Grzegorz Nowak Przyszłość marketingu to wszechkanałowość Część 3. Identyfikacja Jacek Szlak Przestrzeń nasza powszednia, czyli miejsce reklamy w przestrzeni publicznej Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk Kompendium wiedzy o wykorzystywaniu danych osobowych w marketingu i sprzedaży B2B Część 3. Cold e-mailing, newsletter, event marketing i LinkedIn Dominika Maciejak Aspekty praktyczne projektowania doświadczenia zakupowego w sklepie stacjonarnym Karolina Zasada Czy Twoja firma jest skupiona na sukcesie klientów? A może tak Ci się tylko wydaje? Katarzyna Janota Jak zaprojektować i zrealizować skuteczną strategię customer experience Marcin Wsół Machine learning w systemie Google Ads – kampanie, reklamy, ustawienia Jan Karasek, Andrzej Musiał, Aleksandra Jarosz Przez customer experience do serca. Jak marki w Polsce zarządzają doświadczeniami klientów w świecie cyfrowym Mariusz Pełechaty Spraw, by klienci pokochali Twoją markę. Customer experience w czatbocie Maja Wiśniewska, Andrzej Ogonowski Zadbaj o klienta tak, jak zadbałbyś o siebie Adrian Gamoń Human storytelling experience, czyli co wspólnego mają opowiadanie historii i customer experience Piotr Sadowski Jak w sposób ilościowy przeanalizować jakościowy głos klienta i wyciągnąć z tego najlepsze wnioski Aleksandra Wiśniewska Szpagat między ekologią a wygodą. Czy bycie eko na rynku opakowań jest możliwe?