Tworzenie produktów i usług, których zapragną konsumenci, to wyzwanie każdej firmy. Teraz w łatwy sposób możesz podbijać ich serca i zwiększać zyski ze sprzedaży. Dzięki know-how wprost od dr. Aleksa Osterwaldera zaprojektujesz wygrywające oferty wartości.
Badania nie pozostawiają złudzeń: firmy coraz częściej borykają się ze zmniejszeniem lojalności klientów i koniecznością walki cenowej, która powoduje skurczenie marż i zysków. Te procesy można powstrzymać, korzystając ze skutecznych autorskich narzędzi dr. Aleksa Osterwaldera. Opracował on metodę, która pozwala tworzyć oraz doskonalić produkty i usługi tak, by chcieli je klienci. Pokazuje on jak krok po kroku budować wygrywające oferty wartości, a z jego narzędzi korzystają takie firmy jak NASA, Intel i Microsoft. Teraz mogą do nich dołączyć polscy przedsiębiorcy.
Na zaproszenie ICAN Institute, wydawcy „Harvard Business Review Polska”, Alex Osterwalder opowie o swojej metodzie podczas konferencji „Wygrywające oferty wartości”. Ten uznawany za jednego z 15 czołowych myślicieli biznesu na świecie, nazywany „nowym Druckerem”, twórca innowacyjnych modeli biznesowych, autor bestselerowych książek, laureat Innovation Luminary Award, zdobywca nagrody od Thinkers50, już we wrześniu zdradzi nam swój patent na zyskanie przychylności konsumentów.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Co wyróżnia liderów?
Dobrze zdefiniowane, wyróżniające się oferty wartości pomagają firmom sprzedawać szybciej, zarabiać więcej i utrzymywać lojalność klientów dłużej – wynika z analiz ICAN Research. Dlatego organizacje muszą mieć własny sposób myślenia o klientach i ich potrzebach. Tylko mając tę wiedzę, mogą stworzyć komunikację, która odpowiada na rzeczywiste problemy grupy docelowej. Alex Osterwalder zna przepis na osiągnięcie tego celu i wyjawi go uczestnikom wrześniowej konferencji. Podpowie m.in. jak w praktyce:
- wdrożyć model oferty wartości, zapewniając wsparcie marketingowi i sprzedaży,
- pozyskiwać wiedzę o klientach i szybko przekładać ją na zyski,
- projektować, testować i oferować klientom dokładnie te produkty i usługi, po które będą wracać.
O lokalny kontekst konferencji zadbają polscy eksperci: Andrzej Jacaszek, wydawca „Harvard Business Review Polska” oraz dyrektor zarządzający ICAN Institute, i Agnieszka Węglarz, strateg i praktyk biznesowy z doświadczeniem w zarządzaniu marketingowym dla największych firm w Polsce. Wydarzenie zamknie panel dyskusyjny na temat specyfiki tworzenia oferty wartości w rodzimych realiach.
Konferencja odbędzie się 8 września w Warszawie.
Więcej informacji na alexosterwalder.pl. Zapraszamy do udziału!
„Marketer+” i „Nowa Sprzedaż” są patronami medialnymi wydarzenia.