Wiesz, że nawet złota rybka potrafi skupić uwagę dłużej od przeciętnego internauty? Wg badań Microsoftu przeciętny czas skupienia u ludzi w 2015 r. wynosił 8,25 sekundy, u rybki – 9. Chcesz się dowiedzieć ile znaków powinien mieć tytuł wiadomości e-mail, ile pól powinny zawierać formularze internetowe i czy wyświetlać baner reklamowy z ceną czy bez ceny? Przeczytaj „Marketer+” nr 1 (20).
Świat marketingu ewoluuje. O tym, jak nie pogubić się w mnogości dostępnych nowych rozwiązań, co zmieniło się w podejściu do kampanii digitalowych w ostatnim czasie, jakie trendy panują na rynku i wreszcie w co warto zainwestować w 2016 r., przeczytasz w najnowszym wydaniu „Marketera+”.
Pierwszy tegoroczny numer ma na celu ułatwić znalezienie odpowiedzi na pytanie „Jak skutecznie promować się w internecie?”. Czytelnicy dowiedzą się z jego lektury, jak zaplanować budżet i wybrać media do prowadzenia kampanii w internecie, jakie narzędzia wykorzystać w komunikacji z odbiorcami i jak mierzyć skuteczność prowadzonych działań.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Na 128 stronach „Marketera+” nr 1 (20) znajdziesz odpowiedzi na pytania:
- jak efektywnie zaplanować budżet kampanii reklamowej w internecie;
- jakich zapisów w briefie oczekiwać od agencji w celu weryfikacji efektywności kampanii;
- jak personalizować komunikację, żeby klient czuł się wyjątkowo;
- jak zaplanować kampanię e-mail marketingową;
- czy cena, liczba produktów i logo firmy wpływają na klikalność banerów;
- co powinna zawierać skuteczna kreacja rich mediowa;
- ile kosztuje reklama w serwisie YouTube;
- jak przygotować i wdrożyć politykę działań w mediach społecznościowych;
- jakie są dobre praktyki tworzenia reklam na Instagramie;
- jak tworzyć atrakcyjne reklamy tekstowe w Google AdWords;
- jak zwiększyć skuteczność działań reklamowych w systemie AdWords;
- dlaczego i jak warto przeprowadzać testy A/B;
- na co należy uważać, zamawiając audyt SEO;
- jakie są najczęstsze błędy w regulaminach sprzedaży internetowej.
Zamów teraz najnowszy numer „Marketera+”
Przydatne narzędzia
W środku wiele zmian związanych ze sposobem prezentacji treści m.in. ramki typu „warto zapamiętać”, „praktyczne wskazówki” itp. i zaznaczenia w tekście fragmentów, na które warto zwrócić szczególną uwagę. Wszystko po to, aby się lepiej czytało i więcej zapamiętywało. Czytając najnowsze wydanie „Marketera+” dowiesz się, jakie są narzędzia przydatne w pracy PR-owca, SEO-wca, podczas analizy działań prowadzonych na Facebooku i w testach A/B.
Praktyczne wskazówki
Dzięki lekturze „Marketera+” nr 1 (20) poznasz praktyczne wskazówki od ekspertów:
- Jeśli sam obsługujesz kampanię (np.: poprzez Google Display Network i AdWords), wówczas również postaraj się wykorzystać podobne wielkością kreacje. Będą miały niską liczbę kliknięć w stosunku do wyświetleń, ale za to będą atrakcyjne kosztowo.
- 50-60 znaków – tytuł wiadomości e-mail powinien zawierać się w tym przedziale.
- Dużo niższy poziom konwersji wykazują formularze, które zawierają siedem i więcej pól do wypełnienia.
- Większa liczba produktów na banerze pozytywnie wpływa na jego klikalność. Lepszy wynik osiągniemy, pokazując na nim 12 produktów niż trzy.
- Na YouTubie płacisz za rzeczywiste obejrzenia filmu reklamowego, a na Facebooku rozliczany jesteś za to, że użytkownik zatrzymał się przypadkiem na Twoim filmie reklamowym przez cztery sekundy i „przewinął dalej” posty w swoim newsfeedzie.
- Istnieje kilka sztuczek, które pozwolą zwiększyć klikalność Twoich reklam. Pierwszą z nich jest zastosowanie kropki w pierwszej linijce tekstu reklamy. Dzięki temu system AdWords wydłuży nagłówek reklamy o tekst znajdujący się przed kropką w 1. linijce.
- Pamiętaj, że wklejając do wiadomości e-mail odpowiedni kod z sieci Google czy Facebooka, możesz osiągnąć efekt synergii pomiędzy tymi dwiema formami komunikacji.
Czytaj, słuchaj, ucz się, wdrażaj, licz i testuj, nie zapominając przy tym o celu, jaki realizować mają prowadzone przez Ciebie działania w internecie, i o tym, kto w tym całym zamieszaniu jest najważniejszy – czyli klient.
Najwyższej próby autorzy
Wiedzą w „Marketer+” nr 1 (20) dzielą się: Michał Barczak, Jan Czerniawski, Bartłomiej Daniłoś, Katarzyna Dołowy, Łukasz Gładki, Aleksandra Grębska, Klaudyna Kamińska, Marcin Kociuba, Dorota Korczyk, Ola Krajewska, Maria Lipiak, Paweł Lipiec, Paweł Loedl, Łukasz Majewski, Agata Makowska, Wiktor Orzeł, Martyna Rogozińska, Paweł Sala, Szymon Słowik, Piotr Socha, Piotr Stohnij, Daniel Surmacz, Jacek Szlak, Jacek Szostak, Dariusz Szpak, Olaf Szymański, Martyna Tarnawska, Joanna Wójcik, Edyta Wsół, Marcin Wsół, Judyta Mojżesz-Zimonczyk, Anna Żurek.
Partnerem wydania jest inis. Okładkę przygotowało studio papercut.pl.
Zamów teraz najnowszy numer „Marketera+”
„Marketer+” nr 1 (20) dostępny jest w sieci salonów Empik. Archiwalne numery, także w wersji elektronicznej i prenumeratę można zamawiać na stronie internetowej magazynu.
Przyjemnej lektury.