Baza wiedzy

Laura Ries: Nie ma znaczenia, czego chcą potencjalni klienci. Liczy się tylko to, co robi konkurencja

11 minut czytania

Podstawowy Wywiad

Martin Lindstrom: Globalne brandy umrą. Przyszłość to regionalność i lokalne społeczności

7 minut czytania

Średniozaawansowany Wywiad

Forum „Marketera+”: Emocje czy rozum?

13 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Przestań nazywać ludzi konsumentami

2 minuty czytania

Podstawowy Felieton

Przede wszystkim człowiek –  jak wiedzę o ludzkim umyśle przełożyć na skuteczność działań marketingowych

10 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jaskiniowiec w supermarkecie. Mapa mózgu klienta w praktyce

11 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł
Businessman on blurred background using using digital 3D projection of a human brain 3D rendering

Badania neuromarketingowe. Zajrzyj w głąb umysłu konsumenta i poznaj jego prawdziwe potrzeby

6 minut czytania

Zaawansowany Artykuł

Dlaczego archetypy ułatwiają komunikację?

8 minut czytania

Zaawansowany Felieton

Jak pisać o różnych ofertach do różnych odbiorców w spójny i efektywny sposób

10 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Nowy język sieci – cybersemantyka. Jak tworzyć e-komunikaty, aby kreować świadomość odbiorcy

7 minut czytania

Zaawansowany Artykuł

Metafora, szok i liczby – odrobinka markosztuczek

3 minuty czytania

Podstawowy Felieton

Dlaczego nie zaufałem spleśniałemu burgerowi?

4 minuty czytania

Podstawowy Felieton

Wsłuchaj się i zaangażuj w potrzeby swoich klientów. Wpływ sytuacji społecznych na przekaz w reklamie

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak przygotować emocjonalną kampanię, która poruszy serca (i portfele)

4 minuty czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Niezaspokojona potrzeba marketerów

7 minut czytania

Felieton

Zasady neurodesignu. Jak zaprojektować opakowanie produktu, aby wywołać określone zachowania i emocje klienta

10 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Psychologia a UX. Ciekawostki i eksperymenty, które pomogą Ci projektować lepsze produkty i usługi

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Marketing od kulis: Co czuje mózg, gdy jemy ser? Neuromarketing w budowaniu marki sera żółtego

7 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Psychologia płacenia więcej. Jak tworzyć strategie marek premium

5 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak wykorzystać zdobycze ekonomii behawioralnej w e-mail marketingu

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł