Partner serwisu:

Magazyn

Wszystkie
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
2025

Numer 6(44) listopad-grudzień 2020

Temat numeru: Skuteczny plan marketingowy

Liczba stron: 146

Z tematu numeru dowiesz się m. in.:

  • jak zmieniły się w ostatnim roku sposób docierania do klienta i priorytety marketerów,
  • jak krok po kroku opracować (i wdrożyć) plan marketingowy dla firmy B2B i B2C,
  • jak planować budżet w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu rynkowym,
  • na jakie kanały komunikacji warto zwrócić uwagę w 2021 r.,
  • jak i kiedy przeprowadzić audyt marketingowy w firmie,
  • jak zastosować model Kano do rozwoju produktu i budowania satysfakcji klienta,
  • w jaki sposób stworzyć angażującą kampanię z influencerami w 2021 r.,
  • jak aktywizować klientów działaniami e-mail-marketingowymi,
  • jak mądrze wpisać podcast w plan marketingowy swojej marki,
  • jak skutecznie pozyskiwać i lojalizować klientów w aplikacjach mobilnych,
  • dlaczego przyszłość leży w usługach głosowych i jak już dziś marki wykorzystują Asystenta Google w komunikacji.

Dodatek specjalny „Strategia marketingowa”:

  • co robić, żeby praca strategiczna miała dla firmy sens,
  • co odróżnia strategię od taktyki, czym jest, a czym nie jest strategia marketingowa,
  • jakie są elementy strategii marketingowej,
  • jak wykorzystać wiedzę przydatną w SEO do opracowania strategii marketingowej,
  • jak zaplanować i przeprowadzić online efektywne warsztaty strategiczne dla marki,
  • jak ocenić, czy przyjęte założenia strategiczne są właściwe,
  • jak technologia może pomóc w osiągnięciu celów strategicznych,
  • jak dostosować strategię e-commerce do globalnych trendów i zmian w zachowaniach klientów,
  • czy strategia kulturowa to odpowiedź na rynek po pandemii,
  • jak budować mocny przekaz reklamowy bazujący na polaryzacji i napięciach społecznych, nie wzbudzają przy tym skrajnych opinii,
  • jaki powinien być dyrektor marketingu przyszłości.

Numer 5(43) wrzesień-październik 2020

Temat numeru: Psychologia konsumenta i neuromarketing w praktyce

Liczba stron: 210

Z tematu numeru dowiesz się m.in.:

  • jak rozpocząć przygodę z neurmarketingiem w firmie,
  • którymi kierunkami najnowszych badań psychologicznych marketerzy powinni się szczególnie zainteresować,
  • jakie są najpowszechniejsze mity z zakresu psychologii wykorzystywane w świecie marketingu i reklamy,
  • jak działają dwa systemy ludzkiego mózgu, kiedy klient podejmuje decyzje ekonomiczne,
  • czym są teoria leniwego mózgu, inklinacja negatywna i mentalizacja,
  • czym są heurystyki i jak je zastosować w komunikacji marki,
  • jakie są najczęściej popełniane błędy poznawcze i jak wykorzystać je w działaniach marketingowych,
  • jak wykorzystywać coraz więcej danych o konsumencie i jednocześnie wzmacniać jego poczucie zaufania do marki,
  • jakie są główne zasady wywierania wpływu na ludzi,
  • jak w praktyce wykorzystać badania neuromarketingowe – EEG, GSR i RT,
  • na jakie pytania pozwala odpowiedzieć połączenie badań tradycyjnych i badań biometrycznych,
  • jak marketerzy mogą w praktyce wykorzystać psychologię i badania mózgu do tworzenia skuteczniejszej komunikacji,
  • jaki powinien być komunikat, aby dotrzeć do mózgu klienta
  • jak konstruować argumentację w komunikacie,
  • jak pisać o różnych ofertach do różnych odbiorców w spójny i efektywny sposób,
  • jakie zasady mogą ułatwić projektowanie kampanii wzbudzających emocje,
  • jak uprościć przekaz marki, żeby nie zmęczyć mózgu konsumenta,
  • czy można osiągnąć zysk przez zniechęcanie klientów do zakupów,
  • jak tworzyć strategie marek premium,
  • jak zaprojektować opakowanie produktu, aby wywołać określone zachowania i emocje klienta,
  • jak wykorzystać wiedzę z zakresu psychologii w UX,
  • jak wykorzystać zdobycze ekonomii behawioralnej w e-mail marketingu, kiedy neuromarketing przekracza granice etyki.

