Grupa aktywistów z branży reklamowej – przedstawiająca się jako Wyciśnięte Cytryny – postanowiła wziąć sprawy w swoje ręce i publicznie piętnować klientów, którzy są odpowiedzialni za przetargowe patologie rynkowe.
Aktywiści z branży reklamowej, którzy chcą zachować anonimowość i przedstawiają się jako Wyciśnięte Cytryny, nie zgadzają się z podejściem klientów do organizowania przetargów. Zwracają również uwagę na fakt, że niewiele dla poprawy przetargowych standardów robi Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Przyszła więc pora wziąć sprawy w swoje ręce.
Wyciśnięte Cytryny chcą publicznie piętnować klientów, którzy odpowiedzialni są za przetargowe patologie rynkowe. W tym celu uruchomiono ankietę https://forms.gle/eaRNjiJCf5zuaK2D9, którą można anonimowo wypełnić. Dzięki niej aktywiści będą zbierać informacje o klientach, którym należy się odwet.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Ankieta będzie promowana wśród agencji reklamowych i ich pracowników, aby zbierać informacje o patologiach na polskim rynku, które będą publikowane pod tym linkiem. W ten sposób agencje będą wiedzieć, jacy klienci rozwiązują przetargi, a klienci być może zastanowią się nad swoim postępowaniem.
Warto doczytać