Prognozy trendów to coś, co chętnie się czyta, ale traktuje z rezerwą. Mimo to warto je znać, bo głosy ekspertów pozwalają poznać najbardziej nośne tematy w branży. W czasach VUCA mają one jeszcze dodatkową wartość. Są jak tyczki w górach podczas białej ciemności – zapobiegają utracie orientacji. Pozwalają nawigować choćby od tyczki do tyczki, skoro dalej nic już nie widać.
- Strona główna
- Baza wiedzy
- Zielony, odpowiedzialny i otwarty na zmiany – takim konsumenci chcą widzieć marketing

Zielony, odpowiedzialny i otwarty na zmiany – takim konsumenci chcą widzieć marketing
Czytaj więcej w tematach:

Wsłuchaj się i zaangażuj w potrzeby swoich klientów. Wpływ sytuacji społecznych na przekaz w reklamie

Niezaspokojona potrzeba marketerów
Odblokuj dostęp do dodatkowych materiałów
Zapisz się na bezpłatny newsletter!
Odbierz dostęp