Dodatek specjalny „Gadżety i upominki biznesowe. Inspiracje 2020”:

  • jakimi kryteriami powinieneś się kierować w doborze odpowiedniego gadżetu,
  • jak tworzyć materiały reklamowe zgodne z DNA firmy,
  • jakimi kryteriami kierować się przy wyborze etów reklamowych,
  • na co zwrócić uwagę przy doborze kolorów i rozmieszczaniu logotypu na gadżetach,
  • jakie są gadżetowe trendy i nowości oraz jakiego typu upominki będą królowały w nadchodzące święta,
  • jak sprawić, żeby firmowe upominki świąteczne (i nie tylko) podbiły serca klientów, pracowników i kontrahentów,
  • jak dzięki gadżetom promocyjnym wyróżnić się na targach i konferencjach branżowych,
  • w jaki sposób z głową wykorzystywać gadżety w kampaniach z influencerami.

Dodatek specjalny „Przewodnik po nowoczesnych eventach”:

  • jak koronawirus wpłynął na organizację eventów stacjonarnych i jaka jest przyszłość wydarzeń offline,
  • jak zorganizować bezpieczny event w czasach pandemii COVID-19,
  • jak optymalizować wydatki, aby nie przekroczyć budżetu projektu eventowego,
  • o czym pamiętać przy wyborze obiektu, w którym odbędzie się event,
  • czym charakteryzują się mikroeventy i jak w praktyce wygląda ich organizacja,
  • jak zorganizować targi w czasach pandemii,
  • jak z głową krok po kroku zorganizować pierwszą konferencję online,
  • o czym pamiętać podczas organizacji targów online.

Numer 4(42) lipiec-sierpień 2020

Temat numeru: Skuteczny marketing przy niskim budżecie

Liczba stron: 126

Z tematu numeru dowiesz się m.in.:

  • jak przy ograniczonym budżecie budować skuteczny marketing w służbie biznesu,
  • jakimi zasadami warto się kierować w działaniach marketingowych przy małym budżecie,
  • jak pokonać ograniczenia budżetowe, czyli uzyskać rezultaty niewspółmierne do zainwestowanych środków,
  • jak efektywnie inwestować środki z budżetu marketingowego,
  • jak odkrywać i walidować pomysły na nowe produkty, żeby nie tracić przy tym czasu ani pieniędzy,
  • co przy ograniczonym budżecie powinny robić małe, a co duże firmy,
  • w jaki sposób zorganizować zespół i zasoby do pracy z technologiami marketingowymi,
  • czym jest popularny growth hacking i jak go wykorzystać,
  • na co zwrócić uwagę przy wyborze narzędzi marketingowych, jak efektywnie z nich korzystać i nie przepłacać,
  • jak krok po kroku przeprowadzać eksperymenty marketingowe,
  • gdzie szukać oszczędności, a na co nie żałować przy launchu nowego produktu,
  • jak bez worka pieniędzy zbudować silną i rozpoznawalną markę,
  • o jakich podstawach marketingu warto pamiętać nawet przy ograniczonym budżecie,
  • jak i jakie działania marketingowe prowadzić w firmie B2B przy ograniczonym budżecie,
  • jak w czasach kryzysu optymalizować e-mail marketing,
  • jak niskim kosztem stworzyć i prowadzić bloga firmowego,
  • jak prowadzić kampanie Google Ads przy ograniczonym budżecie,
  • jak rozmawiać po angielsku o budżecie marketingowym i optymalizacji działań,
Poznasz też Top 10+ narzędzi growth hackera!

