Paweł Sala Plan e-mailowej aktywizacji klientów na 2021 rok Krzysztof Jarecki O czym warto pamiętać podczas tworzenia pojedynczego profilu klienta Edyta Kowal Wskocz na falę i odpal swój podcast Kamila Miciuła Jak przeprowadzić audyt marketingowy w firmie Antonina Grzelak Jak skutecznie pozyskiwać i lojalizować klientów w aplikacjach mobilnych w 2021 roku Sebastian Umiński Mędrcy, ninja i inni barbarzyńcy Karol Stryja Mów do mnie jeszcze, czyli dlaczego będziemy rozmawiać z technologią Mateusz Haniszewski Nowe podejście do influencer marketingu w planie marketingowym na 2021 rok Magdalena Urbaniak 5 najważniejszych zmian w marketingu, które musisz wziąć pod uwagę w 2021 roku Redakcja Odróżnij się od konkurencji i pozostaw ją daleko w tyle! Marek Bartnikowski Mądre angażowanie klienta, czyli jak budować lojalność Maciej Kaczorowski Czym właściwie jest kreatywna odwaga? Jacek Szlak Pozostać człowiekiem w trudnych czasach Wojtek Walczak, Dorota Ziółkowska Jak zaplanować i przeprowadzić online efektywne warsztaty strategiczne dla marki Klaudia Hadała Wiedza o konkurencji pomocna w budowaniu strategii marketingowej. Co należy wiedzieć o rywalach w branży? Mariusz Łodyga Czym jest strategia marketingowa i dlaczego bez niej Twoja marka traci siłę Robert Kozielski Strategia marketingowa – podstawa zarządzania przyszłością Asia Horanin Angielski w marketingu. Plan marketingowy i budżet Jolanta Piela 2020 rok to nie czas na marketingowe bullshit bingo, czyli dlaczego kończy się czas wygadanych teoretyków Katarzyna Kurowska-Loedl Historia marki FRØPT. Strategia i plan marketingowy krok po kroku