Logowanie dla prenumeratorów

Pamiętaj mnie
Nie masz jeszcze prenumeraty Marketer+?
Nic straconego.

Zamów teraz »

×

Szukaj w serwisie

×
×

Osiągnij przewagę w biznesie dzięki grywalizacji – darmowy e-book do pobrania

Redakcja Redakcja
Data dodania: 30.10.2015 | e-book grywalizacja

Jednym z największych wyzwań marketingu pozostaje nieustannie zagadnienie, co zrobić, by konsument nie zignorował produktu, lecz go zapamiętał, a w perspektywie również się do niego przywiązał. Kwestia staje się paląca szczególnie w świecie, w którym odbiorcy są zalewani taką liczbą reklam i ofert, że wręcz wyrabiają w sobie odruchowe mechanizmy obronne, jak np. banner blindness. Czy marketer może coś zrobić, by działania promocyjne marki stały się dla konsumenta źródłem fascynacji i przyjemności, a jednocześnie znacznie poprawiły sprzedaż lub lojalność?

Tutaj z pomocą przychodzi grywalizacja. Często myli się ją z graniem w gry reklamowe, a to innowacyjne rozwiązanie obiecuje coś więcej niż po prostu rozrywkę. Mianowicie grywalizacja umożliwia wykorzystanie mechanizmów z gier do osiągania celów biznesowych.

Reklama

Arkadiusz Cybulski, prezes firmy Gamfi, podkreśla, że wprowadzenie grywalizacji do marketingu ma przede wszystkim za zadanie związać klienta z marką, aby chętnie do niej wracał. – „Grywalizacja w taki sposób zmienia zachowanie konsumentów, że powtarzalne transakcje są wynikiem ich zaangażowania” – mówi.

Aby przybliżyć to zagadnienie, które już wkrótce może stać się codziennością polskich marketerów, Gamfi przygotowało e-booka, w którym eksperci dzielą się wiedzą i doświadczeniami w zakresie biznesowych zastosowań grywalizacji. Publikacja zawiera nie tylko rzetelną dawkę informacji i wypowiedzi ekspertów oraz praktyków, ale także odnośniki do innych artykułów oraz case studies. To niezbędna lektura dla każdego specjalisty, który głowi się nad tym, jak przyciągnąć i zatrzymać konsumentów.

Pobierz darmowego e-booka:

„Osiągnij przewagę w biznesie dzięki grywalizacji. Praktyczny przewodnik”

Marketer+ jest patronem medialnym publikacji.

Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na Newsletter, a nic Cię nie ominie.

Zobacz także

Newsletter

Mailing obsługuje:

Aktualny numer

Pod Lupą

Personalizacja i automatyzacja w marketingu. Skuteczne praktyki

Z lektury dowiesz się m.in.: po co marketerom personalizacja i automatyzacja, jak działa, dlaczego jest skuteczna i od czego ją zacząć, jak nietypowo zachęcić odbiorcę do zakupu na Twojej stronie, jakie elementy newslettera najskuteczniej wpływają na jego pozytywny odbiór, jakie korzyści można odnieść dzięki rozwinięciu działań reklamowych na Facebooku, nawet bez dużego budżetu mediowego, jak zbierać, analizować i wykorzystywać dane do zwiększania zysku.firmy.

Kalendarz Marketera

Popularne artykuły