Numer 3(41) maj-czerwiec 2020

Temat numeru: Skuteczna reklama, sprzedaż i obsługa klienta w social mediach

Liczba stron: 144

Z tematu numeru dowiesz się m.in.:

  • jak podjąć decyzję, w jakich mediach społecznościowych warto być obecnym i jakie treści tam publikować,
  • jak wyznaczać cele obecności w social mediach i dlaczego nie warto się skupiać na liczbie fanów,
  • jak zdecydować, kto ma być odpowiedzialny za obsługę mediów społecznościowych firmy,
  • jak planować budżet na kreację i na reklamy w social mediach,
  • jakie narzędzia pomogą prowadzić konta w social mediach,
  • jakim językiem powinna się posługiwać marka w mediach społecznościowych,
  • jakie są dobre i złe praktyki marek w social mediach w sytuacji zmiany,
  • jak zwiększyć zasięg postów i zaangażowanie użytkowników pod wpisami w social mediach,
  • o czym pamiętać podczas projektowania grafiki i tekstu posta reklamowego,
  • jakie techniki wykorzystać w kreacjach, aby zaintrygować odbiorców i skłonić ich do zakupu,
  • jak skutecznie analizować dane z mediów społecznościowych,
  • które wskaźniki podczas prowadzenia kampanii w social mediach warto monitorować i optymalizować,
  • jak tworzyć grupy na Facebooku i inne internetowe społeczności,
  • jakie najnowsze funkcje Instagrama wzbogacą komunikację Twojej marki,
  • jakie rozwiązania pomagają sprzedawać na Instagramie,
  • jak wdrożyć skuteczne działania socialsellingowe w firmie,
  • jak integrować social selling z pozostałą aktywnością marketingową i sprzedażową,
  • jakie formaty reklamowe, cele, modele rozliczeń i rodzaje reklam są dostępne na LinkedInie i z których najlepiej korzystać,
  • jak budować bazę odbiorców newslettera w mediach społecznościowych,
  • jak tworzyć skuteczne kampanie dla odbiorców podobnych do Twoich subskrybentów,
  • czym jest moderacja w modelu customer care,
  • jakie błędy popełniają moderatorzy najczęściej i jak ich unikać,
  • jak ograniczyć mechaniczność moderatora i kiedy skorzystać z bota w moderacji,
  • jak postępować z trollem internetowym.
i znacznie więcej!

Numer 2(40) marzec-kwiecień 2020

Temat numeru: E-mail marketing i automatyzacja

Liczba stron: 140

Z tematu numeru dowiesz się m.in.:

  • jak tworzyć efektywną komunikację w 2020 r. z wykorzystaniem e-mail marketingu,
  • co robić, aby lepiej wykorzystywać budżet przeznaczony na e-mail marketing,
  • jak połączyć e-mail marketing z innymi kanałami komunikacji,
  • jakie czynniki u globalnych i lokalnych providerów wpływają na dostarczalność wiadomości transakcyjnych i marketingowych oraz co zrobić, aby poprawić dostarczalność wysyłek,
  • jak budować efektywną bazę adresów zgodnie z prawem i dobrymi praktykami,
  • jak dbać o higienę bazy odbiorców,
  • jakich narzędzi warto używać do tworzenia e-mailingów, ich testowania, wysyłki i analizy,
  • jak poprawić współczynnik otwieralności wiadomości marketingowych,
  • jak wzbudzić ciekawość odbiorców newslettera i ich zaangażować,
  • jak tworzyć e-maile i newslettery, które sprzedają,
  • jakie cechy ma skuteczne call to action,
  • jak skutecznie pozyskiwać leady i wykorzystywać wiedzę na ich temat,
  • jak tworzyć scenariusze e-mail-retargetingowe,
  • jakie są najczęściej popełniane błędy w e-mail marketingu i jak ich uniknąć,
  • jakie procesy marketingowo-sprzedażowe zautomatyzować w 2020 roku,
  • które punkty styku z odbiorcą warto automatyzować przez e-mailingi,
  • jakie przeszkody pojawiają się podczas wdrażania systemu marketing automation,
  • gdzie i jak tankować dane do automatyzacji marketingu,
  • jak wdrożyć scoring użytkowników,
  • jak z wykorzystaniem systemu marketing automation generować leady z webinarów i konferencji,
  • jak wykorzystać marketing automation w content marketingu do ogrzewania leadów,
  • jak za pomocą systemu marketing automation odzyskiwać porzucone koszyki.
i znacznie więcej!

