Najlepsze publikacje firmowe, startujące w 5 kategoriach konkursowych, wyłonione!
>> Czytaj również: Poznaliśmy już nominowanych w Konkursie Biuletynów Firmowych 2014
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Oto lista wyróżnionych i laureatów 14. edycji Konkursu Biuletynów Firmowych:
Biuletyn wewnętrzny
Nagrody główne:
1. „Biromaniak”, Grupa Żywiec – 171,00 pkt,
2. „Go!”, Getin Noble Bank – 170,70 pkt,
3. „Ultimek”, Ultimo – 153,50 pkt,
maksymalna liczba punktów do zdobycia: 200 pkt.
Wyróżnienia
Layout Roku
„Biromaniak”, Grupa Żywiec
Tekst Roku
Tekst „Żywe muzea”, „Richter Life”, nr 2/2014, Gedeon Richter Polska
Okładka Roku
„Lotosfera”, nr 5/2014, Grupa Lotos
Zdjęcie Roku
Zdjęcie „Mordercza walka”, nr 5/2013, „Ogniwo”, Fundacja PBG
Infografika Roku
Infografika w tekście „Polityka zakupowa w nowej odsłonie”, „Panorama”, nr maj-czerwiec 2014, Mondelez Polska
Biuletyn zewnętrzny
Nagrody główne
1. „Magazyn Mercedes-Benz”, Mercedes-Benz Polska – 179,80 pkt,
2. „Kaleidoscope”, PLL LOT – 179,70 pkt,
3. „Nowoczesne Zarządzanie” – Comarch, 160,40 pkt,
maksymalna liczba punktów do zdobycia: 200 pkt.
Wyróżnienia
Layout Roku
„Risk Focus”, Ergo Hestia
Tekst Roku
Tekst „Nie ma rzeczy niemożliwych”, „Brawo Bank”, nr 2/2014, PKO Bank Polski
Okładka Roku
„Nowoczesne Zarządzanie”, nr 2/2013, Comarch
Zdjęcie Roku
Zdjęcia w tekście „Powietrzna kraina łagodności”, „Inspire”, nr 1/2014, PLL LOT
Infografika Roku
Infografika „Tajniki czekolady”, „Przetrwaj Sesję!”, nr 2/2014, Mondelez Polska
Biuletyn elektroniczny
Nagrody główne
1. „Pod Sufitem”, Knauff AMF – 149,00 pkt,
2. „Newsletter Przemysłów Kreatywnych”, Urząd Miasta Łodzi – 143,70 pkt,
3. „Magazyn UNIT4 TETA”, UNIT4 TETA – 143,10 pkt,
maksymalna liczba punktów do zdobycia: 200 pkt.
Wyróżnienia
Layout Roku
„Pod Sufitem”, Knauff AMF
Tekst Roku
Tekst „Biura mogą być ciekawe?”, „Pod Sufitem”, nr grudzień 2013, Knauff AMF
Biuletyn instytucji
Nagrody główne
1. „Gajusz”, Fundacja Gajusz – 174,30 pkt,
2. „Inspektor”, Urząd Dozoru Technicznego – 158,30 pkt,
3. „Fundusze Europejskie w Polsce”, Ministerstwo Rozwoju Regionalnego – 143,80 pkt,
maksymalna liczba punktów do zdobycia: 200 pkt.
Wyróżnienia
Layout Roku
„Gajusz”, Fundacja Gajusz
Tekst Roku
Tekst „Kto ratuje jedną dziewczynkę, ten ratuje cały świat”, „Gajusz”, nr 1/2014, Fundacja Gajusz
Okładka Roku
„Inspektor”, nr zima 2013/2014, Urząd Dozoru Technicznego
Projekt jednorazowy
Nagroda główna
1. „Nasza Odpowiedzialność 2012”, Energa – 170,10 pkt,
maksymalna liczba punktów do zdobycia: 200 pkt.
Wyróżnienia
Layout Roku
„Raport Społeczny 2012”, Grupa Żywiec
Okładka Roku
„Nasza Odpowiedzialność 2012”, Energa
Marketer+ był patronem medialnym wydarzenia.