O mediach społecznościowych powiedziano i napisano już wiele. A jednak wciąż pojawiają się tematy i zagadnienia, które są nowością dla marketerów. Dlaczego? Bo media społecznościowe wciąż żyją, nie tylko dzięki tworzącej je społeczności. Przez lata rola, trendy, narzędzia i mechanizmy działań w social mediach uległy znaczącym przemianom. Aby właściwie wykorzystywać ich potencjał, co jakiś czas należy aktualizować… swój stan wiedzy.
Właśnie dlatego w temacie numeru najnowszego „Marketera+” sprawdzamy, co w mediach społecznościowych piszczy, a także piszemy o tym, jak skutecznie wykorzystać ich potencjał do promocji, sprzedaży, nawiązywania relacji i budowania zaufania. Wszystko na ten temat w numerze – Social media. Skuteczne praktyki
Na ponad 100 stronach „Marketera+” znajdziesz odpowiedzi na pytania:
- jak prowadzić media społecznościowe w małej firmie,
- jakie trendy panują obecnie w mediach społecznościowych,
- jak pozyskać pierwszych fanów i zwiększać zasięg,
- jakich błędów musisz się wystrzegać w „społecznościówkach”,
- kiedy warto zainwestować w reklamę w mediach społecznościowych,
- jak zaplanować, przeprowadzić i zweryfikować kampanię na Facebooku,
- jak wykorzystać najnowsze funkcje Facebooka w komunikacji marki,
- jak napisać regulamin Facebook Lead Ads,
- jak komunikować się poprzez Instagram, Snapchat i Twitter,
- jak z sukcesem działać na LinkedIn,
- jak wdrożyć strategię social selling w B2B,
- jak zwiększyć zaangażowanie subskrybentów newsletterów dzięki mediom społecznościowym.
Zamów teraz nowy numer Marketer+
Przydatne narzędzia
Sposób prezentacji treści, tj. ramki „warto zapamiętać”, „praktyczne wskazówki”, podsumowania czy zaznaczenia w tekście, pomoże ci lepiej i szybciej przyswoić najważniejsze informacje.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
W najnowszym „Marketerze+” dowiesz się m.in.: jakie błędy najczęściej popełniane są przy próbie budowania relacji z konsumentem, jacy są użytkownicy mediów społecznościowych i czego oczekują, oraz jakie pytania należy sobie zadać przed wprowadzeniem firmy do świata mediów społecznościowych – wszystko podane w przyjaznej i atrakcyjnej formie.
Nasi autorzy udzielają praktycznych wskazówek, m.in.:
- w jaki sposób tworzyć reklamy na Facebooku i Instagramie,
- jak zbierać leady poza Facebookiem,
- jak publikować treści na LinkedIn,
- jak uruchomić kampanię remarketingu dynamicznego krok po kroku,
- o czym warto pamiętać podczas transmisji na żywo w mediach społecznościowych,
- w jaki sposób ustalić wartości KPI.
Zamów teraz nowy numer Marketer+
Oprócz zagadnień związanych z tematem numeru przygotowaliśmy też wyjątkowy wywiad z wyjątkowym człowiekiem – Rahimem Blakiem, a także kolejne części cyklów:
- o działaniach marketingowych dla seniorów,
- o automatyzacji e-mail marketingu,
- o optymalizacji stron i sklepów internetowych,
- o cyfrowej transformacji marketingu.
Autorzy tego numeru to:
Jakub Biel, Rahim Blak, Piotr Chojnacki, Mariusz Cichy, Alicja Cybulska, Jan Czerniawski, Łukasz Dębski, Katarzyna Granops-Szkoda, Dominika Granos, Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk, Wojciech Jabłczyński, Karolina Janik, Marcin Kociuba, Maciej Konopka, Łukasz Kosuniak, Aneta Laskowska, Jacek Lipski, Krzysztof Majdan, Linda Matus, Zuzanna Mielczarska, Danuta Misiak, Anna Ortman, Kamil Pawłowski, Anna Przybysz, Paweł Sala, Piotr Stohnij, Maciej Szamowski, Jacek Szlak, Ilona Zakowicz.