„Przywództwo kategorii jest najlepszą pozycją, jaką może zajmować firma. Jeśli Twoja marka nie jest liderem, nie możesz wygrać dzięki dawaniu klientom tego, czego chcą, ponieważ lider już im to daje. W związku z tym musisz być inny” – o zasadach pozycjonowania, o tym, jak znaleźć „otwartą dziurę” w umyśle potencjalnego klienta i „słowo gwóźdź” dla marki oraz o wskazówkach dla polskich firm, które chcą odnieść sukces na globalnym rynku, rozmawiamy z Laurą Ries, ekspertką w dziedzinie brandingu, autorką bestsellerowych książek oraz osobowością telewizyjną.

- Strona główna
- Baza wiedzy
- Laura Ries: Nie ma znaczenia, czego chcą potencjalni klienci. Liczy się tylko to, co robi konkurencja

Laura Ries: Nie ma znaczenia, czego chcą potencjalni klienci. Liczy się tylko to, co robi konkurencja
Czytaj więcej w tematach:

Jak planować działania zmierzające do zdobycia nowych klientów z pomocą branded contentu
Odblokuj dostęp do dodatkowych materiałów
Zapisz się na bezpłatny newsletter!
Odbierz dostęp