Jak wygląda droga do marketingu, gdy zaczyna się ją… w ministerstwach i administracji publicznej? Co sprawia, że ktoś porzuca politykę, aby budować marki, tworzyć kampanie i prowadzić własną agencję? Jakie wyzwania czekają na strateżkę i konsultantkę, która jednego dnia projektuje komunikację dla marek farmaceutycznych, a drugiego przeprowadza audyt marketingu w dużej firmie? W najnowszym odcinku podcastu „Między dedlajnami” gościmy Dagmarę Wdowczyk – doświadczoną marketerkę, właścicielkę agencji digital marketingowej TA Agencja.
„Między dedlajnami” to cotygodniowy podcast tworzony przez redakcję „Marketera+”. Każdy odcinek ma formę krótkiego kwestionariusza z jednym gościem – praktykiem marketingu, który w zwięzłych odpowiedziach pokazuje, jak naprawdę wygląda jego praca: od codziennych obowiązków, przez narzędzia i wyzwania, aż po źródła wiedzy i najciekawsze projekty. Dzięki stałemu zestawowi pytań odsłaniamy różne perspektywy pracy w marketingu i budujemy autentyczny obraz branży.
Gość: Dagmara Wdowczyk
Strateżka i konsultantka marketingowa, marketing managerka z 15-letnim stażem, właścicielka agencji digital marketingowej TA Agencja. Od ponad 10 lat związana z komunikacją marketingową, social mediami i marketingiem farmaceutycznym. Swoje doświadczenie zdobywała podczas pracy zarówno po stronie agencji reklamowych, jak i klienckich działów marketingu, współtworząc marketing i komunikację dla instytucji publicznych (takich jak Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, Ministerstwo Środowiska, Instytut Ochrony Środowiska – Państwowy Instytut Badawczy, Polska Organizacja Turystyczna, Urząd Miasta Ełk, Urząd Miasta Szczecin, Urząd Miasta Szczytno), firm farmaceutycznych (takich jak Nutropharma, MSD, Stada, Swixx Biopharma) oraz marek B2C i B2B (takich jak E-trust, Groupe CAT CEE, Humitopic, Sony, Woodland Houses). Dziś wykorzystuje doświadczenie we własnej agencji, tworząc strategie marketingowe, pełniąc funkcję interim managera oraz szkoląc i doradzając firmom z różnych branż.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Z podcastu „Między dedlajnami” dowiesz się m.in.:
- jak nasi goście trafili do marketingu,
- jakie mają doświadczenie zawodowe i w jakich branżach zdobywali swoje umiejętności,
- czym zajmują się na co dzień i jakie projekty realizują,
- jak wygląda ich typowy dzień pracy i jak współpracują z zespołem,
- z jakich narzędzi i aplikacji korzystają najczęściej,
- z jakimi wyzwaniami mierzą się w pracy i jak znajdują na nie rozwiązania,
- gdzie szukają wiedzy i inspiracji,
- co najbardziej lubią w swojej pracy, a co bywa dla nich frustrujące,
- jakie rady daliby osobom, które chcą rozpocząć karierę w marketingu.
Posłuchaj nowego odcinka „Między dedlajnami”:
🚀 Słuchaj „Między dedlajnami”, aby czerpać praktyczne insighty od innych marketerów, porównać codzienne doświadczenia z własną pracą i znaleźć inspirację do nowych działań. Wszystkich odcinków możesz wysłuchać na naszej stronie internetowej, a także na platformach Spotify, Apple Podcasts oraz YouTube.
🎙️ Chcesz u nas wystąpić? Napisz na: redakcja@marketerplus.pl.
➡️ Współpraca: reklama@marketerplus.pl.



