Baza wiedzy

Angielski w marketingu. Korespondencja e-mailowa z influencerem

9 minut czytania

Artykuł

Nietuzinkowe metody tworzenia bazy odbiorców
Część 6. Dziel się wiedzą na kursach online i podczas webinarów

7 minut czytania

Artykuł

Platforma komunikacji w praktyce
Część 3. Transformacja marki z wykorzystaniem platformy komunikacji

3 minuty czytania

Artykuł

Marketingowy plac zabaw

6 minut czytania

Artykuł

Jednorożec czy kucyk?

3 minuty czytania

Artykuł

Era sztucznych influencerów – czy wirtualny influencer to dobry pomysł?

5 minut czytania

Artykuł

Bądź człowiekiem i pij żubrówkę. Jak robić influencer marketing B2B na rynku globalnym

10 minut czytania

Artykuł

Jak prowadzić działania influencer-marketingowe na TikToku

3 minuty czytania

Artykuł

Jak mierzyć działania z influencerami za pomocą Google Analytics

4 minuty czytania

Artykuł

Jak ocenić współpracę z influencerem

4 minuty czytania

Artykuł

11 sprawdzonych zasad współpracy z influencerami

6 minut czytania

Artykuł

W poszukiwaniu influencerów. Jak wybrać odpowiednich twórców internetowych do współpracy z marką

6 minut czytania

Artykuł

Influencer marketing z głową czy zasięgiem?

2 minuty czytania

Artykuł

Kim są influencerzy i skąd ich silny wpływ na decyzje konsumentów

7 minut czytania

Artykuł

Gotowy na kolejny rok? Zobacz, jaki będzie marketing 2020! Część 1

12 minut czytania

Artykuł

Tomek Tomczyk (Jason Hunt): Nie musisz być najlepszy, nie musisz być wyjątkowy. Musisz być po prostu inny

6 minut czytania

Artykuł

Marty Neumeier: Marketing wraz ze sprzedażą, rozwojem produktu, zasobami ludzkimi i strategią powinien podlegać brandingowi

10 minut czytania

Średniozaawansowany Wywiad

Dekalog influencera, czyli jak walczyć o budżety marek przeznaczone na influencer marketing

6 minut czytania

Artykuł

Jak uniknąć pułapek prawnych w influencer marketingu

7 minut czytania

Artykuł

Jak przygotować i jak przeprowadzić kampanię z influencerem – instrukcja krok po kroku

12 minut czytania

Artykuł