Numer 1(33) styczeń-luty 2019
Temat numeru: Jak prowadzić skuteczne działania na Facebooku i Instagramie
Liczba stron: 94
Z najnowszego numeru „Marketera+” dowiesz się m.in.:
- jakie są nowości w systemie reklamowym i najbliższe plany Facebooka i Instagrama,
- czego unikać w działaniach reklamowych na Facebooku i Instagramie,
- jak przygotować kampanię zasięgową z małym budżetem,
- czym jest model 5A i jak połączyć go z celami reklamowymi Facebooka,
- jak wybrać cel reklamowy i jaki wpływ ma on na efekty kampanii,
- jak nakreślić profil konsumenta na podstawie modelu STP i jak dopasować do niego jak najbardziej zindywidualizowany komunikat,
- jakie są najczęstsze błędy w tworzeniu reklam na Facebooka i Instagrama,
- jak dobierać kreacje reklamowe w trudnych branżach,
- jak budować zasięg w kampaniach lokalnych,
- jak wykorzystywać potencjał Facebooka w sektorze B2B,
- jakie formaty poprawiają efektywność i zmniejszają koszty kampanii na Facebooku,
- jak tworzyć skuteczne posty reklamowe,
- czym jest prawo Hicka i jak je wykorzystać w projektowaniu kreacji,
- czy ROAS to najlepszy miernik efektywności kampanii,
- czy Facebook może zoptymalizować Twoje kampanie za Ciebie,
- na jakie kwestie zwracać uwagę przy zlecaniu prowadzenia działań reklamowych na Facebooku i Instagramie agencji lub freelancerowi.