Jury jedenastej edycji konkursu Mixx Awards 2017 na najlepsze kampanie marketingowe w internecie wyłoniło 62 nominacje. Laureatów konkursu organizowanego przez IAB Polska poznamy 30 listopada br. podczas uroczystej gali.

Warunkiem wzięcia udziału w konkursie było zrealizowanie kampanii wykorzystującej co najmniej jeden kanał digital. Jury złożone z przedstawicieli agencji, wydawców, domów mediowych i reklamodawców oceniało je jako całość, biorąc pod uwagę zarówno strategię, kreację, wykonanie i wykorzystanie mediów, jak również rezultaty i ROI.
NOMINACJE MIXX AWARDS 2017
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Laureaci odbiorą statuetki podczas uroczystej gali, która odbędzie się 30 listopada. Zostaną wtedy także wręczone nagrody za dokonania – Marketer Roku, Agencja Roku, Dom Mediowy Roku, Człowiek Roku, a także Nagroda za szczególne osiągnięcia życiowe.
Uroczystą galę poprzedzi MIXX Conference – wydarzenie prezentujące najciekawsze i najbardziej inspirujące case studies kampanii nominowanych do MIXX Awards. Tematy prezentacji będą ogłoszone na początku listopada.

6 nieśmiertelnych technik marketingowych. Jak wykorzystać mechanizmy psychologiczne w komunikacji marki
Zastanawia Cię, jakie psychologiczne triki zapewniają sukces największym markom? Martwisz się, że Twoje kampanie mogą nie tylko nie zadziałać, ale nawet zaszkodzić wizerunkowi Twojej firmy? Chcesz się dowiedzieć, jak tworzyć kampanie, które angażują i sprzedają, bez manipulacji i ryzyka dla Twojego brandu?
Do 31 października zarówno na galę rozdania nagród, jak i konferencję obowiązuje niższa cena. Wydarzenie jest organizowane przez IAB Polska.
Co roku partnerami MIXX Awards&Conference są czołowe polskie i międzynarodowe firmy, które śledzą trendy w reklamie digitalowej.
- Sponsorzy Główni: Wirtualna Polska Media, Orange Polska, Coca-Cola, Grupa Onet-RAS Polska
- Sponsor Konferencji: Gemius Polska
- Partnerzy Medialni: Wirtualna Polska Media, interaktywnie.com, Magazyn Online Marketing, Marketer+, Marketing przy kawie, Media&Marketing, My Company, Na Temat, NowyMarketing, Social Press
- Patronat honorowy nad wydarzeniem objęły organizacje przedsiębiorców: BCC oraz Konfederacja Lewiatan
- Oficjalny audytor: PwC
Więcej informacji: www.mixx-awards.pl.