Baza wiedzy

Plan e-mailowej aktywizacji klientów na 2021 rok

7 minut czytania

O czym warto pamiętać podczas tworzenia pojedynczego profilu klienta

2 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Wskocz na falę i odpal swój podcast

10 minut czytania

Jak przeprowadzić audyt marketingowy w firmie

7 minut czytania

Jak skutecznie pozyskiwać i lojalizować klientów w aplikacjach mobilnych w 2021 roku

4 minuty czytania

Mędrcy, ninja i inni barbarzyńcy

4 minuty czytania

Podstawowy Felieton

Mów do mnie jeszcze, czyli dlaczego będziemy rozmawiać z technologią

6 minut czytania

Nowe podejście do influencer marketingu w planie marketingowym na 2021 rok

6 minut czytania

5 najważniejszych zmian w marketingu, które musisz wziąć pod uwagę w 2021 roku

8 minut czytania

Odróżnij się od konkurencji i pozostaw ją daleko w tyle!

4 minuty czytania

Podstawowy Artykuł

Mądre angażowanie klienta, czyli jak budować lojalność

8 minut czytania

Czym właściwie jest kreatywna odwaga?

5 minut czytania

Podstawowy Artykuł

Pozostać człowiekiem w trudnych czasach

6 minut czytania

Jak zaplanować i przeprowadzić online efektywne warsztaty strategiczne dla marki

4 minuty czytania

Wiedza o konkurencji pomocna w budowaniu strategii marketingowej. Co należy wiedzieć o rywalach w branży?

8 minut czytania

Czym jest strategia marketingowa i dlaczego bez niej Twoja marka traci siłę

5 minut czytania

Strategia marketingowa – podstawa zarządzania przyszłością

4 minuty czytania

Podstawowy Felieton

Angielski w marketingu. Plan marketingowy i budżet

10 minut czytania

2020 rok to nie czas na marketingowe bullshit bingo, czyli dlaczego kończy się czas wygadanych teoretyków

4 minuty czytania

Podstawowy Felieton

Historia marki FRØPT. Strategia i plan marketingowy krok po kroku

9 minut czytania

Podstawowy Artykuł