Numer 6(38) listopad-grudzień 2019
Temat numeru: Influencer marketing
Liczba stron: 122
Z tematu numeru dowiesz się m.in.:
Dla marki i marketera:- gdzie szukać źródeł przewagi konkurencyjnej w 2020 r.,
- czy w roku 2020 pęknie bańka influencerska,
- jakie będą najważniejsze trendy w influencer marketingu w 2020 r.,
- jakie są korzyści ze współpracy z influencerami,
- jakie zagrożenia wiążą się ze współpracą z twórcami internetowymi i co zrobić, żeby zapobiec problemom,
- jak krok po kroku zaplanować i przeprowadzić kampanię z influencerem,
- jak wyznaczyć KPI do kampanii influencer-marketingowej,
- gdzie szukać twórców i jak ich weryfikować,
- jakie dane i narzędzia będą pomocne w doborze influencerów,
- jak uniknąć pułapek prawnych w influencer marketingu,
- jak w umowie z influencerem uregulować kwestie praw autorskich,
- jak powinno wyglądać nawiązanie kontaktu przez markę z influencerem i jaka może być treść pierwszego e-maila,
- jakie są plusy i minusy korzystania z platform i baz influencerów,
- jak rozliczać się z influencerem i jaki model rozliczenia wybrać,
- jak wykorzystać Google Analytics do mierzenia działań z influencerami,
- jak szybko zweryfikować, czy akcja z influencerami przynosi efekty,
- co robić, a czego unikać w kampaniach reklamowych na TikToku,
- jak nawiązać współpracę i pielęgnować relację z influencerem w B2B,
- dlaczego tym, którzy czytają książki, słuchają podcastów i piją żubrówkę, influencer marketing przychodzi łatwiej,
- jakie są zalety, a jakie wady korzystania z usług wirtualnego influencera,
- jak prowadzić korespondencję e-mailową z influencerem w języku angielskim,
- dlaczego długi czas reakcji na zapytania klientów może być przyczyną porażki influencera w walce o ich budżety,
- jakie czynniki wpływają na wycenę influencera i o czym pamiętać przy ustalaniu cen,
- przestrzeganie jakich zasad zwiększy szanse influencera na pozyskanie klientów,
- jak monetyzować działalność w internecie,
- jakie są największe wyzwania związane z prowadzeniem działań z markami,
- czym kierują się influencerzy przy nawiązywaniu współpracy z markami.