Numer 1(45) styczeń-luty 2021
Temat numeru: Jak skutecznie reklamować się w internecie w 2021 roku?
Liczba stron: 102
- jakie są kolejne etapy projektowania efektywnej kampanii online,
- ile kosztuje online marketing i jaki jest próg wejścia w ten kanał,
- na które kanały digitalowe warto zwrócić uwagę w 2021 r.,
- jak planować budżet do kampani internetowej,
- jak optymalnie wydać na marketing online kilkadziesiąt tysięcy złotych w zależności od typu biznesu,
- ile wydawać na działania budujące wizerunek, a ile na wspierające sprzedaż,
- na co zwracać uwagę przy doborze mediów do kampanii internetowej,
- co powinien zawierać mediaplan kampanii,
- jak krok po kroku projektować komunikację opartą na lejku zakupowym,
- jakie elementy powinna zawierać skuteczna kreacja reklamowa,
- na co zwrócić uwagę w kompozycji reklamy, aby zwiększyć jej skuteczność,
- jak przeprowadzić testy A/B kreacji reklamowej,
- jakie zasady pomogą Ci tworzyć wyraziste i szczypiące teksty reklamowe,
- jakie narzędzia pomogą Ci tworzyć teksty, które wybiją odbiorcę z pasywnej konsumpcji treści,
- jak budować więź z klientem w digitalu,
- NPS, CSAT, DSAT, CES, FCR – jak mierzyć satysfakcję klienta,
- jakich 8 rzeczy, które musisz wziąć pod uwagę, aby zwiększyć efektywność działań w social mediach w 2021 roku,
- jak osiągnąć ROAS na poziomie 800% w trzy miesiące dzięki precyzyjnemu targetowaniu na Facebooku i YouTubie,
- jak działa nowy algorytm LinkedIna, czyli co ma wpływ na zasięg organiczny,
- jak planować, tworzyć i dystrybuować angażujące treści na LinkedInie,
- jak wykorzystać analizę RFM w optymalizacji kampanii e-mail marketingowych,
- jakie KPI należy uwzględnić w analityce aplikacji mobilnych.