Tematem przewodnim nowego numeru „Marketera+” jest skuteczny digital marketing B2B. Nasi autorzy dzielą się wskazówkami na temat planowania działań marketingowo-sprzedażowych oraz efektywnego wykorzystywania różnych kanałów komunikacji internetowej. Podpowiadają, na co zwrócić uwagę, aby jeszcze lepiej docierać do klientów biznesowych.
Łukasz Kosuniak proponuje wdrożenie GPS – autorskiej metody planowania działań marketingowo-sprzedażowych B2B – a Grzegorz Skotarek pokazuje, jak mądrze wpisać digital w strategię marketingu.
Z lektury numeru dowiesz się też, jak skutecznie szukać i pozyskiwać klientów biznesowych na LinkedInie, platformach społecznościowych Mety czy na TikToku. Poznasz sekrety Google Ads oraz e-mail marketingu w B2B. O roli danych w cyfrowej transformacji firmy pisze Magdalena Bulak, a Mariusz Gliński radzi, jak w działaniach marketingowych wykorzystać potencjał intent data. Z kolei w artykule o growth hackingu w B2B Mateusz Wyciślik pokazuje osiem pomysłowych taktyk, które pomogą Ci zdobyć więcej klientów online.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Zamów „M+” 55 o skutecznym digital marketingu B2B oraz upominkach biznesowych
Elementem relacji biznesowych oraz wewnątrzfirmowych są upominki. W dodatku do tego numeru „M+” poznasz więc zaskakującą moc małych prezentów. Dowiesz się, jak wybierać kreatywne i praktyczne gadżety dla klientów B2B oraz pracowników, w jaki sposób wykorzystywać upominki do wspierania sprzedaży, a także poznasz pomysły na cyfrowe prezenty.
Na deser Joanna Burdek serwuje dużą porcję wiedzy o neurocopywritingu. Strateżka, copywriterka i wykładowczyni w obszernym artykule wyjaśnia, jak tworzyć teksty, które przyciągają klientów i skutecznie na nich oddziałują.
Lekturę najnowszego wydania warto jednak rozpocząć od inspirującej rozmowy Łukasza Murawskiego z Ezequielem Abramzonem, który przez wiele lat odpowiadał za cyfrową transformację The Walt Disney Company, a obecnie jest niezależnym konsultantem w dziedzinie brandingu. „Dobra strategia marki to plan długoterminowy, ale ponieważ świat szybko się zmienia, to powiedziałbym, że należy rewidować ją co trzy do pięciu lat” – zwraca uwagę Abramzon.
Zamów „M+” 55 o skutecznym digital marketingu B2B oraz upominkach biznesowych
Z „M+” 55 dowiesz się m.in.:
- jak mądrze wpisać digital w strategię marketingu B2B,
- na jakie działania marketingowe online postawić w 2023 r.,
- jak planować działania marketingowo-sprzedażowe B2B za pomocą metody GPS,
- jak ułożyć lejek marketingowy i tworzyć efektywne reklamy Google Ads,
- dlaczego działania firmy warto oprzeć na danych i jak wdrożyć strategię od podstaw,
- czym są intent data i jakie korzyści przyniesie ich wykorzystanie w marketingu B2B,
- jak skutecznie się reklamować i pozyskiwać leady B2B na platformach społecznościowych,
- jak wykorzystać video content marketing na TikToku w działaniach B2B,
- jak skutecznie szukać i pozyskiwać klientów biznesowych na LinkedInie,
- jak pozyskiwać kontakty przez telefon, Messengera lub WhatsAppa,
- jak zbudować bazę odbiorców i prowadzić efektywny e-mail marketing w B2B,
- co i jak analizować na stronach docelowych generujących leady,
- jak wykorzystać growth hacking w B2B, aby zdobyć więcej klientów online,
- jakie narzędzia przydają się do pozyskiwania leadów B2B,
- czym jest neurocopywriting i dlaczego warto go stosować w komunikacji marketingowej.
W dodatku o upominkach biznesowych przeczytasz m.in.:
- jak wykorzystać gadżety do wsparcia sprzedaży,
- na co zwrócić uwagę podczas wybierania upominków dla uczestników wydarzeń B2B,
- o czym warto pamiętać, gdy wybierasz gadżety wspierające markę pracodawcy,
- w jaki sposób zadbać, aby upominek był spójny z Twoją marką, a zarazem uniwersalny,
- jak dopasować prezent do odbiorcy i okoliczności,
- jakie możliwości stwarza technologia pod kątem upominków dla pracowników i klientów.
„M+” 55 to 128 stron inspirującej lektury, która pomoże Ci skuteczniej pozyskiwać klientów B2B, a także wybierać kreatywne i praktyczne prezenty dla klientów oraz współpracowników.
W nowym wydaniu „M+” swoją wiedzą podzielili się:
Ezequiel Abramzon, Magdalena Bulak, Joanna Burdek, Michał Dziekoński, Mariusz Gliński, Marcin Kalkhoff, Łukasz Kosuniak, Mateusz Machulski, Michał Majdak, Anna Moczulska, Rafał Mucha, Łukasz Murawski, Przemysław Puchalski, Sebastian Puchała, Katarzyna Pypla, Paweł Sala, Grzegorz Skotarek, Łukasz Sokołowski, Jacek Szlak, Pamela Ślufińska, Anna Wawszkiewicz, Mateusz Wyciślik, Katarzyna Zych.
Zamów „M+” 55 o skutecznym digital marketingu B2B oraz upominkach biznesowych
Życzymy owocnej lektury i powodzenia we wdrażaniu proponowanych rozwiązań. Jesteśmy przekonani, że wskazówki naszych ekspertów pomogą Ci dobrze przygotować się na 2023 r. i prowadzić skuteczny digital marketing w B2B.