Numer 1(39) styczeń-luty 2020

Temat numeru: Performance marketing i reklama efektywnościowa

Liczba stron: 116

Z tematu numeru dowiesz się m.in.:

  • czym jest marketing efektywnościowy,
  • co jest potrzebne do robienia skutecznego marketingu,
  • dlaczego istotne są remarketing i optymalizacja prowadzonych działań, jaka będzie przyszłość marketingu,
  • jakie są zagrożenia i wyzwania dla marketerów,
  • jak mierzyć efekty działań performance-marketingowych,
  • jak ustalić KPI kampanii efektywnościowej,
  • jakie są najczęstsze błędy marketerów prowadzących kampanie efektywnościowe,
  • czym jest cross-device,
  • jak zaplanować i wdrożyć działania rozliczane na podstawie efektu,
  • jak odejść od modelu last click i odkryć właściwe źródło konwersji w e-commerce,
  • czym jest nowa funkcja Google Attribution w Google Analytics i jak ją wykorzystać,
  • dlaczego warto zwrócić uwagę na model data-driven w kampaniach Google Ads,
  • dlaczego bezpieczeństwo rozliczenia za efekt może być pozorne,
  • jakie znaczenie ma atrybucja i dlaczego niektóre konwersje są iluzją,
  • w jaki sposób reklamodawcy mogą być oszukiwani przez nieuczciwych afiliantów,
  • dlaczego skupianie się na efekcie to krótkowzroczna strategia,
  • jakie są najefektywniejsze źródła ruchu w e-commerce,
  • jak zwiększyć wartość współczynnika konwersji,
  • jakimi metodami i narzędziami onsite utrzymać użytkowników w procesie zakupowym,
  • jak zwiększyć wartość koszyka i poziom zaangażowania użytkowników e-sklepu,
  • czy warto powierzyć budżet marketingowy algorytmom Facebooka, czyli CBO w pigułce,
  • jak testować i analizować wyniki kampanii CBO,
  • jak skutecznie wykorzystać e-mail marketing w kampaniach efektywnościowych,
  • jakie są główne grzechy marketerów wykorzystujących e-mail marketing w kampaniach performance’owych,
  • jak segmentować bazę odbiorców w kampaniach nastawionych na efekt,
  • jak wykorzystać analizę n-gramową do optymalizacji kampanii Google Ads,
  • czym są n-gramy i jak w praktyce wykorzystać je do optymalizacji słów kluczowych w kampaniach Google Ads,
  • jak zgodnie z prawem generować leady w B2B i B2C,
  • jakie wnioski dla marketerów płyną z decyzji UOKiK dotyczącej Netii
  • jak powinien brzmieć poprawny formularz zgody na wykorzystanie danych kontaktowych,
  • jakie błędy popełniła Netia podczas korzystania z gotowej bazy kontaktów, od czego rozpocząć działania sprzedażowe na LinkedInie,
  • na co zwrócić uwagę podczas budowania swojej marki osobistej,
  • jak zwiększyć swój wskaźnik SSI i szansę na pozyskiwanie leadów na LinkedInie,
  • jakich narzędzi użyć do budowania bazy leadów,
  • jak wykorzystać performance content marketing do ocieplania leadów,
  • jak tworzyć komunikaty zrozumiałe dla odbiorców i odpowiadające ich sposobowi myślenia,
i wiele więcej!

