Logowanie dla prenumeratorów

Pamiętaj mnie
Nie masz jeszcze prenumeraty Marketer+?
Nic straconego.

Zamów teraz »

×

Szukaj w serwisie

×

Bezpłatny newsletter

Na starcie otrzymasz:

Wyrażam zgodę na otrzymywanie Newslettera marketerplus.pl i informacji marketingowych zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 26 sierpnia 2002r. (Dz. U. nr 144 poz. 1204).

×

Osiągnij przewagę w biznesie dzięki grywalizacji – darmowy e-book do pobrania

Redakcja Redakcja
Data dodania: 30.10.2015 | e-book grywalizacja

Jednym z największych wyzwań marketingu pozostaje nieustannie zagadnienie, co zrobić, by konsument nie zignorował produktu, lecz go zapamiętał, a w perspektywie również się do niego przywiązał. Kwestia staje się paląca szczególnie w świecie, w którym odbiorcy są zalewani taką liczbą reklam i ofert, że wręcz wyrabiają w sobie odruchowe mechanizmy obronne, jak np. banner blindness. Czy marketer może coś zrobić, by działania promocyjne marki stały się dla konsumenta źródłem fascynacji i przyjemności, a jednocześnie znacznie poprawiły sprzedaż lub lojalność?

Tutaj z pomocą przychodzi grywalizacja. Często myli się ją z graniem w gry reklamowe, a to innowacyjne rozwiązanie obiecuje coś więcej niż po prostu rozrywkę. Mianowicie grywalizacja umożliwia wykorzystanie mechanizmów z gier do osiągania celów biznesowych.

Reklama

Arkadiusz Cybulski, prezes firmy Gamfi, podkreśla, że wprowadzenie grywalizacji do marketingu ma przede wszystkim za zadanie związać klienta z marką, aby chętnie do niej wracał. – „Grywalizacja w taki sposób zmienia zachowanie konsumentów, że powtarzalne transakcje są wynikiem ich zaangażowania” – mówi.

Aby przybliżyć to zagadnienie, które już wkrótce może stać się codziennością polskich marketerów, Gamfi przygotowało e-booka, w którym eksperci dzielą się wiedzą i doświadczeniami w zakresie biznesowych zastosowań grywalizacji. Publikacja zawiera nie tylko rzetelną dawkę informacji i wypowiedzi ekspertów oraz praktyków, ale także odnośniki do innych artykułów oraz case studies. To niezbędna lektura dla każdego specjalisty, który głowi się nad tym, jak przyciągnąć i zatrzymać konsumentów.

Pobierz darmowego e-booka:

„Osiągnij przewagę w biznesie dzięki grywalizacji. Praktyczny przewodnik”

Marketer+ jest patronem medialnym publikacji.

Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na Newsletter, a nic Cię nie ominie.

Zobacz także

Newsletter

Mailing obsługuje:

Aktualny numer

Pod Lupą

Badania marketingowe

Z lektury bieżącego numeru dowiesz się o najważniejszych korzyściach płynących z różnego typu badań rynkowych i marketingowych, o tym, co i jak mierzyć, poznasz metody badawcze i mierniki, które mogą posłużyć Ci do analizy firmy, produktu, usługi, komunikacji, klientów czy konkurencji. Poznasz także ceny badań, dowiesz się, jak obecnie wygląda współpraca z agencjami badawczymi i jak do niej się przygotować.

Kalendarz Marketera

Popularne artykuły