Prawie 100 000 zł wyniósł dochód ze sprzedaży dwóch pierwszych edycji charytatywnego „Łap kalendarza”. Wszystkie zgromadzone środki zostały przekazane na rzecz Schroniska „Na Paluchu” (edycja 2023) i Schroniska w Korabiewicach – Fundacja Viva! (edycja 2024). Sprawdź szczegóły nowej edycji.
Tym razem „Łap kalendarz” powstał w aż dwóch osobnych wersjach: dla miłośników i miłośniczek psów oraz fanów i fanek kotów. Pieniądze ze sprzedaży wspomogą podopiecznych Schroniska „Na Paluchu”.
Obie wersje „Łap kalendarza 2025” to 24 karty ozdobione wykreowanymi w AI wizerunkami psów i kotów oraz 24 wiersze-humoreski, które są dziełem niesztucznej inteligencji. Kalendarz można kupić w dwóch rozmiarach na stronie organizatora.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Pomysłodawcą i sercem „Łap kalendarza” jest Tomek Graszewicz, właściciel agencji marketingowych Job’n’Joy i Shake the Cake oraz założyciel społeczności AI wizards.
Kiedy trzy lata temu narodził się w mojej głowie pomysł kalendarza charytatywnego, który miał wspomóc zwierzęta ze schronisk, do głowy mi nie przyszło, że właśnie pracujemy nad pierwszą częścią cyklu, że kalendarz znajdzie tysiące fanów i fanek, że ludzie zaczną chwalić się jego zakupem w swoich mediach społecznościowych. A już na pewno nie przyszło mi do głowy, że sprzedamy tyle egzemplarzy. Z tym wiążą się środki finansowe, które realnie wspierają działalność schronisk – mówi Tomek Graszewicz – Jestem szczęśliwy i dumny!
W tym roku do akcji dołączyła Dolina Noteci, producent wysokiej jakości karmy dla zwierząt, który również wspiera bezdomne zwierzaki.