienia elementów do optymalizacji.