Numer 6(38) listopad-grudzień 2019

Temat numeru: Influencer marketing

Liczba stron: 122

Z tematu numeru dowiesz się m.in.:

Dla marki i marketera:
  • gdzie szukać źródeł przewagi konkurencyjnej w 2020 r.,
  • czy w roku 2020 pęknie bańka influencerska,
  • jakie będą najważniejsze trendy w influencer marketingu w 2020 r.,
  • jakie są korzyści ze współpracy z influencerami,
  • jakie zagrożenia wiążą się ze współpracą z twórcami internetowymi i co zrobić, żeby zapobiec problemom,
  • jak krok po kroku zaplanować i przeprowadzić kampanię z influencerem,
  • jak wyznaczyć KPI do kampanii influencer-marketingowej,
  • gdzie szukać twórców i jak ich weryfikować,
  • jakie dane i narzędzia będą pomocne w doborze influencerów,
  • jak uniknąć pułapek prawnych w influencer marketingu,
  • jak w umowie z influencerem uregulować kwestie praw autorskich,
  • jak powinno wyglądać nawiązanie kontaktu przez markę z influencerem i jaka może być treść pierwszego e-maila,
  • jakie są plusy i minusy korzystania z platform i baz influencerów,
  • jak rozliczać się z influencerem i jaki model rozliczenia wybrać,
  • jak wykorzystać Google Analytics do mierzenia działań z influencerami,
  • jak szybko zweryfikować, czy akcja z influencerami przynosi efekty,
  • co robić, a czego unikać w kampaniach reklamowych na TikToku,
  • jak nawiązać współpracę i pielęgnować relację z influencerem w B2B,
  • dlaczego tym, którzy czytają książki, słuchają podcastów i piją żubrówkę, influencer marketing przychodzi łatwiej,
  • jakie są zalety, a jakie wady korzystania z usług wirtualnego influencera,
  • jak prowadzić korespondencję e-mailową z influencerem w języku angielskim,
Dla influencera i twórcy internetowego:
  • dlaczego długi czas reakcji na zapytania klientów może być przyczyną porażki influencera w walce o ich budżety,
  • jakie czynniki wpływają na wycenę influencera i o czym pamiętać przy ustalaniu cen,
  • przestrzeganie jakich zasad zwiększy szanse influencera na pozyskanie klientów,
  • jak monetyzować działalność w internecie,
  • jakie są największe wyzwania związane z prowadzeniem działań z markami,
  • czym kierują się influencerzy przy nawiązywaniu współpracy z markami.

Numer 5(37) wrzesień-październik 2019

Temat numeru: Jak skutecznie generować wartościowe leady i pozyskiwać klientów w B2B i w B2C

Liczba stron: 178

Z tematu numeru dowiesz się m.in.:

  • które kanały i sposoby generowania leadów są najefektywniejsze, a które są najmniej skuteczne w B2B i w B2C,
  • jakimi sposobami mierzyć i oceniać skuteczność działań marketingowych związanych z pozyskiwaniem kontaktów,
  • jakie są największe wyzwania związane z generowaniem i podgrzewaniem leadów,
  • jakie działania pozwolą Ci usprawnić proces generowania leadów,
  • jak sprawnie połączyć działania marketingu, sprzedaży i obsługi klienta w procesie generowania leadów,
  • w jakie narzędzia wspierające generowanie leadów warto zainwestować,
  • czym generowanie leadów różni się od prospectingu,
  • kiedy postawić na proces generowania leadów, a kiedy – na prospecting,
  • jakie działania marketingowe związane z generowaniem leadów najlepiej wykonywać in-house, a jakie zlecać na zewnątrz,
  • które sposoby pozyskiwania kontaktów są bezpieczne, a które ryzykowne z punktu widzenia prawa,
  • czego o pozyskiwaniu leadów możesz się nauczyć z „Gwiezdnych wojen”,
  • w jaki sposób content marketing i link building jako integralne elementy działań SEO mogą wpływać na generowanie leadów,
  • jak usprawnić proces generowania leadów z pomocą content marketingu i modelu PESO,
  • jak krok po kroku ustawić własną kampanię pozyskiwania leadów na Facebooku,
  • jakie są dobre praktyki tworzenia kreacji reklamowych do kampanii leadowych w Google Ads
  • jak przyciągać nowych klientów, by nie skrzywdzić obecnych.

