Partner serwisu:

Baza wiedzy

Oryginalność w cenie

3 minuty czytania

Artykuł

Komunikacja produktowa przez e-mail. Jak zwiększyć konwersję?

10 minut czytania

Artykuł

Idealny product manager na przykładzie branży IT. Kompetencje i role w procesie zarządzania produktem

4 minuty czytania

Artykuł

Strategia komunikacji krok po kroku. Krok 2. Poznaj grupę docelową swojej marki – insighty konsumenckie, potrzeby i korzyści

3 minuty czytania

Artykuł

Jesteś Polakiem, musisz być sprytny. Oto kim jest konsument

6 minut czytania

Artykuł

E-mail marketing i projektowanie skoncentrowane na konwersji.
Część 6. Piąty element – wiarygodność

5 minut czytania

Artykuł

9 zasad projektowania miejsca promocji, czyli jak przyciągnąć uwagę klienta do produktu w punkcie sprzedaży

6 minut czytania

Artykuł

Jak dopasować opakowanie do produktu i kanału dystrybucji, by sprzedawało?

6 minut czytania

Artykuł

Skuteczna polityka cenowa. Jak kształtować ceny i zarządzać produktem od strony finansowej

4 minuty czytania

Artykuł

Wprowadzanie nowego produktu na rynek – jak analizować i wykorzystywać trendy przy pracy nad jego konceptem

6 minut czytania

Artykuł

Promuj produkt, ale i emocje!

2 minuty czytania

Artykuł

Jak budować i poszerzać portfolio produktowe dzięki badaniom marketingowym

5 minut czytania

Artykuł

Od narodzin do śmierci – cykl życia produktu. Jak go zorganizować?

5 minut czytania

Artykuł

Cena, jakość, kontekst – psychologia cen na przykładzie rynku biżuterii

6 minut czytania

Artykuł

Jak wejść na rynek z nowym produktem i nie przyłączyć się do walki cenowej

6 minut czytania

Średniozaawansowany Artykuł

Jak wykorzystać potencjał platform społecznościowych w projektowaniu, promowaniu i rozwijaniu produktu

5 minut czytania

Artykuł

Produkt, cena, dystrybucja i promocja – czy model 4P jest nadal aktualny?

7 minut czytania

Artykuł