Czy firmy w Polsce mają strategię marketingową? W jakiej jest ona formie? Czy menedżerowie i marketerzy są świadomi potrzeby analizowania i ustrukturyzowania działań, by wspierały sprzedaż i rozwój firmy, a budżety były wykorzystane efektywnie? Temat strategii marketingowej zyskuje na popularności, ale czy jest dobrze zrozumiany, a przede wszystkim wdrożony w firmach?
Agencja marketingowa BUZZcenter postanowiła zapytać przedstawicieli biznesu, marketerów, menedżerów, właścicieli firm i zweryfikować ich poziom świadomości dotyczącej strategii marketingowej w firmie.
Brak planu działań powoduje niepotrzebne wydatki, zły dobór komunikatów, nieprawidłowe targetowanie działań, a co za tym idzie zmniejsza ich skuteczność lub przynosi skutek odwrotny od zamierzonego. Jesteśmy świadkami wielu zmian gospodarczych, przyśpieszonego procesu digitalizacji i wpływu globalnej pandemii na funkcjonowanie firm. W efekcie wiele przedsiębiorstw musiało w bardzo krótkim czasie zmienić podejście, żeby odnaleźć się w nowym otoczeniu biznesowym .
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Zebrane dane pozwolą na przygotowanie raportu z badania oraz bezpłatnego poradnika ze wskazówkami, które mogą pomóc firmom w dotarciu do nowych klientów, w szczególności w czasach pandemii.
Ankieta jest dostępna pod adresem: https://app.ankieteo.pl/s/2bab5fa8-0081-4202-b445-4c263b2a9a1b do 4. maja 2021 roku. Czas wypełnienia ankiety wynosi około 6 minut.
Wyniki oraz raport z badania zostaną opublikowane w drugiej połowie maja na stronie www.buzzcenter.pl.
Patronem medialnym badania jest magazyn „Marketer+”.