Numer 6(44) listopad-grudzień 2020
Temat numeru: Skuteczny plan marketingowy
Liczba stron: 146
Z tematu numeru dowiesz się m. in.:
- jak zmieniły się w ostatnim roku sposób docierania do klienta i priorytety marketerów,
- jak krok po kroku opracować (i wdrożyć) plan marketingowy dla firmy B2B i B2C,
- jak planować budżet w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu rynkowym,
- na jakie kanały komunikacji warto zwrócić uwagę w 2021 r.,
- jak i kiedy przeprowadzić audyt marketingowy w firmie,
- jak zastosować model Kano do rozwoju produktu i budowania satysfakcji klienta,
- w jaki sposób stworzyć angażującą kampanię z influencerami w 2021 r.,
- jak aktywizować klientów działaniami e-mail-marketingowymi,
- jak mądrze wpisać podcast w plan marketingowy swojej marki,
- jak skutecznie pozyskiwać i lojalizować klientów w aplikacjach mobilnych,
- dlaczego przyszłość leży w usługach głosowych i jak już dziś marki wykorzystują Asystenta Google w komunikacji.
Dodatek specjalny „Strategia marketingowa”:
- co robić, żeby praca strategiczna miała dla firmy sens,
- co odróżnia strategię od taktyki, czym jest, a czym nie jest strategia marketingowa,
- jakie są elementy strategii marketingowej,
- jak wykorzystać wiedzę przydatną w SEO do opracowania strategii marketingowej,
- jak zaplanować i przeprowadzić online efektywne warsztaty strategiczne dla marki,
- jak ocenić, czy przyjęte założenia strategiczne są właściwe,
- jak technologia może pomóc w osiągnięciu celów strategicznych,
- jak dostosować strategię e-commerce do globalnych trendów i zmian w zachowaniach klientów,
- czy strategia kulturowa to odpowiedź na rynek po pandemii,
- jak budować mocny przekaz reklamowy bazujący na polaryzacji i napięciach społecznych, nie wzbudzają przy tym skrajnych opinii,
- jaki powinien być dyrektor marketingu przyszłości.