Aby zwiększyć skuteczność działań sprzedażowych i marketingowych musisz wykorzystywać siłę napędową w postaci najnowszych dostępnych technologii. Poznaj je teraz wszystkie!
Krzysztof Ratnicyn podpowiada, w jaki sposób biznes może efektywnie wykorzystać nowe technologie. Przekonuje także, że równie dobrze jak wielkie korporacje może robić to sektor małych i średnich firm oraz mikroprzedsiębiorstwa.
Co więcej, wiele technologicznych rozwiązań znosi niektóre z barier, które do niedawna małym firmom nie dawały szans w konfrontacji z gigantami rynku. Celem tej książki jest zainspirowanie przedsiębiorców, liderów i menedżerów do sięgnięcia po szereg technologicznych rozwiązań, do przyjęcia postaw zarządczych, które sprzyjają innowacji i stanowią źródło przewagi.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Jak nowe technologie zmieniają biznes?
W książce zaprezentowano także szereg rozwiązań i narzędzi oraz towarzyszących im trendów, od tych najprostszych (np. mobile czy e-commerce) po najbardziej złożone, jak big data i Internet Rzeczy. Wymiar praktyczny książki to krótkie podsumowania każdego z rozdziałów, które pozwalają lepiej zrozumieć i przeanalizować stawiane tezy, podjąć dyskusję z nimi, wreszcie – zainspirować się do działania.
Krzysztof Ratnicyn – Dziennikarz i publicysta specjalizujący się w tematyce zarządzania, przywództwa, marketingu, nowych mediów i biznesu. Był redaktorem „Harvard Business Review Polska”, redaktorem prowadzącym „EGO Inspiracje” i zastępcą redaktora naczelnego THINKTANK, wcześniej zaś członkiem redakcji magazynów „BRIEF” i „Marketing & more”. Publikował m.in. w interaktywnie.com, „Monitor Magazine” i „Gazecie MSP Małych i Średnich Przedsiębiorstw”, komentował wydarzenia w TVN CNBC. Przez dwa lata był też PR Managerem w grupie reklamowej Young & Rubicam Brands.
Obecnie redaktorm naczelny portalu Strategia Lean, którego wydawcą jest firma Leanpassion specjalizująca się w strategicznym podejściu do lean.
Patronat medialny: Online Marketing, Marketing przy kawie, NowyMarketing, Mediarun, Marketer+, Klinika e-commerce, marketinglink, Marketing & biznes, interaktywnie.com, Gazeta MSP Małych i Średnich Przedsiębiorstw, biznes2biznes.com
Książka w sprzedaży w wydawnictwie Słowa i Myśli oraz w najlepszych księgarniach w całej Polsce.
Tytuł: Jak nowe technologie zmieniają biznes
Autor: Krzysztof Ratnicyn
Rok wydania: 2016
Wydawnictwo: Słowa i Myśli