Numer 4(36) lipiec-sierpień 2019

Temat numeru: Planowanie budżetu i pomiar efektywności działań marketingowych

Liczba stron: 108

Z tematu numeru dowiesz się m.in.:

  • jak przygotować optymalny plan wydatków na działania marketingowe,
  • jaki procent budżetu firmy przeznaczyć na działania marketingowe,
  • jak zaplanować budżet kampanii digitalowej,
  • z jakich narzędzi korzystać w tworzeniu planów mediowych i w kontrolowaniu budżetu marketingowego w kanale digital,
  • jak oceniać efektywność poszczególnych faz kampanii,
  • jak tworzyć i dostarczać komunikaty do odbiorcy,
  • jak wygląda proces analityczny i jak go użyć do optymalizacji działań mediowych,
  • jak w prosty sposób zmierzyć skomplikowane metryki,
  • na co zwrócić szczególną uwagę w analizie efektywności działań na Facebooku,
  • jak zbudować system, który pozwoli ci ocenić jakość leada,
  • jak dostosować przekaz w reklamach do typu ruchu na stronie,
  • jak optymalizować stawki CPC w kampaniach Google Ads,
  • jakich narzędzi użyć do analizy działań SEO,
  • jak określać opłacalność reklamy w danym kanale reklamowym,
... i wiele więcej.

Numer 3(35) maj-czerwiec 2019

Temat numeru: Personal branding krok po kroku

Liczba stron: 132

Z najnowszego numeru „Marketera+” dowiesz się m.in.:

  • co powoduje, że ludzie fascynują się markami osobistymi i chcą od nich kupować,
  • co jest kluczem do zbudowania silnej i wyjątkowej marki osobistej,
  • na jakich elementach powinna się opierać koncepcja Twojej marki oraz jakie sposoby i narzędzia pomogą je odkryć,
  • jak wykorzystać szablon modelu biznesowego do planowania i porządkowania działań związanych z marką osobistą,
  • jak przejść przez proces projektowania marki osobistej krok po kroku,
  • jakie jest ryzyko budowania marki osobistej na skróty,
  • co powoduje kryzys marki osobistej, a co wzmacnia jej wiarygodność,
  • jak stworzyć piramidę marketingową sukcesu marki osobistej,
  • co jest istotne w strategii komunikacji marki osobistej, jak określić cele komunikacji oraz co i do kogo mówisz,
  • co sprawia, że marka osobista jest wiarygodna,
  • jakie ważne pytania trzeba sobie zadać w procesie tworzenia strategii komunikacji, aby była ona spójna z Twoją osobą,
  • jak zbudować wizerunek biznesowy, który wzmocni wizerunek całej firmy,
  • jak wykorzystać siłę marki osobistej w komunikacji firmy z rynkiem, aby skutecznie sprzedawać produkty i usługi,
  • jakie zasady pomogą Ci zbudować trwałe relacje biznesowe,
  • czym jest social selling i jak nawiązać kontakt w mediach społecznościowych,
  • jak marka osobista wpływa na pozycję pracownika na rynku pracy,
  • jak budować markę osobistą pracownika,
  • jak budować markę osobistą introwertyka,
  • jakie są niebezpieczeństwa związane z budowaniem marki osobistej.
Numer zawiera również wyjątkowy dodatek „Przewodnik po nowoczesnych eventach”

Numer 2(34) marzec-kwiecień 2019

Temat numeru: Zarządzanie doświadczeniem klienta w praktyce

Liczba stron: 126

Z najnowszego numeru „Marketera+” dowiesz się m.in.:

