Content marketing to ma już 120 lat! Historia zaczyna się już w 1895 roku i tworzy ją firma John Deere, która wydała magazyn „The Furrow”. Ta historia to nie tylko wspomnienia, ale ogromna lekcja, z którą warto się zapoznać. Właśnie dlatego powstał e-book „Historia Content Marketingu”. Ponad 20 stron historii content marketingu, kilkanaście praktycznych wniosków, komentarze wybitnych polskich specjalistów. To wszystko w e-booku, który można pobrać zupełnie za darmo.
E-book zaczyna się firmą John Deere i wydanym przez nią po raz pierwszy w 1895 roku magazynem „The Furrow”, a kończy na działaniach Coca-Coli, które rozpoczęły się w 2011 roku. W sumie autorzy wyznaczyli 13 ważnych kampanii i kamieni milowych w historii content marketingu. Każdy z nich jest opisany tak, aby można było wynieść jakąś praktyczną lekcję dla dzisiejszych marketerów.
[opis][/opis]„Content is king! To jedno z najgorętszych haseł ostatnich miesięcy. Content marketing widnieje na niemal wszystkich listach trendów na rok 2015, a wskaźniki w Google potwierdzają tylko, że jest to nurt stale przybierający na sile i w efekcie mamy swego rodzaju modę na marketing treści. Dlatego tez nietrudno znaleźć sceptyków tego trendu, zwracających uwagę na to, że powyższy termin bywa dzisiaj nadużywany, a jakakolwiek treść stworzona przez markę, nazywana jest contentem”.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
[zrodlo]Fragment e-booka[/zrodlo]
Pobierz e-book: „Historia Content Marketingu”.
Przy e-booku pracowali dr Paweł Strykowski, współwłaściciel Whitepress i Paulina Kamińska.
Marketer+ jest patronem medialnym publikacji.
[kreska]
[opis]Historia content marketingu – infografika[/opis]