Baza wiedzy

Przyszłość marketingu to wszechkanałowość
Część 3. Identyfikacja

6 minut czytania

Artykuł

Przestrzeń nasza powszednia, czyli miejsce reklamy w przestrzeni publicznej

8 minut czytania

Artykuł

Kompendium wiedzy o wykorzystywaniu danych osobowych w marketingu i sprzedaży B2B
Część 3. Cold e-mailing, newsletter, event marketing i LinkedIn

14 minut czytania

Artykuł

Aspekty praktyczne projektowania doświadczenia zakupowego w sklepie stacjonarnym

2 minuty czytania

Artykuł

Czy Twoja firma jest skupiona na sukcesie klientów? A może tak Ci się tylko wydaje?

6 minut czytania

Artykuł

Jak zaprojektować i zrealizować skuteczną strategię customer experience

7 minut czytania

Artykuł

Machine learning w systemie Google Ads – kampanie, reklamy, ustawienia

10 minut czytania

Artykuł

Przez customer experience do serca. Jak marki w Polsce zarządzają doświadczeniami klientów w świecie cyfrowym

8 minut czytania

Artykuł

Spraw, by klienci pokochali Twoją markę. Customer experience w czatbocie

6 minut czytania

Artykuł

Zadbaj o klienta tak, jak zadbałbyś o siebie

4 minuty czytania

Artykuł

Human storytelling experience, czyli co wspólnego mają opowiadanie historii i customer experience

7 minut czytania

Artykuł

Jak w sposób ilościowy przeanalizować jakościowy głos klienta i wyciągnąć z tego najlepsze wnioski

5 minut czytania

Artykuł

Szpagat między ekologią a wygodą. Czy bycie eko na rynku opakowań jest możliwe?

7 minut czytania

Artykuł