  • co się kryje pod pojęciem customer experience i jak zarządzać tym obszarem,
  • jakich narzędzi użyć, żeby stworzyć i zweryfikować efektywną strategię CX,
  • dlaczego warto zadbać o employee experience, czyli spójne doświadczenia pracowników w obrębie organizacji,
  • jak sprawić, żeby klienci nie odwrócili się od Ciebie w sytuacji kryzysowej,
  • jak badać emocje, zadowolenie i doświadczenia klientów,
  • jakie mierniki poza NPS warto wykorzystywać do badań customer experience,
  • w jaki sposób zadawać pytania o emocje klienta, jak przeprowadzić analizę jakościową głosu klienta,
  • jak analizować wypowiedzi klientów, aby wyciągać właściwe wnioski,
  • jak przeprowadzić analizę jakościową głosu klienta,
  • jak analizować wypowiedzi klientów, aby wyciągać właściwe wnioski,
  • jakich ludzi rekrutować do zespołów customer success,
  • jak mierzyć jakość obsługi klienta,
  • jak reagować w sytuacjach kryzysowych i jak rozwiązywać problemy, które zdarzają się klientom podczas korzystania z produktów lub usług,
  • jakie wskaźniki mogą świadczyć o błędach w komunikacji i niezadowoleniu odbiorców na różnych etapach procesu zakupowego,
  • jakie działania wpływają pozytywnie na ocenę obsługi procesu zakupowego,
  • jakie elementy powinna zawierać idealna oferta promocyjna,
  • jak storytelling może pomóc w zarządzaniu doświadczeniem klienta,
  • jak z wykorzystaniem pojęć obrazujących podróż bohatera analizować ścieżki zakupowe klientów,
  • jak zbudować pozytywny obraz marki w głowie klienta za pomocą czatbota,
  • jak zmieniła się rola moderatora w mediach społecznościowych po pojawieniu się czatbotów,
  • jak zaplanować proces projektowania doświadczenia zakupowego w sklepie stacjonarnym i na jakie elementy zwrócić uwagę,
  • jakie są przykłady działań zwiększających atrakcyjność doświadczeń zakupowych i wpływających na lojalność klienta.
Numer zawiera również dodatek „Outdoor 2019. Trendy i możliwości”

Numer 1(33) styczeń-luty 2019

Temat numeru: Jak prowadzić skuteczne działania na Facebooku i Instagramie

Liczba stron: 94

Z najnowszego numeru „Marketera+” dowiesz się m.in.:

  • jakie są nowości w systemie reklamowym i najbliższe plany Facebooka i Instagrama,
  • czego unikać w działaniach reklamowych na Facebooku i Instagramie,
  • jak przygotować kampanię zasięgową z małym budżetem,
  • czym jest model 5A i jak połączyć go z celami reklamowymi Facebooka,
  • jak wybrać cel reklamowy i jaki wpływ ma on na efekty kampanii,
  • jak nakreślić profil konsumenta na podstawie modelu STP i jak dopasować do niego jak najbardziej zindywidualizowany komunikat,
  • jakie są najczęstsze błędy w tworzeniu reklam na Facebooka i Instagrama,
  • jak dobierać kreacje reklamowe w trudnych branżach,
  • jak budować zasięg w kampaniach lokalnych,
  • jak wykorzystywać potencjał Facebooka w sektorze B2B,
  • jakie formaty poprawiają efektywność i zmniejszają koszty kampanii na Facebooku,
  • jak tworzyć skuteczne posty reklamowe,
  • czym jest prawo Hicka i jak je wykorzystać w projektowaniu kreacji,
  • czy ROAS to najlepszy miernik efektywności kampanii,
  • czy Facebook może zoptymalizować Twoje kampanie za Ciebie,
  • na jakie kwestie zwracać uwagę przy zlecaniu prowadzenia działań reklamowych na Facebooku i Instagramie agencji lub freelancerowi.
Numer zawiera również „Przewodnik po płatnych kampaniach na LinkedIn”