„Zero to One” jest książką, wynikającą z doświadczeń autora, o tym, jak budować firmy oparte na zupełnie nowych pomysłach, jak zamiast powielać w nieskończoność istniejące rozwiązania, tworzyć coś z niczego, przechodzić od zera do jednego.
I chociaż nie ma formuły gwarantującej sukces, bo każda innowacja jest unikalna, to książka ta wyznacza kierunek myślenia o prawdziwej przedsiębiorczości. Daje czytelne wskazówki i nieszablonowe rady. Pokazuje, że ludzie sukcesu potrafią dostrzec wartość w nieoczekiwanych miejscach i że technologia jest cudem, gdyż za jej pomocą możemy osiągać więcej za mniej, dzięki czemu nasze możliwości wchodzą na wyższy poziom.
[cytat]Nie będzie następnego Billa Gatesa, który stworzy system operacyjny. Kolejni Larry Page czy Siergiej Brin nie wymyślą wyszukiwarki. Jeszcze jeden Mark Zuckerberg nie zaproponuje serwisu społecznościowego. Jeżeli kopiujesz tych ludzi, to znaczy, że niczego od nich się nie nauczyłeś.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
[autor]ze Wstępu[/autor][/cytat]
Książkę „ZERO TO ONE. Notatki o start-upach, czyli jak budować przyszłość” można nabyć w księgarni wydawnictwa MT Biznes.
Marketer+ jest patronem medialnym publikacji.
[kreska]Tytuł: ZERO TO ONE. Notatki o start-upach, czyli jak budować przyszłość
Autorzy: B. Masters, P. Thiel
Rok wydania: 2015
Wydawnictwo: MT Biznes