Obecnie nie wystarczy posiadać bloga, serwisu informacyjnego czy sklepu internetowego, żeby zaistnieć w świecie wirtualnym. Wyłącznie pierwsze miejsca w wyszukiwarce Google obdarzone są gwarancją uzyskania zamierzonych celów prowadzenia serwisów internetowych, nie wystarczy więc sama obecność w indeksie wyszukiwarki. Zasada jest prosta – tylko zwycięzca bierze wszystko. Odnosi się to również do działań w obszarze marketingu w wyszukiwarkach internetowych, a zwłaszcza osiągania jak najwyższych wyników w SERP-ach (Search Engine Results Page). To wyłącznie dzięki nim blog otrzymuje nowych fanów, więcej osób czyta informacje z serwisów a sklep internetowy zyskuje nowych klientów.
Z tego artykułu dowiesz się:
- jakie elementy optymalizacji stron pozwalają zwiększyć widoczność strony w wyszukiwarce Google;
- jak poprawnie wdrożyć poszczególne elementy optymalizacji;
- jakich błędów należy unikać;
- jakie narzędzia wspomagają optymalizacje strony.