Oczekiwania użytkowników co do sposobu, w jaki porozumiewają się z nimi marki, zmieniają się tak dynamicznie, jak rozwijają się nowe technologie. Firmy obserwują znaczący wzrost kosztów komunikacji z klientami (w wypadku SMS-ów to nawet 40% rok do roku¹), co stawia je przed wyzwaniem zdefiniowania jej na nowo. Jednocześnie podejmowane są próby precyzyjniejszego i szybszego dostarczania wiadomości. Co robić, aby działania komunikacyjne w 2020 r. były skuteczniejsze? Oto kilka wskazówek.

Z tego artykułu dowiesz się:
- jak tworzyć efektywną komunikację w 2020 r. z wykorzystaniem np. e-mail marketingu,
- jak segmentować dane o użytkownikach,
- jak połączyć e-mail marketing z innymi kanałami komunikacji,
- jakie kanały włączyć do komunikacji, aby zoptymalizować jej koszty,
- na co zwrócić uwagę w trakcie analizy i optymalizacji kampanii.