Baza wiedzy

Czy branża eventowa przetrwa koronawirusa?

4 minuty czytania

Artykuł

Komunikacja marketingowa w social mediach w 2020 roku – trendy, nowości i skuteczne praktyki

6 minut czytania

Artykuł

Jak tworzyć grupy na Facebooku i inne internetowe społeczności

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Show must go on, czyli jak reagować na sytuacje kryzysowe i jak z nich wychodzić

8 minut czytania

Artykuł

5 czynników rozwoju firmy w kryzysie

6 minut czytania

Artykuł

Instagram w 2020 roku – krótki przewodnik po najnowszych zmianach i funkcjach

7 minut czytania

Artykuł

Odzież reklamowa – dlaczego warto na nią postawić w kampanii marki

6 minut czytania

Podstawowy Artykuł

David Brier: Jeśli różnicujesz, to robisz branding. Jeśli nie, to chyba robisz coś innego

6 minut czytania

Wywiad

Reset czy chwilowe uśpienie?

Płyniemy łódką kołysaną wzbierającymi falami informacji. Nie wiemy, czy to już właściwy sztorm, ile jeszcze...

6 minut czytania

Artykuł

Spróbuj być kreatywny właśnie teraz

Niedawno, ale jeszcze w poprzedniej rzeczywistości, miałem szczęście uczestniczyć w konferencji SXSW w Austin. Z kilku sesji, które zwróciły...

3 minuty czytania

Podstawowy Felieton

Programy lojalnościowe w roku 2020

Aż 59% Polaków przyznaje, że uczestniczy w programach lojalnościowych. Z roku na rok istotnie rośnie...

4 minuty czytania

Artykuł

Taktyki i przystosowania ewolucyjne firm w social mediach

W przyrodzie istnieje wiele strategii przetrwania gatunków. Zwierzęta radzą sobie jak mogą z wykorzystaniem cech ewolucyjnych,...

4 minuty czytania

Podstawowy Audio

Skuteczne praktyki integracji e-mail marketingu z działaniami w social mediach

Odkąd pojawiły się social media, wieszczono koniec tradycyjnej komunikacji elektronicznej, jaką jest e-mail. Co za...

6 minut czytania

Artykuł

Masz problem z obsługą klienta online? Napisz do PR-owca – on jest cudotwórcą!

Zdradzę Ci mój wielki sekret. Sporo osób, co oczywiście bardzo miłe, uważa mnie za ikonę...

2 minuty czytania

Artykuł

Jest pytanie, jest odpowiedź. Moderacja w social mediach z troską o klienta

8 minut czytania

Artykuł

O co dbać w czasie niepewności

Wiem, co mówię, bo jestem naprawdę niezłym strategiem. Natomiast w działaniu, jako przedsiębiorca bywam wielką...

5 minut czytania

Podstawowy Felieton

Rewolucja czy oczekiwana zmiana – skuteczny, czyli lepszy, marketing dzięki COVID-19?

Żyjemy w czasach postprawdy, w których fakty i dowody są mniej istotne niż fake newsy,...

4 minuty czytania

Podstawowy Felieton

Jak skutecznie wdrożyć i mierzyć działania z obszaru social sellingu w firmie B2B

8 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Płatne kampanie na LinkedInie. Przewodnik po celach, formatach i modelach rozliczeń

Z miesiąca na miesiąc LinkedIn zyskuje coraz większe zainteresowanie wśród marketerów w Polsce i na...

9 minut czytania

Artykuł

17 milionów odsłon na TikToku za darmo? X-kom przeciera szlaki

Po przekroczeniu bariery 2 mld pobrań aplikacji TikTok już nikt nie powie, że to bańka...

4 minuty czytania

Artykuł