Grzegorz Nowak Przyszłość marketingu to wszechkanałowość Część 4. Predykcja Michał Gajewski Platforma komunikacji w praktyce. Część 2. Proces kreatywny Agata Chmielewska Podcast w promocji biznesu Część 2. Jak rozpocząć przygodę z podcastem w firmie Marta Michałowska Jego Królewska Wysokość Content. Jak ułatwić sobie codzienną pracę nad przygotowywaniem treści? Marta Kaleta-Domaradzka Jak zaczarować rebranding, aby stał się probrandingiem Bartosz Gostkowski Dwie krótkie opowieści o tym, jak pisać reklamy na różne ekrany Jacek Szlak Podejdź do marki osobiście Barbara Kozanecka Jak sprawdzić, czy inwestycja w wydarzenie się opłaca Izabela Wołyniec-Sobczak Zdefiniuj, opakuj, zakomunikuj. 3 kroki do zbudowania marki osobistej pracownika Agata Chmielewska Jak sprzedawać w zdigitalizowanym świecie przez budowanie relacji Joanna Warszawska Personal branding jako element skutecznej strategii PR-owej marki Agnieszka Padzik-Wołos Na czym budować strategię komunikacji marki osobistej Mariusz Łodyga Personal branding na polskim podwórku – co jest najważniejsze dla Twoich odbiorców? Wojtek Walczak Każdy jest marką. Pytanie tylko jaką Jan Czerniawski Ty też masz swoją markę osobistą Paweł Sala Nietuzinkowe metody tworzenia bazy odbiorców Część 3. Jak prawidłowo pozyskać dane subskrybentów offline Paweł Tkaczyk Budowanie marki osobistej… introwertyka Rafał Szymański 9 praktycznych wskazówek, dzięki którym stworzysz wizerunek eksperta Agnieszka Walczak-Skałecka Nie samą komunikacją marka osobista stoi