Co liczy się w biznesie? Skuteczność i efektywność. Dlatego tak ważne jest, aby optymalizować działania i na bieżąco dostosowywać je do wymagań rynku. W dobie rewolucji internetowej obserwujemy, jak handel rozkwita w sieci. Konkurencja jest ogromna, więc marketerzy szukają kolejnych dróg dotarcia do klienta. Jednym ze skutecznych sposobów na zaistnienie w świadomości odbiorcy jest kampania e-mail marketingowa. Jako że e-mail jest bardzo popularnym medium komunikacji, trzeba mocno się postarać, aby za jego pomocą się wyróżnić i najlepiej utrafić w wymagania klienta. W poniższym tekście opowiem, jak optymalizować wysyłki e-mail marketingowe w celu uzyskania najlepszych wyników.
Z tego artykułu dowiesz się:
- jak skutecznie budować bazę danych,
- do czego wykorzystać testy,
- co to jest content dynamiczny i jak go stosować,
- jak wykorzystać analizę RFM,
- jak analizować raporty i wyciągać wnioski.