Baza wiedzy

Zdaniem marki: reklama, sprzedaż i obsługa klienta w social mediach według Fundacji WOŚP

5 minut czytania

Artykuł

Czy branża eventowa przetrwa koronawirusa?

4 minuty czytania

Artykuł

Komunikacja marketingowa w social mediach w 2020 roku – trendy, nowości i skuteczne praktyki

6 minut czytania

Artykuł

Jak tworzyć grupy na Facebooku i inne internetowe społeczności

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Show must go on, czyli jak reagować na sytuacje kryzysowe i jak z nich wychodzić

8 minut czytania

Artykuł

5 czynników rozwoju firmy w kryzysie

6 minut czytania

Artykuł

Instagram w 2020 roku – krótki przewodnik po najnowszych zmianach i funkcjach

6 minut czytania

Artykuł

Odzież reklamowa – dlaczego warto na nią postawić w kampanii marki

6 minut czytania

Podstawowy Artykuł

David Brier: Jeśli różnicujesz, to robisz branding. Jeśli nie, to chyba robisz coś innego

6 minut czytania

Średniozaawansowany Wywiad

Reset czy chwilowe uśpienie?

Płyniemy łódką kołysaną wzbierającymi falami informacji. Nie wiemy, czy to już właściwy sztorm, ile jeszcze...

6 minut czytania

Artykuł

Spróbuj być kreatywny właśnie teraz

3 minuty czytania

Podstawowy Felieton

Programy lojalnościowe w roku 2020

Aż 59% Polaków przyznaje, że uczestniczy w programach lojalnościowych. Z roku na rok istotnie rośnie...

4 minuty czytania

Artykuł

Taktyki i przystosowania ewolucyjne firm w social mediach

4 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Skuteczne praktyki integracji e-mail marketingu z działaniami w social mediach

6 minut czytania

Artykuł

Masz problem z obsługą klienta online? Napisz do PR-owca – on jest cudotwórcą!

Zdradzę Ci mój wielki sekret. Sporo osób, co oczywiście bardzo miłe, uważa mnie za ikonę...

2 minuty czytania

Artykuł

Jest pytanie, jest odpowiedź. Moderacja w social mediach z troską o klienta

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

O co dbać w czasie niepewności

5 minut czytania

Podstawowy Felieton

Rewolucja czy oczekiwana zmiana – skuteczny, czyli lepszy, marketing dzięki COVID-19?

4 minuty czytania

Podstawowy Felieton

Jak skutecznie wdrożyć i mierzyć działania z obszaru social sellingu w firmie B2B

8 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Płatne kampanie na LinkedInie. Przewodnik po celach, formatach i modelach rozliczeń

9 minut czytania

Artykuł