Numer 4(36) lipiec-sierpień 2019
Temat numeru: Planowanie budżetu i pomiar efektywności działań marketingowych
Liczba stron: 108
Z tematu numeru dowiesz się m.in.:
- jak przygotować optymalny plan wydatków na działania marketingowe,
- jaki procent budżetu firmy przeznaczyć na działania marketingowe,
- jak zaplanować budżet kampanii digitalowej,
- z jakich narzędzi korzystać w tworzeniu planów mediowych i w kontrolowaniu budżetu marketingowego w kanale digital,
- jak oceniać efektywność poszczególnych faz kampanii,
- jak tworzyć i dostarczać komunikaty do odbiorcy,
- jak wygląda proces analityczny i jak go użyć do optymalizacji działań mediowych,
- jak w prosty sposób zmierzyć skomplikowane metryki,
- na co zwrócić szczególną uwagę w analizie efektywności działań na Facebooku,
- jak zbudować system, który pozwoli ci ocenić jakość leada,
- jak dostosować przekaz w reklamach do typu ruchu na stronie,
- jak optymalizować stawki CPC w kampaniach Google Ads,
- jakich narzędzi użyć do analizy działań SEO,
- jak określać opłacalność reklamy w danym kanale reklamowym,