Rusza kolejna edycja wydarzenia dotyczącego branży content marketingowej, organizowanego przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska – Power of Content Marketing Awards.
Już po raz ósmy firmy oraz agencje zmierzą się w konkursie Power of Content Marketing Awards (znanym do tej pory jako Szpalty Roku). Jurorzy (m.in. Jacek Wasilewski, Dominik Kaznowski, Natalia Hatalska) staną przed trudnym zadaniem wyboru najlepszych projektów content marketing, analizując je zarówno pod kątem merytorycznym, efektywnościowym, jak i estetycznym.
Nowy podział kategorii w konkursie pozwoli ocenić nie tylko same narzędzia wykorzystywane do realizacji kampanii content marketing, ale także całościową strategię komunikacji korporacyjnej. Kategorie konkursowe zostały podzielone na trzy główne bloki:
Słuchaj „Marketer+” Podcast
- Print (kategoria oceniająca drukowane publikacje customowe),
- Digital (w tym obszarze ocenie podlegają projekty wykorzystujące nowe media)
- oraz Strategy (kategoria holistycznie traktująca kampanie contentowe oraz oceniająca ich efektywność).
– Obserwujemy rynek, słuchamy krytycznych uwag uczestników oraz naszego doświadczonego jury – stąd zmiany. Pozostajemy przy ocenie konkretnych narzędzi content marketing, ale jurorzy będą oceniać też strategie content marketing i ich realizacje – podkreśla Urszula Radzińska, prezes Stowarzyszenia Content Marketing Polska.
Tegoroczna edycja to także duże zmiany w jury! Do grona oceniającego konkursowe projekty dołączyła Natalia Hatalska (hatalska.com), która wniesie nie tylko kobiecą perspektywę, ale przede wszystkim surową, rzetelną ocenę, opartą na latach doświadczenia w marketingu. Nowym jurorem został również Primož Inkret, szef największej słoweńskiej agencji content marketing (Poslovni Mediji), członek International Content Marketing Forum. Obradom, jak co roku, przewodniczyć będzie dr Jacek Wasilewski (Uniwersytet Warszawski). Projekty oceniane będą także przez Dominika Kaznowskiego (blogifirmowe.com), Jacka Piotrowskiego (Agora), Pawła Sanowskiego (PRoto), Aleksandra Salę (Kolibro) i Rościsława Szwedowa (Murator).
Spośród finalistów (lista zostanie opublikowana 27 kwietnia) jury wyłoni laureatów konkursu, którzy zostaną nagrodzeni podczas finałowej gali. Impreza odbędzie się już 28 maja w Teatrze Kamienica w Warszawie.
Więcej informacji dostępnych jest na stronie www.szpaltyroku.pl.
Marketer+ jest patronem medialnym wydarzenia.