Jury jedenastej edycji konkursu Mixx Awards 2017 na najlepsze kampanie marketingowe w internecie wyłoniło 62 nominacje. Laureatów konkursu organizowanego przez IAB Polska poznamy 30 listopada br. podczas uroczystej gali.
Warunkiem wzięcia udziału w konkursie było zrealizowanie kampanii wykorzystującej co najmniej jeden kanał digital. Jury złożone z przedstawicieli agencji, wydawców, domów mediowych i reklamodawców oceniało je jako całość, biorąc pod uwagę zarówno strategię, kreację, wykonanie i wykorzystanie mediów, jak również rezultaty i ROI.
NOMINACJE MIXX AWARDS 2017
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Laureaci odbiorą statuetki podczas uroczystej gali, która odbędzie się 30 listopada. Zostaną wtedy także wręczone nagrody za dokonania – Marketer Roku, Agencja Roku, Dom Mediowy Roku, Człowiek Roku, a także Nagroda za szczególne osiągnięcia życiowe.
Uroczystą galę poprzedzi MIXX Conference – wydarzenie prezentujące najciekawsze i najbardziej inspirujące case studies kampanii nominowanych do MIXX Awards. Tematy prezentacji będą ogłoszone na początku listopada.
Do 31 października zarówno na galę rozdania nagród, jak i konferencję obowiązuje niższa cena. Wydarzenie jest organizowane przez IAB Polska.
Co roku partnerami MIXX Awards&Conference są czołowe polskie i międzynarodowe firmy, które śledzą trendy w reklamie digitalowej.
- Sponsorzy Główni: Wirtualna Polska Media, Orange Polska, Coca-Cola, Grupa Onet-RAS Polska
- Sponsor Konferencji: Gemius Polska
- Partnerzy Medialni: Wirtualna Polska Media, interaktywnie.com, Magazyn Online Marketing, Marketer+, Marketing przy kawie, Media&Marketing, My Company, Na Temat, NowyMarketing, Social Press
- Patronat honorowy nad wydarzeniem objęły organizacje przedsiębiorców: BCC oraz Konfederacja Lewiatan
- Oficjalny audytor: PwC
Więcej informacji: www.mixx-awards.pl.