„Content marketing po polsku” to publikacja z zakresu content marketingu, zawierająca przykłady z polskich firm i omawiająca polskie realia. Książka przybliża i przedstawia krok po kroku budowę strategii content marketingowej oraz tworzenie treści do internetu i budowanie społeczności wokół marki.
„Content marketing po polsku” jest najnowszą pozycją autorstwa Barbary Stawarz – CEO & Founder agencji Content King, wykładowcy Szkoły Głównej Handlowej, Akademii Górniczo-Hutniczej, Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej oraz współautorki książki „E-marketing”.
To praktyczny poradnik dla menedżerów i dyrektorów marketingu, PR menedżerów, social media menedżerów, blogerów, dziennikarzy oraz właścicieli małych i średnich firm. Książka stanowi również niezbędne źródło wiedzy dla studentów marketingu i public relations.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
[cytat_z_autorem autor=”Michał Brański
członek zarządu, Grupa Wirtualna Polska”]Publikacja wartościowa, bo praktyczna. Swoisty rodzaj checklisty pozwalającej nie popełnić kardynalnych błędów. Będziemy wykorzystywać ją w pracy na rzecz klientów zewnętrznych, jak i produktów własnych. Świat byłby piękniejszy, gdyby głośnym, internetowym kampaniom na dużych i krzykliwych formatach graficznych towarzyszyły dobrze zredagowane, wciągające materiały content marketingowe.[/cytat_z_autorem]
[cytat_z_autorem autor=”Paweł Tkaczyk
Midea”]Jest to książka, która odczarowuje tę bardzo skuteczną gałąź marketingu. Tworzenie treści nie jest wiedzą tajemną i przynosi efekty, kiedy przestaje się je traktować jak… reklamę. Książka rozprawia się z tym, dając jednocześnie narzędzia i porady, jak – krok po kroku – wdrożyć skutecznie content marketing w polskich realiach.[/cytat_z_autorem]
Marketer+ jest patronem medialnym publikacji.
[kreska]Tytuł: Content marketing po polsku. Jak przyciągnąć klientów
Autorzy: Barbara Stawarz
Rok wydania: 2015
Wydawnictwo: PWN