Koronawirus i towarzyszący mu lockdown wpłynęły na nas na różne sposoby. Zmieniliśmy tryb życia, harmonogram...
W działaniach biznesowych naszym kapitałem są trzy rzeczy: pieniądze, czas i ludzie. W zależności od tego, na...
„Gdyby został mi ostatni dolar, wydałbym go na public relations” – zawsze zastanawiam się, czy...
Może to kontrowersyjne: dziś będzie o rozmiarach. Rozmiarach biznesu, zespołu, biura. Rozmiarach ego, ambicji i...
Nie sztuką jest stworzyć skuteczną kampanię przy wielomilionowym budżecie. Sztuką jest wypromować markę lub produkt,...
Budżet nie jest z gumy. Tym bardziej podczas kryzysu. Czy marketing można prowadzić dobrze, szybko...
Każdy, kto zakłada lub prowadzi małą firmę, mierzy się pytaniem: „Czy stać mnie na marketing?”....
E-mail marketing od bardzo dawna stanowi jedną z najskuteczniejszych form komunikacji, jakie może wykorzystać marketer....
Skuteczne jest to, co prowadzi do zamierzonego celu. Przy ograniczonych zasobach podlegamy jednak bardziej ocenie...
Pewnie już przyzwyczaiłeś się do tego, że remarketingu dynamicznego używa się głównie do promocji produktów....
Być może zauważyłeś, że mniej więcej od połowy 2019 r. na coraz liczniejszych stronach internetowych...
Odblokuj dostęp do dodatkowych materiałów
Zapisz się na bezpłatny newsletter!
Odbierz dostęp