Wiele osób, myśląc o e-mail marketingu, zapomina o bardzo istotnej kwestii – o samej kreacji, którą wyśle do swoich odbiorców. Kreacji, która przede wszystkim musi wygenerować konwersję i sprawić, że adresat kliknie w link, tak jak chce marketer. Co więcej, e-mail marketing zakłada budowanie długotrwałych relacji, dlatego wykorzystywanie w nim „chwytów i trików” w celu przyśpieszenia konwersji może mieć czasami zgubne rezultaty.
Z tego artykułu dowiesz się:
- czym jest koncepcja conversion-centered designu,
- na których elementach projektowania komunikacji e-mail-marketingowej się skupić, aby odnieść sukces,
- jaka jest optymalna liczba części składowych newslettera,
- co zrobić, aby nadawca nie odrzucił Twojej wiadomości jeszcze przed otwarciem e-maila,
- jak przygotować preheader wiadomości,
- jak budować wiarygodność i zaufanie do marki w komunikacji e-mail-marketingowej,
- jakie cechy ma skuteczne call to action.