Asia Horanin Angielski w marketingu. Korespondencja e-mailowa z influencerem Paweł Sala Nietuzinkowe metody tworzenia bazy odbiorców Część 6. Dziel się wiedzą na kursach online i podczas webinarów Jakub Cupiał Platforma komunikacji w praktyce Część 3. Transformacja marki z wykorzystaniem platformy komunikacji Jacek Szlak Marketingowy plac zabaw Tadeusz II Piotr Górski Jednorożec czy kucyk? Jolanta Tkaczyk Era sztucznych influencerów – czy wirtualny influencer to dobry pomysł? Edyta Kowal Bądź człowiekiem i pij żubrówkę. Jak robić influencer marketing B2B na rynku globalnym Alicja Stefaniak, Magdalena Bliźniak, Magdalena Wysocka Jak prowadzić działania influencer-marketingowe na TikToku Marcin Łukiańczyk Jak mierzyć działania z influencerami za pomocą Google Analytics Anita Serafin Jak ocenić współpracę z influencerem Sybilla Opoka 11 sprawdzonych zasad współpracy z influencerami Mateusz Haniszewski W poszukiwaniu influencerów. Jak wybrać odpowiednich twórców internetowych do współpracy z marką Marcin Gruszka Influencer marketing z głową czy zasięgiem? Martyna Groll, Alicja Stefaniak Kim są influencerzy i skąd ich silny wpływ na decyzje konsumentów Redakcja Gotowy na kolejny rok? Zobacz, jaki będzie marketing 2020! Część 1 Anna Wilma Tomek Tomczyk (Jason Hunt): Nie musisz być najlepszy, nie musisz być wyjątkowy. Musisz być po prostu inny Łukasz Murawski Marty Neumeier: Marketing wraz ze sprzedażą, rozwojem produktu, zasobami ludzkimi i strategią powinien podlegać brandingowi Maciek „Troyann” Trojanowicz Dekalog influencera, czyli jak walczyć o budżety marek przeznaczone na influencer marketing Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk Jak uniknąć pułapek prawnych w influencer marketingu Dorota Woźniczka Jak przygotować i jak przeprowadzić kampanię z influencerem – instrukcja krok po kroku