Prawie 100 000 zł wyniósł dochód ze sprzedaży dwóch pierwszych edycji charytatywnego „Łap kalendarza”. Wszystkie zgromadzone środki zostały przekazane na rzecz Schroniska „Na Paluchu” (edycja 2023) i Schroniska w Korabiewicach – Fundacja Viva! (edycja 2024). Sprawdź szczegóły nowej edycji.

Tym razem „Łap kalendarz” powstał w aż dwóch osobnych wersjach: dla miłośników i miłośniczek psów oraz fanów i fanek kotów. Pieniądze ze sprzedaży wspomogą podopiecznych Schroniska „Na Paluchu”.
Obie wersje „Łap kalendarza 2025” to 24 karty ozdobione wykreowanymi w AI wizerunkami psów i kotów oraz 24 wiersze-humoreski, które są dziełem niesztucznej inteligencji. Kalendarz można kupić w dwóch rozmiarach na stronie organizatora.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Pomysłodawcą i sercem „Łap kalendarza” jest Tomek Graszewicz, właściciel agencji marketingowych Job’n’Joy i Shake the Cake oraz założyciel społeczności AI wizards.
Kiedy trzy lata temu narodził się w mojej głowie pomysł kalendarza charytatywnego, który miał wspomóc zwierzęta ze schronisk, do głowy mi nie przyszło, że właśnie pracujemy nad pierwszą częścią cyklu, że kalendarz znajdzie tysiące fanów i fanek, że ludzie zaczną chwalić się jego zakupem w swoich mediach społecznościowych. A już na pewno nie przyszło mi do głowy, że sprzedamy tyle egzemplarzy. Z tym wiążą się środki finansowe, które realnie wspierają działalność schronisk – mówi Tomek Graszewicz – Jestem szczęśliwy i dumny!
W tym roku do akcji dołączyła Dolina Noteci, producent wysokiej jakości karmy dla zwierząt, który również wspiera bezdomne zwierzaki.

6 nieśmiertelnych technik marketingowych. Jak wykorzystać mechanizmy psychologiczne w komunikacji marki
Zastanawia Cię, jakie psychologiczne triki zapewniają sukces największym markom? Martwisz się, że Twoje kampanie mogą nie tylko nie zadziałać, ale nawet zaszkodzić wizerunkowi Twojej firmy? Chcesz się dowiedzieć, jak tworzyć kampanie, które angażują i sprzedają, bez manipulacji i ryzyka dla Twojego brandu?